Royal Flush
|
Geregistreerd op 2009-09-20
|
Ik heb de video helemaal gezien!
Nog wat opmerkingen die ik had:
25.50 waarom niet allin met ~15bb met JTo?
27.28waarom open je in rematch 1e hand 26o? Omdat je al wist dat hij veel zou folden? Normaal gesproken open je deze niet meteen toch?
35.00 waarom bet je turn niet? Je wil toch net verdedigen tegen flush en de rest had gecbet?
36.00 zit er value in stoken nadat hij fucking retard zegt, gewoon hem een beetje opnaaien?
56.06 Waarom check je back met AKdd of 3d6d6c Ah? Je wil toch net een grote pot bouwen met een relatieve monster, zelfs als hun een flush/A/6heeft
1.04.50 waarom push je 68s niet vs 15bb?
die 1.07.00 waar tie FH flopt leek me een easy fold. Tuurlijk lijkt hij op tilt maar jij beat echt niks. Vaak als mensen op tilt zijn overshoven ze ook monsters. Buiten dat is hij niet echt super stom  (edit: op die 52o hand na)
in general: hoe vaak mij hij OOP folden voordat je any2 opent?
Leuk filmpje, denk dat mn HU nu al VEEL beter is dan hiervoor. Echt een eye-opener!
If you are looking to make money from poker, you need to play for the long term and accept the short-term risks.
|
Royal Flush
|
Geregistreerd op 2009-11-12
|
Ten eerste, bedankt voor het revieuwen  Ik heb de video helemaal gezien!  Nog wat opmerkingen die ik had: 25.50 waarom niet allin met ~15bb met JTo? ja een shove is hier zeker +EV en hij fold ook een gotere range dan als ik raise. maar als ik raise verwacht ik niet dat hij heel licht gaat shoven. hij zou ook op een raise best veel folden (en das gewoon veel cheaper) en hij kan ook callen en dan speel ik met JT een pot in positie, prima imo.27.28waarom open je in rematch 1e hand 26o? Omdat je al wist dat hij veel zou folden? Normaal gesproken open je deze niet meteen toch? ja het is nog dezelfde speler, speel hier puur op fold equity, anders is het een fold idd35.00 waarom bet je turn niet? Je wil toch net verdedigen tegen flush en de rest had gecbet? zijn range op de flop is Kx, 3x, 2x, flushdraws en PP's. nu vult de turn de flushdraw, dus ik beat alleen nog maar 2x. als de turn nou geen harten was had ik gebarreld omdat ik value van krijgen van flushdraws en om 3x en PP's (en 2x maar die ebat ik zoiezo wel) te laten folden36.00 zit er value in stoken nadat hij fucking retard zegt, gewoon hem een beetje opnaaien? ja zit er wel, maar needlen is niet echt netjes imo56.06 Waarom check je back met AKdd of 3d6d6c Ah? Je wil toch net een grote pot bouwen met een relatieve monster, zelfs als hun een flush/A/6heeft ik check niet back omdat ik bang ben beat te zijn. ik check back omdat hij heel veel handen gaat folden, wat ik niet wil. en de handen waarmee hij wel callt gaat hij toch maar 1 straat callen, dan doe ik dat liever op de river. ik kan alleen geen value krijgen van flushdraws als ik hier de turn doorbet, maar daar zullen er niet veel zijn, omdat ik de A en de K als heb van ruiten. dus ik check om op de river value te krijgen van een grotere range1.04.50 waarom push je 68s niet vs 15bb? over het hoofd gezien, ik zat te denken aan dat als ik open hij vaak zou pushen, en das kut, dact er niet aan zelf te pushen, was wel beter geweest, goed gezien.die 1.07.00 waar tie FH flopt leek me een easy fold. Tuurlijk lijkt hij op tilt maar jij beat echt niks. Vaak als mensen op tilt zijn overshoven ze ook monsters. Buiten dat is hij niet echt super stom  (edit: op die 52o hand na) ja helemaal mee eens, maar zo in de heat of the battle is dat soms moeilijk te realiseren. "Vaak als mensen op tilt zijn overshoven ze ook monsters." goed gezegd, eye-openertje voor mij  in general: hoe vaak mij hij OOP folden voordat je any2 opent? Als je minraised, risk je 1,5bb om 1,5bb te winnen (1,5bb die je raised, en die andere 1,5bb is wat in de pot zit) dus als hij minder dan 50% fold, is het profitable om any2 te minraisen (stel dat je altijd verliest als hij callt of 3bet) E en grote leak is te tight spelen, want ik speel some tegen spelers, die folden 50% op de BTN en 70% op de BB. als ik dan elke hand minraise, maak ik dus per raise zoiezo winst, en elke keer als ik op de BB zit fold hij de helft van de tijd, dus is het al EV=0 als ik geneen hand zou spelen op de BB. tegen zoon speler ben ik gewoon tight als de neten op de BB, minraise ik elke button, en ben ik lekker passief postflop.Leuk filmpje, denk dat mn HU nu al VEEL beter is dan hiervoor. Echt een eye-opener! Bedankt,
 What are you going to do about it?
