Zoeken   
   FAQ   
   Laatste berichten   
23 mei 2012 19:27 h
CallingStation bekijkt zijn PokerTips Hud

Three of a Kind
Three of a Kind
21 maart 2011 16:04 h
Hallo Mensen, ik ben Callingstation en heb deze week mijn Hud eens bekeken en zag nog wel een paar leaks. Ook zaten er goede plays bij en die wil ik jullie wel tonen.

De Pokertips 100k post freeroll was een enorm succes. Vele bekende forumregs zaten aan tafel en ook cashgamers, die je normaal nooit ziet in een freeroll. CallingStation was zeer verheugd om dit toernooi te mogen railen. Hier was het eindresultaat.

Rene48 posted
Gefeliciteerd dekkers!

Maar ik denk dat het nu duidelijk bewezen is: Cashgamers zijn gewoon de beste pokerspelers!

1: Dekkers
2: Dizzle
3: Rene48
Wel jammer:
4: %(*&%@(*@&%@%(*%@& )(@%)_!$_)(*$)_ spammert

De winnaar is dus Dekkers en won daar een mooie 185$
Tijd voor je om jouw poker en ik eens te gaan pimpen.
Heb alvast een avatar gevonden voor Dekkers.

CallingStation vernam ook dat de zwemmers van Roelking en Kooijtje het nog prima doen en dat zij vader gaan worden. Proficiat.

Time2Cash aardig bezig is in de 22$ HU shootout op Stars 4 van de 5 keer itm en ook grind hij de HU sng lekker door.

MetalEd er weer zin in heeft.

MetalEd posted
Zo beste pokervriendjes. De eerste lentedag is gestart en mijn laptop is weer pokerklaar dus we kunnen weer zachtjes aan beginnen.

Paar honderd handjes gespeeld afgelopen dagen en ik kan zeggen dat de pauze fijn is geweest. Ik ben lekker relaxed en poker is weer leuk. Tot snel

Callingstation las dat Shinz, Soroush en Dizzle een aardige downswing hadden, maar ook zeker verwacht dat zij weer keihard terugkomen.

Shinz posted
Na een break van een week, heb ik wat gestort op stars om die reload bonus van 150dollar vrij te spelen, en als ik zover ben dan heb ik ook weer 50 dollar stellar rewards erbij. Een dikke week spelen en ik ga weer over naar FTP, daar vandaag nog 100 dollar rakeback gekregen, dus we beginnen weer aan een frisse start.

Afgelopen week erg veel coachingvideo's gekeken, en wat micro MTT's gespeeld voor de fun.

Gisteren -3BI, vandaag tot nu toe +4BI.

Hopelijk sta ik nu aan het begin van een mooie upswing!

Soroush posted
Mijn god, wat een zooi. Ik heb laatste tijd echt zo veel pech, ik sta nu ruim $70 onder EV, ik sta weer op de $110 , dus ik moet weer terug naar NL4 gadverdamme. Heb ik dus eigenlijk helemaal geen zin in, weer een niveau lager en dus nog meer basispoker. Maargoed, het moet maar he

dizzleFR posted
Gister en vandaag bij elkaar - 1k € . Hoppa!
In BI's stelt het eigenlijk nog niet eens zo heel veel voor, mede omdat er ook wat 200nl bij zit. Niet bij nadenken en gewoon verder grinden.

Dat is overigens ongeveer evenveel als wat ik sinds mijn laatste post bij elkaar gegrind heb, dus af en toe gaat het ook wel up hoor. Ksta nu voor deze maand alleen wel weer down.

Ook zag ik, dat Demonic, QoNtroL en Leafzor wel erg hot runnen. Ook dat is prettig om te lezen.

Demonic posted
Vandaag was het een dagje om m'n EV lijn op de $36s bij te halen. Dit resulteerde in opnieuw een 1k+ dag, 1.1k dit keer.

De EV lijn is even goed nog 20% ROI vandaag, obv een lekkere heater.

qoNtrol posted
Huphup, nog even 7 BI d'r bij gepakt. Dit was wel de klapper, hehe. Must be nice?

LeafzOr posted
Het gaat best lekker de laatste dagen. Nu in 3 dagen 20 BI up op de $6,50. Heb vervolgens een shotje op de 12$ geprobeerd en gewonnen Nu ga ik proberen om 4 $6,50 en 2 $12 tafels te spelen. Als ik ~150$ down ga stop ik met de 12$ en ga ik weer terug met alleen 6 tafels $6,50. Als ik ~$150 up ga, ga ik 3 tafels $12 doen en 3 tafels $6,50. Wish me luck

CallingStation zag ook, dat Veiligheid aanwezig was. Ik denk dat dat weinig mensen is ontgaan.
Er gaan nu zelfs Veiligheid Stickers de markt op. Ik denk dat je de humor wel kan waarderen Veiligheid en met jou gaat het ook goedkomen.

