Zoeken   
   FAQ   
   Laatste berichten   
23 mei 2012 19:28 h
CallingStation bekijkt zijn PokerTips Hud

Royal Flush
Royal Flush
21 juni 2011 21:20 h
WTF @ Barry badpak. Weer een leuke update CS!
If you are looking to make money from poker, you need to play for the long term and accept the short-term risks.
Royal Flush
Royal Flush
21 juni 2011 22:05 h
Keep em coming stud!
Royal Flush
Royal Flush
21 juni 2011 23:17 h
Frenk-E posted
WTF @ Barry badpak. Weer een leuke update CS!

die stond ook al in de sticky hoor

Hij was lekker Callingstation
What are you going to do about it?
Interview Time2Cash
Royal Flush
Royal Flush
22 juni 2011 13:58 h
Weer een leuke update!
Three of a Kind
Three of a Kind
22 juni 2011 22:28 h
Nu op de frontepage, interview met de nederlandse pokerpro Paul " Padjes " Berende.
Interview Paul (Padjes) Berende
Royal Flush
Royal Flush
22 juni 2011 22:32 h
Leuk artikel!
Royal Flush
Royal Flush
22 juni 2011 22:41 h
Nice interview CS!!! Mooie gast........ En woont in een wereldstad......
Ik haat poker!!! -- Moppersmurf
Three of a Kind
Three of a Kind
22 juni 2011 22:45 h
kuifduif posted
Nice interview CS!!! Mooie gast........ En woont in een wereldstad......

Post en reactie's graag bij het interview. Wij sturen het door naar Paul en wensen hem succes in Las Vegas.
Moderator
Moderator
22 juni 2011 23:05 h
Hud was weer vermakelijk en interview met Paul is top. Fuck antwoordt daar wel.
Yellow is The Colour. GOGO

http://www.youtube.com/watch?v=CAME8GDRTfI
Three of a Kind
Three of a Kind
27 juni 2011 18:40 h
Daar zit je dan en wil je je HUD gaan bekijken en ziet dat er echt weinig te melden valt. Ook is het weer maandag. De meeste van jullie zijn over van de brugklas naar havo2 en zijn lekker van de vakantie aan het genieten. Kortom het wordt Komkommertijd en om deze nu te eten na al de perikelen in Duitsland, dat is ook geen aanrader. Het is dus veel zoeken en lezen geblazen om er nog een leuke HUD van te maken. Alhoewel wij hebben BRM Geiligheid nog en daar alleen van, kan ik wel een hele pagina vullen. Zelf ben ik wat druk geweest met van alles en nog wat waaronder ook het interview met Paul Berende, wat op de frontpage staat. Wat mij een beetje tegenviel , waren de reactie's op het interview. Geen verwijt naar jullie, maar ik denk ook dat veel mensen de frontpage niet lezen en direct op forum klikken. Velen van jullie zullen binnenkort het zonnige zuiden gaan opzoeken om lekker vakantie te gaan vieren. Het is nu dus afwachten geblazen of het een wekelijkse HUD of een tweewekelijkse HUD gaat worden. Tot zover mijn voorwoord Enjoy Mannen.

Bono gaat naar de grote stad. Het wordt het grote boze Amsterdam. Ben zeker benieuwd of zo'n boertje het kan redden in de grote stad.

Bonno posted
Ik wil daar dus gaan studeren, maar ik krijg tot dusverre nog niets gevonden. Iemand die iets weet, of via via iemand kent of weet ik veel wat! tips, alles is welkom want onder de brug slapen doen ekte ballers natuurlijk niet

Owja die gene waardoor ik een kamer fix, back ik voor sunday million 50/50.

(L)

MetalEd posted
ik heb nog een mooie kamer voor je. van mijn goede vriend Theo

wanneer ga je hem spelen voor me?

Bonno posted
Jij moet em spelen

en ga liever niet bij een 45jarige in huis die me allemaal CSBtjes gaat vertellen over zijn exvrouw en waar ik elke avond om 0.00 thuis moet zijn.

Veiligheid posted
Wat zijn je eisen voor een woning?

