Geen afbeelding
U bent niet ingelogd.
   Zoeken   
   FAQ   
   Laatste berichten   
22 mei 2012 00:27 h
Pokerstars

Moderator
Moderator
26 maart 2011 15:43 h
Morgen onze eerste freeroll op Pokerstars, wel een kleintje ($100). Aan dit tournooi kunnen alle members meedoen, we hopen dat met een hoge opkomst we in de toekomst meer tournooien op Pokerstars kunnen regelen.

Succes!
Straight Flush
Straight Flush
26 maart 2011 17:21 h
hmm weetniet of ik kan spelen, maar zal iig wel ff reggen
Hey, I know a fun game! It's called 'Don't keep doubling the f*cking shortstack, idiot!'

Grinding short handed sng's

Royal Flush
Royal Flush
26 maart 2011 17:45 h
als ik kan speel ik wel ef mee.
What are you going to do about it?
Interview Time2Cash
Royal Flush
Royal Flush
26 maart 2011 18:15 h
Zal wel een mijnenveld worden, maar toch leuk!

Veel succes voor de gene die spelen!
Moderator
Moderator
26 maart 2011 23:32 h
Veiligheid posted
Zal wel een mijnenveld worden, maar toch leuk!

Veel succes voor de gene die spelen!

Spelen jij toch,...........kan alvast een bankrollbuilder zijn.
Yellow is The Colour. GOGO

http://www.youtube.com/watch?v=CAME8GDRTfI
Royal Flush
Royal Flush
27 maart 2011 00:11 h
Geen tijd!
Royal Flush
Royal Flush
27 maart 2011 11:53 h
Sweet! Freeroll op PS
I'm in!

'the first duckyroll on pokerstars! Very best regards from pokerinfo'
If you are looking to make money from poker, you need to play for the long term and accept the short-term risks.
Moderator
Moderator
27 maart 2011 14:05 h
ik ga ook lekker meedoen
Flush
Flush
27 maart 2011 20:22 h
waarom komt het password pas 10 minuten van te voren erop
Royal Flush
Royal Flush
27 maart 2011 20:39 h
HBTJannes posted
waarom komt het password pas 10 minuten van te voren erop

krijgen we niet al die gare freeroll hunters uren de tijd om ons wachtwoord op te sporen.

btw: Als je geregistreerd bent op ons forum krijg je 10 minuten voor aanvang het wachtwoord te zien in onze freeroll agenda.

Waar is de freeroll agenda? Is dat gewoon het nieuwsbericht of pm?
If you are looking to make money from poker, you need to play for the long term and accept the short-term risks.
Flush
Flush
27 maart 2011 20:55 h
Het wachtwoord is 3 minuten beschikbaar en er zitten al meer dan 300 man in, lol
Flush
Flush
27 maart 2011 21:02 h
Triple up in de eerste hand AA
Royal Flush
Royal Flush
27 maart 2011 21:49 h
na 46 minuten 3 handen gespeeld (waarvan 1 freeplay :P).
AQs op 3bet + cold4bet gefold. 66 gepusht vanaf bu met 13bb (na 2 limpers). Ene limper callt met A6s maar in de sb werd al overshoved door JJ. Busto als 325e ofzo.

Royal Flush
Royal Flush
27 maart 2011 23:02 h
Gelukkig waren er maar een paar inschrijvingen :P, en het leek wel of ze maar een knopje hadden..... Allin
Ik haat poker!!! -- Moppersmurf
Royal Flush
Royal Flush
2 april 2011 00:11 h
PeterK posted
Ik weet niet met wat voor stack jullie begonnen zijn maar mijn ervaring met PokerStars is dat het algemeen over een stack van 1500 gaat. Dit vind ik veel te weinig en je bent al vlug short stacked, zeker als je een handje verloren hebt en dan heb ik het nog niet gehad over de turbo's want dan is het helemaal bingo.

grote MTT's op stars beginnen standaard met 3000 chips. mooi aantal imo.
Interview Time2Cash
Flush
Flush
2 april 2011 09:38 h
1500 vind ik ook genoeg. het is maar net hoe snel de blinds gaan.
er zitten zelfs hyper turbo's tussen die met 500 beginnen die zijn krap
Royal Flush
Royal Flush
2 april 2011 10:12 h
waar het uiteindelijk om gaat. hoe meer handen je speelt en hoe dieper je zit (hoe meer big blinds effectief), hoe groter je edge (voorsprong op andere spelers) is (dus je winrate oook). dus als je een hyper-turbo speelt waar je begint met 20bb is en de blinds elke 2 minuten omhooggaan is je edge vele malen kleiner dan wanneer je met 150bb (3000 stack) begint en de blinds elke 15 minuten up gaan.
Interview Time2Cash
High card
High card
2 april 2011 13:29 h
Time2Cash posted
waar het uiteindelijk om gaat. hoe meer handen je speelt en hoe dieper je zit (hoe meer big blinds effectief), hoe groter je edge (voorsprong op andere spelers) is (dus je winrate oook). dus als je een hyper-turbo speelt waar je begint met 20bb is en de blinds elke 2 minuten omhooggaan is je edge vele malen kleiner dan wanneer je met 150bb (3000 stack) begint en de blinds elke 15 minuten up gaan.
Bedoel je een normale turbo want een hyper turbo begin je toch met 10 bb's en ante's. En sommige hyperturbos zelfs 4 bb's
Royal Flush
Royal Flush
2 april 2011 15:11 h
het was een voorbeeld.
Interview Time2Cash

888poker bonus