Er vanavond weer een freeroll is op Titan, waar 5 tickets voor de 7,5 K guaranteed zijn te verdienen.

CallingStation heet ook de nieuwe forummembers van harte welkom. Kozak26, Mystery49, Metallicind en Woodzz en hoopt nog veel van jullie te horen. Welkom

Ook zag CallinStation weer een paar oude bekende op het forum en ook weer wat posten. CallingStation is daar zeer blij mee. RonaldNlD, RonHogen, BRM Boukman en BroodjKaas.

CallinStation wilt ook Frenk-E bedanken voor het leuke interview, dat hij met hem had. Zie frontpage of http://www.pokertips.nl/news/5009/interview-met-pokertipper-frenk-e

Dit was een kleine inkijk in mijn HUD en wanneer jullie nog meer leaks zien of waar ik spots mis. Laat het mij dan gerust weten. Ik wens jullie deze week veel pokerplezier en keep the forum alive.

CallinStation

Straight Flush
Straight Flush
21 maart 2011 16:16 h
ROFL

Who are you lmao
Royal Flush
Royal Flush
21 maart 2011 16:21 h
Waar slaat dit op?
Royal Flush
Royal Flush
21 maart 2011 17:01 h
Ik weet niet man, maar wel lachen dit! Misschien gewoon elke week zo'n post maken met plaatjes en updates van hotte topics en dat soort dingen van die week! Dan kan je gewoon in 10 mins alles terug kijken wat er in een week is gebeurd! (als je bijv. op vakantie bent / geweest).
The way I see it; those are my chips. You're just holding them for me.
Full House
Full House
21 maart 2011 17:30 h
haha mooi
Moderator
Moderator
21 maart 2011 17:36 h
Vette post! Respect
Royal Flush
Royal Flush
21 maart 2011 18:22 h
Prachtig ik gok dat Jaune het is xD

Thumbs up!
What are you going to do about it?
Interview Time2Cash
Moderator
Moderator
21 maart 2011 18:51 h
Lol,....ik gok van niet, maar vind het wel een vet topic. Chapeau dude.
Yellow is The Colour. GOGO

http://www.youtube.com/watch?v=CAME8GDRTfI
Royal Flush
Royal Flush
21 maart 2011 19:56 h
Geweldig leuk om te lezen! Wat spannend! nu hebben we een bekende onbekende!

lol@ BRM Boukman
Interview met MetalEd
(before I took an arrow to the knee)
Moderator
Moderator
21 maart 2011 20:07 h
Vraag het aan Frenk

http://www.pokertips.nl/news/5009/interview-met-pokertipper-frenk-e
Flush
Flush
21 maart 2011 20:56 h
Jammer dat ik die freerolls niet kan spelen. Ik had graag eens mee gedaan met die toernooitjes onderling.

Die pokerstars Homegame word nooit gebruikt of wel
Royal Flush
Royal Flush
21 maart 2011 21:06 h
HBTJannes posted
Jammer dat ik die freerolls niet kan spelen. Ik had graag eens mee gedaan met die toernooitjes onderling.

Die pokerstars Homegame word nooit gebruikt of wel

Die van Frenk-E wordt niet meer gebruikt volgens mij. Misschien idee om dit nieuw leven in te blazen?

Waarom kan je de freerolls niet spelen, jannes?
Interview met MetalEd
(before I took an arrow to the knee)
Flush
Flush
21 maart 2011 21:10 h
voornamelijk op titan en everest
Royal Flush
Royal Flush
21 maart 2011 22:16 h
Meneer de almachtige CallingStation, je bent iets vergeten te vertellen over "Onze wijze grootvader die de pokerfamillie bij elkaar houd." (YellowJaune)
Interview Time2Cash
Three of a Kind
Three of a Kind
22 maart 2011 21:13 h
Beste Pokertippers,

Wanneer ik een spot mist of iets juicy mij ontgaat , waaronder Gossip. Schroom niet om mij een PM te sturen.

Flush
Flush
22 maart 2011 21:46 h
Vage post
Moderator
Moderator
22 maart 2011 21:58 h
haha behoorlijk grappig
Royal Flush
Royal Flush
22 maart 2011 22:38 h
leuk man mysterieus
Interview Time2Cash
Royal Flush
Royal Flush
22 maart 2011 22:48 h
Een klein stemmetje in mijn achterhoofd blijft een naam herhalen die rijmt op 'erwt'... Maar ik zal t wel mis hebben.
Flush
Flush
22 maart 2011 22:58 h
Haha, wel humor dit

888poker bonus