Bonno posted
650 e. max PM,

binnen 10KM van mijn school in Amsterdam Osdorp.

in volgorde van belangrijkheid.

als het kan 10+m2, beetje fatsoenlijke beurt, jonge vrouwelijke huisgenotes

Ik persoonlijk denk dat wij een winnar hebben. Goede buurt, in de buurt van School en vrouwelijke huisgenotes plus je verdient er nog geld mee ipv. dat het je geld kost voor de slaapplek.

CheaseBread heeft ook vakantie. Wat zal het manneke blij zijn. Door de laatste maanden een diepe grind op school te maken. Weet hij zijn School- EVlijn om te buigen. My guess is ,....toetsen met veel multiple choice vragen en blind kleuren.

Broodjkaas posted
Nou, ik heb ook vakantie, dus vanaf nu grinden. Hopen dat ik me echt op het grinden ga richten en niet op nutteloze toernooitjes. Zal morgen wel een grafiek neerplempen van mn maand op de 6max sng's
Broodjkaas posted
Ik ben trouwens gewoon over, fack die mentrixhoer die dacht dat ik bij kerstmis al afgeschreven zou zijn met mn 8 onvoldoendes, laatste toetsweekgrinden FTW.

Hier Broodjkaas met Mentrixjuffrouw.

Broodjekaas miste ook zijn fotomomentje op het festival, waarvan nogmaals akte. Broodje met een Breezersletje. ( Eerder BurgerKingSnol)

YellowJaune posted
Fijne vakantie en mooi werk, grindse. Wie is trouwens dat lekkere wijf waar je mee stond te zoenen op dat festival whahahahahaha

Broodjkaas posted

Euhh over welk festival heb je t dan Jaune?

Broodjkaas posted
Gister naar torenpop geweest met dj paul elstar, toch we vet, n uurtje hardcore op zo'n festival

Gelukkig hebben wij de foto's nog.
Bravo Broodjkaas

S'nachts werd hij wakker en bleek dat hij niet gedroomd had, ons BroodjAap.

BRM GEILIGHEID waar the fuck ben jij nou mee bezig????? In mijn loopbaan als columnist ben ik nog nooit zo'n veranderlijk persoon tegengekomen zoals jij. Je gaat ruim over the top, wanneer ik jezelfs met Bonno vergelijk.

Veiligheid posted
Aangezien ik me toch weer wil gaan concentreren op de 45 mans, en waarschijnlijk met vele vragen zal komen, vind ik het onzin om steeds een nieuw topic aan te moeten maken. Hierbij mogen ook andere mensen vragen stellen in dit topic, over de 45 mans, en hoop ik dat we dit topic naar een ook strategie niveau kunnen brengen.

Nog even een tip, als je een handpost, zet daar dan een nummer bij, en je nickname van hier op het forum, dat is makkelijker antwoord geven.

Roflpain posted
Wederom een ander gameplan ?

Frenk-E posted
He ben je al van de 6max afgestapt?
(kruist uit van zn schema)
[X] HU
[X] 6max
[X] 9max
[?] 18max
[X] 45max
[?] 90
[?] 180
[?] MTT
[?] Omaha
[?] 8game
[X] cashgame
Graag even zeggen of je die met een "?" als maingame hebt gehad.

Spoiler:
Klik

Veiligheid posted
Gaan we weer!

Roflpain posted
KOmt er dus op neer dat je hier nog altijd ligt te kloten en onze tijd ligt te verdoen en eigenlijk NIETS bijdraagt...

qoNtrol posted
Ik challenge iemand om ook maar 1 nuttige post te vinden van Veiligheid van zijn 2200+ posts. Als het je lukt, back ik je voor een $3,30 toernooitje. Maar ik zou zeggen; bespaar je de moeite want het wordt een behoorlijke zoektocht. Wat actieve mods die er eens wat van zouden zeggen zou ook wel eens nice zijn

Frenk-E posted
shiiiiit ik was vergeten dat BAP ook een maingame kon zijn.
Mss is deze site wat voor je kun je zelf de speler uitzoeken die je wil backen. (zonder grappen)
www.chipmeup.com

Wees eerlijk BRM Geligheid, jij bent niet de slimste. Soort van Donkey maybe???

Iedereen weet dat FullTilt Poker in zwaar weer zit. Toch kwamen zij nu met het briljante idee om spelers aan te trekken en een nieuwe tour te starten.

Voor MollieBollie. Let goed op de visvijvers zoals jij ze noemt. Niet dat zij met jouw buit er vandoor gaan.