Interview Time2Cash
|
Moderator
|
Geregistreerd op 2008-04-27
|
1e Hu gekeken.
4:00 q9of,.....jij rept maybe een kx of 10x. Hij called jou turnbet, valt 10 op river. De 10 is nu een blank voor mij, die zie ik jou niet snel hebben. Flushdraw heeft hij niet, want die had hij op flop gecbet. Hij hit dus wel wat. Jouw grote bet op de river lijkt nu meer op een bluf en ik had jou waarschijnlijk met een gehitte 7 of 88/99 en zelfs Aj+ gecalled. Lijkt nu meer op een gemiste flushdraw.
6:30 aj,....je fold daar wel heel erg makkelijk, zeker 1x callen. Hij zit daar waarschijnlijk met div. pp of een gehitte 9 of flushdraw. Callen en herevalueren.
9:35 qk,... waarom met jouw stack niet betten op turn. Klein betje op turn en grote kans dat hij jou nog called.
as played,..... de overbet en board wat er ligt maakt het vrij obvious , dat je wat hebt. Bet daar nog wat voor value, wat blufferig lijkt.
10:20 k3,.....fold 3bet please. Nu geen fancy play gaan maken op flop. Je mist hopeloos en hij bet en jij called, teveel gratis geld in de pot en een K hitten zit je vaak ook niet goed. Rainbow board en dan gaan floaten evt????
De rest kijk ik een andere keer.
Yellow is The Colour. GOGO
http://www.youtube.com/watch?v=CAME8GDRTfI
|
Royal Flush
|
Geregistreerd op 2007-11-28
|
Heb ik iets gemist? Waar is die video dan? Wil em graag zien!
|
Royal Flush
|
|
YellowJaune.
1e Hu gekeken.
4:00 q9of,.....jij rept maybe een kx of 10x. Hij called jou turnbet, valt 10 op river. De 10 is nu een blank voor mij, die zie ik jou niet snel hebben. Flushdraw heeft hij niet, want die had hij op flop gecbet. Hij hit dus wel wat. Jouw grote bet op de river lijkt nu meer op een bluf en ik had jou waarschijnlijk met een gehitte 7 of 88/99 en zelfs Aj+ gecalled. Lijkt nu meer op een gemiste flushdraw.
zijn range bestaat daar grotendeels uit een 7 of 3. ik represent hier Kx, Tx en missed flushdraws. ik bette de river om hem van een 7/3 of lowPP af te zetten. ik ben het ermee eens dat mijn betsizing verkeerd was, want een K en een T had ik beiden op de river kleiner gebet. als ik hier 160 (pot = 250) ofzo gebet had, klopte het meer en was mijn bluff ook cheaper. goed opmerkt.
6:30 aj,....je fold daar wel heel erg makkelijk, zeker 1x callen. Hij zit daar waarschijnlijk met div. pp of een gehitte 9 of flushdraw. Callen en herevalueren.
niet mee eens.
1. zijn range is sterk daar (hij heeft tot nu toe 9% BTN-opens gecalled.
2. als ik call, loop ik als ik niet improve elke turn of river te folden als hij bet
3. hij is best tight, dus ik hoef niet al te marginale spots op te zoeken
9:35 qk,... waarom met jouw stack niet betten op turn. Klein betje op turn en grote kans dat hij jou nog called.
as played,..... de overbet en board wat er ligt maakt het vrij obvious , dat je wat hebt. Bet daar nog wat voor value, wat blufferig lijkt.
helemaal mee eens. ik heb niet veel reden om te denken dat hij licht zal floaten, dus zijn flopcallingrange bestaat voornamelijk uit PP's, en daar gaat hij vaak een turnbet ook wel mee callen. As played de river vidn ik mn shove fine, omdat ik van PP's toch geen value ga krijgen, dus alleen maar van Ax of Kx, en ik verwacht dat die beidne niet snel zullen folden
10:20 k3,.....fold 3bet please. Nu geen fancy play gaan maken op flop. Je mist hopeloos en hij bet en jij called, teveel gratis geld in de pot en een K hitten zit je vaak ook niet goed. Rainbow board en dan gaan floaten evt????
ja daar was ik te entausiast ja (ik krijg wel 3 to 1 odds, maar mn 3 is niet veel waard daar, en als ik een K hit win ik kleine potjes en verlies ik grotere. "reversed implied odds"), maar some is het gewoon moeilijk folden als je zo mooie prijs krijgt. flop float was grote error.
