Zoeken   
   FAQ   
   Laatste berichten   
23 mei 2012 19:27 h
Video qoNtrol 20NL Hand analyses

Royal Flush
Royal Flush
19 maart 2011 17:57 h
Hey allemaal,

Hier weer een filmpje van mijn kant. Heb ongeveer 3 kwartier gespeeld en ik behandel in dit filmpje van een half uur (64 MB) alle handen die interessant waren (16 handen in totaal). Niet in een replayer, maar gewoon door mijn eigen filmpje terug te kijken. Graag commentaar op mijn denkwijze etc.

http://www.megaupload.com/?d=4QMX491C

Stats:
VPIP / PFR / Call Open / 3Bet / Fold to 3bet / WTSD / AF
Cbet / Fold to cbet / Donkbet / Steal / Fold to resteal / Fold to steal per pos.

Alvast bedankt voor het kijken en ik hoop op wat goed commentaar!

Gr. qoNtrol
The way I see it; those are my chips. You're just holding them for me.
Straight Flush
Straight Flush
19 maart 2011 20:00 h
Prima filmpje, je geeft zelf je fouten al aan, weinig op aan te merken. Alleen die 1 na laatste hand vind ik niet zo lekker. Je bet met je A8 op een monotoon board de river voor 1 dollar, wat verwacht je met die bet? Je zegt zelf al dat je liever de pot overbet, waarom? Je wordt echt alleen maar gecalled door beter en je hebt meestal gewoon de beste hand bij een showdown. Ik check deze hand iig gewoon uit. Ik zie die vis met een overbet zelfs nog wel eens callen met een lage flush of misschien zelfs een T/J.
Full House
Full House
20 maart 2011 19:36 h
goed filmpje, ik denk ook dat ik die a8 gewoon ch omdat je gewoon showdownvalue hebt
Royal Flush
Royal Flush
21 maart 2011 15:21 h
Ik snap dat ik SD value heb in die A8 hand, maar ik bet natuurlijk om ze van een chop te zetten. Maar ok, is misschien niet de sterkste hand.

Vinden jullie een dergelijk filmpje leuker of gewoon live play met live audio (Waardoor je dus wel af en toe wat minder spots ziet)?
The way I see it; those are my chips. You're just holding them for me.
Straight Flush
Straight Flush
21 maart 2011 15:25 h
Ik vind dit wel lekker kijken zo. Lekker snel, altijd een spot. Maar af en toe een halfuurtje liveplay is ook wel nice, dan mis je je standaard situaties ook niet, die voor anderen misschien helemaal niet standaard zijn.
Royal Flush
Royal Flush
28 juni 2011 07:55 h
qoNtrol posted
Ik snap dat ik SD value heb in die A8 hand, maar ik bet natuurlijk om ze van een chop te zetten. Maar ok, is misschien niet de sterkste hand.

Vinden jullie een dergelijk filmpje leuker of gewoon live play met live audio (Waardoor je dus wel af en toe wat minder spots ziet)?

Heb het filmpje niet bekeken, maar betten om mensen van een chop af te zetten, lijkt mij erg -ev
Give a little bit, give a little bit of your chips to me!

888poker bonus