Molliebollie posted
Vannacht toch licht toegegeven aan een tilt, waarin ik handen als AQs en hoge PP's bijna niet wist te raken waarbij mijn Cbets ook telkens gecalled of geraised leken te worden door spelers met hoge Fold to Cbet%. Uiteindelijk 1.5 BI's mee verloren toen ik bedacht dat het misschien beter was om even te stoppen, zodat ik niet in mijn frustratie de rest van mijn BR er doorheen zou jagen. Het doel is immers winst maken en niet mijn centen aan anderen doneren.

Zojuist een korte sessie gespeeld van zo'n 100 handjes, waarbij de winst optimaal was, namelijk iets meer dan 2 BI's. Zaten 2 ongelooflijke vissen aan de tafel die met alles callde en soms zelfs all in gingen met een middle pair, waarbij ik natuurlijk niet de beroerdste wil zijn om met de nuts te callen. Lekker zo'n sessie weer een positieve opsteker na een lichte tilt van gisteravond/vannacht.

Molliebollie posted
Niet veel tijd gehad vandaag, toch nog maar heel ff kort gespeeld.
Kwam op een mooie visvijver terecht en dat leverde me in 60 handjes toch weer een mooie 1BI+ (eigenlijk net ietsje meer) op. Wat er toe heeft geleid dat mijn BR nu officieel NL10 waardig volgens het BRM-artikel. De 100$ grens is gepasseerd, op naar de 375$ (overstaplimiet voor NL25).

Er zijn weer newbies. Namens de Pokertips Crew Welcome.

Danny54 posted
Ben al een tijdje aan het meelezen op het forum, zo ongeveer een jaar nu.
En heb dan eindelijk maar toch zelf ook een account aangemaakt.

Momenteel speel ik vooral op de NL20 maar omdat hier niet heel veel actie is op 888poker pak ik soms ook nog een paar NL10 tafeltjes erbij.

Door mij hier toch maar te registreren hoop ik dat ik mijn spel nog veel meer kan ontwikkelen en over een tijdje de midstakes crush

bootmeneer posted
Hey allemaal ,

Zal me ook eventjes voorstellen ik ben nick
24 jaar ik vaar als stuurman op een passagierschip.
Ben nu sinds een week begonnen met pokeren.
Het ging lekker in 2 dagen had ik 50 euro bij elkaar.
Dan ga je paar keer all-in en sta je weer op 5 euro
zoals je lees nog een hoop te leren , daarom
ben ik hier op pokertips. Super site en ik zal jullie nog wel tegenkomen in de andere forum delen.

Speelse gr nick

Hier kan je direct jouw avatar mee pimpen bootmeneer.

Waren er deze week nog Hotrunners. Uiteindelijk vonden wij op de valreep er nog eentje.

Jeroenthebes posted
7e geworden voor $1200!
zo ziek die headhsup was gewoon voor $1,500 meer want top 4 was 2700, top 2 was 4000 en 1e was 8000, maargoed ben blij met dit resultaat obv

Het zou leuk zijn , wanneer jij ook wat handjes gaat posten en plays gaat bespreken. Dikke vette top prestatie Jeroen. You run very Hot.

Na al het geweld en the cashes van vorige week, besloot onze kuifDuif ook zijn geluk te gaan beproeven. Vol bombarie kondigde hij in zijn topic zijn plannen aan. Natuurlijk was railnicht jaune er ook bij en velen uren later een kleine $20 winst.

kuifduif posted
Geïnspireerd door de vele successen van mijn medepokertipsvrienden ga ik ook weer eens sinds lange tijd een serieus gat in mijn bankroll slaan en een behoorlijk aantal toernooitjes spelen. Railers en adviseurs zijn natuurlijk van harte welkom. Ik heb mijn playersearch aanstaan dus zoeken op Kuifduif.

18:00 uur 2,20$ RB 2K GTD 405550199
18:15 uur 2,70$ Turbo KO 4K GTD 405429241
18:30 uur 1,10$ 6max 2,5K GTD 405430041
18:45 uur 5,40$ Turbo KO 5KGTD 405429211
19:00 uur 5,50$ 15K GTD 426010426
19:30 uur 3,30$ 6max 5K GTD 405430076
19:45 uur 2,20$ Turbo 12K GTD 426010436
20:00 uur The Big Eleven 50K GTD

Wish me luck

kuifduif posted
Alles out inmiddels..... totaal 10 toernooien opgestart, kleine 20$ winst. Waardeloos gespeeld. Volgende week op herhaling.... thnx Yellow............. zonder jou geen winst..... It's been appreciated

Ik moest heel hard Lollen.