De rest kijk ik een andere keer.
Bedankt voor het kijken en revieuwen heb er veel aan gehad, ben benieuwd naar de rest.
Interview Time2Cash
|
Royal Flush
|
|
kooijtje posted Heb ik iets gemist? Waar is die video dan? Wil em graag zien!
ik had hem gemaakt, maar had niet gedacht dat er zoveel belang bij was. dus heb hem niet gepost. maar hier alsnog:
http://www.megaupload.com/?d=X9GPYTN3
Interview Time2Cash
|
Moderator
|
|
Filmpje 2 gekeken. Even Stats uitleggen, die jij voor de Heads Up gebruikt.
Was mij al een keer eerder opgevallen, dat wanneer jij mist jij vaak geen cbet wilt maken en heel soms maar bluft. Vind ik soms net te tight. Jij opent in het begin vaak 3bb, waardoor een cbet al vaak te groot wordt. Probeer af en toe wat te wisselen, depending van tegenstander natuurlijk. Voor de rest zagen de 1e twee er goed uit.
25.20 89,...... call je te ver af. Hij geeft nu genoeg sterkte af. Potbet flop, 2/3 potbet turn. De enige play, die je had kunnen maken, is hem op de flop te checkraisen.
25.50 j10,.... wat Frenk zei,....liever shoven daar. Je bet nu toch 1/7 van jouw stack en wanneer je gecalled wordt en je mist, ga je daar niet cbetten. Een shove is daar winstgevender.
|
Moderator
|
|
Filmpje3.
33.45,...knappe read en call met jouw q6
35.15,...hij pushed, daar met alles beter, dan wat jij in jouw hand hebt. Liggen straight en dubbele flusdraw en hij wilt hier duidelijk zijn hand beschermen. Moet je eigenlijk folden, maar een lekkere suckout.
Lol@ nieuwe rematch, wat hij schrijft.
|
Moderator
|
|
Filmpje 4.
39.00 j7 ,...prima call, netjes.
41.59 69,...waarom checkraise jij daar?
44.00 j6,.... betje snap ik, wanneer je daar gewoon de pot op wilt pakken. Jouw uitleg om te checken niet. Iedere A,J6+,10 en pp, beaten jou daar. Dus je zal met jou j hoog vaak alleen winnen, wanneer a of 9 vallen.
46.12 55,.... prima shove.
51.46 45,....beetje optimistische gedachte daar. Aas zou je niet hebben en 10 zou je check/call spelen. Daar uitbetten met jouw stack is niet goed, want je gaat zijn raise nu ook callen. Wil je een longshot hebben check/call dan max 1 keer.
De rest van het filmpje kijk ik later.
|
Royal Flush
|
|
Filmpje 2 gekeken. Even Stats uitleggen, die jij voor de Heads Up gebruikt.
die stats heb ik je laatst gestuurd man
Was mij al een keer eerder opgevallen, dat wanneer jij mist jij vaak geen cbet wilt maken en heel soms maar bluft. Vind ik soms net te tight. Jij opent in het begin vaak 3bb, waardoor een cbet al vaak te groot wordt. Probeer af en toe wat te wisselen, depending van tegenstander natuurlijk. Voor de rest zagen de 1e twee er goed uit.
te tight of te passief? want weinig cbetten slaat op passief, niet op tight.
25.20 89,...... call je te ver af. Hij geeft nu genoeg sterkte af. Potbet flop, 2/3 potbet turn. De enige play, die je had kunnen maken, is hem op de flop te checkraisen.
ja ik zat al te wachten tot iemand op die zou reageren. vind deze hand moeilijk. hij potbet op een behoorlijk "wet" board. dat is meestal value, dus een checkraisebluff lijkt me niet slim. ik heb 8 outs voor me straight en 2 voor trips. (de 9 voor 2pair tel ik niet mee, dan ligt er bijna een straight op het board. alleen als ik een 8 hit zou ik nog wat value kunnen krijgen van Tx/2pair of een overpair. maar als ik mijn straat maak is het vrij obvious dus mijn implied odds zijn niet goed. mijn expressed odds zijn ook niet goed, omdat hij potbet. en ik denk niet dat hij hier vaak blufft, dus mijn showdownvalue is ook niet goed. het lijkt in eerste instantie tight, maar ik zou de flop check/folden. als hij een gewone cbet gemaakt had had ik gecalled of geraised. as played heel slecht.