Laat ik nu helemaal Broodjkaas zijn kaashes vergeten.

Broodjkaas posted
En shipt hem voor 213.12!

Nu ook 15/44 in de 7k gtd 11$ fo op stars

Roflpain posted
Go you Cheesbread !!!

Shinz posted
Nice,

glgl

qoNtrol posted
Nice nice, gogo pak er ff 2 op een dag!

qoNtrol posted
Railing

Het lijkt er veel op dat Broodje niet blij is met zijn tafelgenoten.

Broodjkaas posted
Donders die aarsvaders callen best veel pf, vooral die andre, partij relnicht die vent!

Relnicht Andre

Broodjkaas posted
Hmpfff TT

Toch de felicitaties.

Nieuwe ronde nieuwe kansen. Of toch niet????? Nee dus.

Veiligheid posted
Hallo,

Aangezien ik zelf niet serieus kan spelen, en heel slecht speel, moeten andere mensen maar eens gaan spelen voor mij.

Ik bied voor vanavond het volgende lijstje aan:

18:30 - $1.10
19:15 - $1.35
20:30 - $2.20
22:15 - $2.20
22:30 - $1.35
22:45 - $0.55
23:00 - $2.75
23:45 - $1.10
00:00 - $1.10
01:00 - $0.55
01:00 - $1.10

Meld maar aan met OPR.

Deal:

BIB 50/50.

FT = gelijk 50/50.

Verplicht om busthanden te posten en search aan te hebben, en breakupdates te geven.

Veiligheid posted
Niemand?

Shinz posted
Je topic is nog maar net een halfuur oud, wat heeft het voor zin om het dan nu al te bumpen. Wacht gewoon even geduldig af..

Veiligheid posted
Aanmelden kan tot 17:30, daarna ben ik weg.

Veiligheid posted
Niemand!

Hier mag een slotje op!

Hij probeerde het ook nog op 2+2 en kon daar net deze chat onderscheppen.

QoNtroL gooit er een brag uit. Zoals wij van hem gewend zijn.

qoNtrol posted
Bad beat van de dag: Fucking 47 pond (!!!) af moeten tikken om een verplichte 'gap and gown' te huren voor mijn diploma uitreiking in Engeland in juli... Tssk, en dat voor zo'n apenpakje...

De foto's van het opmeten van zijn kloffie met zijn studiematen.

Time2Cum gaat kaal en wordt een smoothie.

Time2Cash posted
Nice, maar ben nog banned

Verder weinig tijd gehad voor spelen tot nu

en vannaf is me kop kaal geschoren! ziet er strak uit

Aangezien ik hem geinterviewed heb en zijn Hyves heb, weet ik dat het niet is geworden zoals verwacht.

Wij kennen MetalEd zijn pokerkunsten. Soms briljant, vaak slecht. bij Microgaming was het de Staff ook opgevallen en gaven Ed een sngticket cadeau. Hoe slecht moet je wel niet zijn, als zij je zelfs geen tegenstander willen geven.

MetalEd posted
Lol, zo kun je toch geen heads-up spelen

De site was nog zo vriendelijk om Metal een mailtje te sturen met de link voor meer van deze gratis Kudoz.Microgaming Vip Page

Kijk aan wie wij weer treffen. Het gaat er steeds beter uitzien op Pokertips. De moderator is back.

MetalEd posted
net nog even mooi 1,5 buyin gepakt gecombineerd op NL10 en NL20. (veel tightasses, op nl20)

Gezellig met TheGrinder gespeeld (jij bent goed) en met Dizzle (maar das een geheimpje)

Nu lekker werken. Dan verdien ik meer dan ,46ct per uur die ik nu binnen hark, lol

dizzleFR posted
Ssst niet doorvertellen.
Ik zal binnenkort weer eens wat van me laten horen (verhaal over tijdgebrek, weinig zin, veel stappen, etc)

Een moderator blijft een moderator en geen mooie verhalen gaan schrijven, wat je niet gedaan hebt.
Kreeg er zelfs een foutcode door.

Dat Kooijtje zijn KK verkloot is niks nieuws onder de zon. Iedereen gaf hem goede raad. Het topic kreeg alleen een andere wending.

kooijtje posted
Ik wil op de river niet check/folden. Ik maak een blockbet (ongeveer 1/3e pot), had ik beter kunnen check/callen?

Full Tilt Poker Game #31176661459: $5 + $0.50 Sit & Go (242066845), Table 4 - 15/30 - No Limit Hold'em - 15:02:16 ET - 2011/06/21
Seat 1: PUMI5 (1,485)
Seat 2: KingWhite55 (1,470)
Seat 3: Tilltom (1,500)
Seat 4: tietjes99 (1,500)
Seat 5: L4st Try (1,500), is sitting out
Seat 6: kooijtje (1,500)
Seat 7: Krizhanovskiy (1,500)
Seat 8: cofetime (1,545)
Seat 9: rimukas188 (1,500)
KingWhite55 posts the small blind of 15
Tilltom posts the big blind of 30
The button is in seat #1
HOLE CARDS
Dealt to kooijtje

king of hearts king of diamonds
rimukas188 has been disconnected
tietjes99 folds
L4st Try folds
rimukas188 has reconnected
kooijtje raises to 90
L4st Try has returned
Krizhanovskiy folds
cofetime calls 90
rimukas188 has 15 seconds left to act
rimukas188 folds
PUMI5 folds
KingWhite55 folds
Tilltom folds

FLOP

4 of diamonds 3 of clubs 9 of diamonds
kooijtje has 15 seconds left to act
kooijtje bets 120
cofetime calls 120

TURN

4 of diamonds 3 of clubs 9 of diamonds 2 of clubs
kooijtje bets 240
cofetime calls 240

RIVER

4 of diamonds 3 of clubs 9 of diamonds 2 of clubs ace of hearts
kooijtje bets 360
cofetime calls 360

SHOW DOWN

kooijtje shows king of hearts king of diamonds a pair of Kings
cofetime shows 3 of spades ace of diamonds two pair, Aces and Threes
cofetime wins the pot (1,665) with two pair, Aces and Threes

YellowJaune posted
Bet flop en zeker de turn harder. Turn liggen twee flushdraws.

YellowJaune posted
As played kost het je weinig. Toch had ik hem hier c/f gespeeld. Want met een blockbet kom je niet weg. Je wordt daar gecalled door beter en geraised door nog beter.

kooijtje posted
Ik vind c/f een beetje weak omdat het zo'n übergoede blufspot is. Villain kan daar met bijna any two de river betten als ik check.

qoNtrol posted
Ik vind de river echt niet perfect gespeeld. Ik neig ook veel meer naar ch/fold dan naar een blockbet.

EN TOEN

tommy posted
kooijtje posted
Maar je kunt toch niet je KK opgeven elke keer als er een A voorbij komt?

- Op de flop moet je idd groter betten. Je bet de helft van de pot. Dit is echt veelste weinig. Bet 2/3 pot.

-Op de turn bet je weer de helft denk hier aan 2/3 of 3/4 pot.

- Op de river zet ik hem eigenlijk op een overpair, set of hij geloofd je niet en callt met ak-aq af. De bet op de river vind ik überhaupt slecht. Ook als je bet bet dan groter.
-------------------------------
* als je weet dat speler enorm ligt afcallen met flush-straight droll. Ga ze dan sowieso niet de otts geven. Zorg met sng'tjes dat jij hun een moeilijke beslissen geeft en niet anders om. Dit kan je doen om bijvoorbeeld doen door bijna pot te betten.

* Bet altijd standaard 2/3 van de pot op de flop. Dus niet met goede handen klein betten en slechte handen groot.

* Kijk goed in sngtjes wanneer jij in een kut spot komt en waarom. Probeer zulke spots ook op je tegenstander daarna uit.

thegrinder posted
Heb je geen read of hij passief is ofzo? ik vind je blockbet ook veel te groot je word sowieso niet vaak gecallt door slechtere handen nu. Ik bet ook heel klein 150 ofzo
Eens. Dit lijkt meer op een value bet.

qoNtrol posted
Hehe, de straight droll, dat wordt er 1 voor Callingstation LOL

tommy posted
qoNtrol posted
Hehe, de straight droll, dat wordt er 1 voor Callingstation LOL
dat is toch die gast die altijd die vage/rare plaatjes post?

qoNtrol posted
Jup, maar het woord waar je op doelt, wordt gespeld als: 'draw' en niet 'droll'. Net als dat 'Odds' zo geschreven wordt en niet als 'otts'. Maar wat maakt het allemaal uit als je 8,2k shipt!