25.50 j10,.... wat Frenk zei,....liever shoven daar. Je bet nu toch 1/7 van jouw stack en wanneer je gecalled wordt en je mist, ga je daar niet cbetten. Een shove is daar winstgevender.
eens.
Filmpje3.
33.45,...knappe read en call met jouw q6
dankje, i like compliments
35.15,...hij pushed, daar met alles beter, dan wat jij in jouw hand hebt. Liggen straight en dubbele flusdraw en hij wilt hier duidelijk zijn hand beschermen. Moet je eigenlijk folden, maar een lekkere suckout.
ja mee eens. en zelfs als het een bluff is heeft hij wss best veel equity.
Lol@ nieuwe rematch, wat hij schrijft.
Filmpje 4.
39.00 j7 ,...prima call, netjes.
jeujj, nog een compliment! in deze hand vind je mijn eigen leak (zie match 1, betsizing) dat mijn betsizing niet bij de range die ik repte paste. dat was hier ook het geval, als villain valuebette, was het wss niet zo groot geweest
41.59 69,...waarom checkraise jij daar?
ik had nog niet veel gecheckraised, hij opent redelijk licht en hij cbet enorm veel, (+ dat hij goede handen wss groter cbet) dus hijzit hier enorm vaak met air, en ik verwacht dat hij hier niet snel zou floaten met weak hands. verder is mijn hand redelijk waardeloos, maar ik risk 225 om 195 te winnen, dus als hij iets van 55% van de keren fold is het al profitable. opzich best marginale spot, maar imo wel +EV
44.00 j6,.... betje snap ik, wanneer je daar gewoon de pot op wilt pakken. Jouw uitleg om te checken niet. Iedere A,J6+,10 en pp, beaten jou daar. Dus je zal met jou j hoog vaak alleen winnen, wanneer a of 9 vallen.
niet mee eens, als ik bet laat ik air dat ik al beat folden, en Ax/betere Jx zijn de enige handen die ik beat die folden op een turnbet. als ik check induce ik een bluff van zijn air, en zijn Tx/Ax/PP's checken de turn behind omdat die zat showdownvalue hebben(en die callen toch als ik de turn bet).
46.12 55,.... prima shove.
51.46 45,....beetje optimistische gedachte daar. Aas zou je niet hebben en 10 zou je check/call spelen. Daar uitbetten met jouw stack is niet goed, want je gaat zijn raise nu ook callen. Wil je een longshot hebben check/call dan max 1 keer.
niet mee eens. ik bet hier op fold-equity, en daarnaast heb ik nog een beetje equity om mijn straight te hitten. als hij raised fold ik, tenzei ik de odds krijg. als ik gewoon check/call zijn mijn odds heeeel anders. hier minraisede hij mijn raise, dus zijn range is heel sterk, ik krijg goede odds en met mijn implied odds erbij (ik verwacht bijna altijd all-in te gaan als ik hit) is het een +EV call.
De rest van het filmpje kijk ik later.
ok, bedankt voor het reageren
Interview Time2Cash
|
Moderator
|
|
te tight of te passief? want weinig cbetten slaat op passief, niet op tight. Ik bedoel idd. passief.
niet mee eens. ik bet hier op fold-equity, en daarnaast heb ik nog een beetje equity om mijn straight te hitten. als hij raised fold ik, tenzei ik de odds krijg. als ik gewoon check/call zijn mijn odds heeeel anders. hier minraisede hij mijn raise, dus zijn range is heel sterk, ik krijg goede odds en met mijn implied odds erbij (ik verwacht bijna altijd all-in te gaan als ik hit) is het een +EV call.
Ik bedoel, met de grootte van jouw stack daar, vind ik het niet handig om moeilijke spots op te zoeken. Je gaat nu alleen voor een gutshot.
|
Royal Flush
|
|
mijn bet is based op fold equity, het is zeker +EV om daar te betten omdat hij een deel gaat folden en als hij called ik nog 4 outs heb naar "de nuts".
mijn call is based op pot odds, mijn implied odds zijn hier zo goed, dat een call gewoon +EV is. basically call ik hier 125 en als ik mijn hand hit verdubbel ik me stack in de meeste situaties.
de call is ene long shot, maar het is behoorlijk +EV. (en een gutshot hitten is opwindend  )
trusten
Interview Time2Cash
|
High card
|
Geregistreerd op 2010-05-02
|
|