Frenk-E posted
'flush-straight droll'

tommy posted
qoNtrol posted
Jup, maar het woord waar je op doelt, wordt gespeld als: 'draw' en niet 'droll'. Net als dat 'Odds' zo geschreven wordt en niet als 'otts'. Maar wat maakt het allemaal uit als je 8,2k shipt!
dislexie hé. Welke mongool heeft zo een moeilijk woord bedacht voor mensen met een taal/schrijf-probleem. Hij wou het er waarschijnlijk nog even inwrijven. dyslexie klote woord.
Ja dat was 1 ship had laatst weer 3,6k op stars. Examens zijn voorbij dus heb deze week weer tijd voor (lange/grote) toernooien.

Dialectie, diarree sommige op het forum hebben hier ook last van. Ed en Rofl hebben ook een dialectie die komen uit België en Ed heeft ook last van diarreetie. Wanneer Ed niet de juiste otts krijgt moet hij al poepen. Yellowjaune heeft geen straight drollen want die is een Railnicht. QoNtroL heeft last van de directie.Kortom iedereen heeft wel zijn eigenaardigenheden. Blank, zwart, straight, gay, dom ,slim het maakt niks uit. Iedereen is welkom. Tommy wanneer je dyslexie hebt is het geen probleem, want met pokeren heb jij er niet echt last van. Zie jouw ships.

Alleen flush straight droll are priceless.

Dit is een mannelijke flush straight droll

Dit een flush gay straight droll

Je krijgt van mij wel de om hier op te reageren. Want wij houden van jou Tommy.

Mijn Afsluiter

CallingStation

Moderator
Moderator
27 juni 2011 18:54 h
Grrr grrrr.
Yellow is The Colour. GOGO

http://www.youtube.com/watch?v=CAME8GDRTfI
Royal Flush
Royal Flush
27 juni 2011 19:07 h
ZO die is ff lekker bezig!

roflol over mijn onzichtbare tegenstanders
en railnicht Jaune die nooit speelt

maaarrr ik denk: callingstation = dizzle?
Interview met MetalEd
(before I took an arrow to the knee)
Royal Flush
Royal Flush
27 juni 2011 19:13 h
Heb jij in de tuin van CS zitten schijten Jaune???
Ik haat poker!!! -- Moppersmurf
Royal Flush
Royal Flush
27 juni 2011 22:07 h
Leuke update!
Flush
Flush
27 juni 2011 23:32 h
Hahah ik vind het leuk
passion is the key to success... Dus wacht jij nog maar even voordat je je geld terug wint.
Royal Flush
Royal Flush
28 juni 2011 00:38 h
haha dit is wel mooi!
'joh heb het voor elkaar gekregen dat ik afreken en ik denk huh hoe kan dat dan. had ik een zwembroek van 360 euro. nou sorry maar dat is echt ziek'
Royal Flush
Royal Flush
28 juni 2011 00:40 h
EN OMG IK DENK TE WETEN WIE HET IS!
'joh heb het voor elkaar gekregen dat ik afreken en ik denk huh hoe kan dat dan. had ik een zwembroek van 360 euro. nou sorry maar dat is echt ziek'
Royal Flush
Royal Flush
28 juni 2011 10:40 h
leutig!
@ Bonno: ik weet het, na-nana-nana-na
If you are looking to make money from poker, you need to play for the long term and accept the short-term risks.
Royal Flush
Royal Flush
29 juni 2011 10:39 h
Hehe made me laugh, die borsthaar-hartjes! whaha xD

I wanna watch

Oh en ik ben heel hard gerickrolled, maar gelukkig heb ik firefox, daat kan je die messageboxjes weg laten klikken xD

Callingstation! Geweldig!
What are you going to do about it?
Interview Time2Cash
Royal Flush
Royal Flush
29 juni 2011 10:54 h
Haha, die Will Ferrell is geniaal.
The way I see it; those are my chips. You're just holding them for me.

888poker bonus