Zoeken   
   FAQ   
   Laatste berichten   
23 mei 2012 19:24 h
Feedback - Filmpje van MaestroB MTT van 8 april 2010

Royal Flush
Royal Flush
18 maart 2011 12:25 h
Filmpje van MaestroB MTT van 8 april 2010

Heb net het filmpje gekeken, ben van plan om er nog meer te gaan kijken binnenkort. Wil graag feedback op mijn notes en de vragen die erbij mij op zijn gekomen.

Hier onder vind je de notes die ik heb gemaakt

- Heel goed naar de positie kijken en wat er voor jou gebeurt, is heel belangrijk!

- Als je de blinds probeert te pakken, even nadenken als je een re-raise om je oren krijgt, en toch besluit om te folden.

- Niet te vroeg gaan shoven, mag ook wel wat langer wachten.

- AQ folden als je een re-raise krijgt, tenzij het een maniak is.

- Hele grote stack, juist wat tighter gaan spelen, en bij push/fold fase weer looser.

- Aantekeningen maken tussendoor

Hier onder de vragen die ik bij het filmpje heb

5:40 - Op de Full Tilt poker tafel krijgt hij 1010, waarom callt hij daar niet? Dat zou ik namelijk wel doen.

Is die shove tabel nog steeds van toepassing?

27:50 Op de Full Tilt poker tafel krijgt hij 55, waarom meteen folden? Ik zou ervoor kiezen omdaar te limpen met die stack/blinds. Om te openen zit ik denk ik in verkeerde positie.
Royal Flush
Royal Flush
19 maart 2011 12:33 h
Niemand?
Royal Flush
Royal Flush
19 maart 2011 13:01 h
Je kan beter eerst kijken of er al een topic ergens over is, i.p.v. dat je meteen een nieuwe aanmaakt. Verder: als je notes maakt, is dit toch voor jezelf. Je maakt gewoon een opsomming van datgene mB zegt in het filmpje. Wat moeten wij dr aan toevoegen dan?

Vragen zou ik verder hier neerzetten.

http://www.pokertips.nl/poker-forum/topic/10407/maestrob-op-2-mtt-s

Verder moet je weten dat de games continu veranderen en dat het dus misschien beter is om wat meer up-to-date filmpjes te kijken. En misschien is het niet zo relevant om filmpjes van $50+ toernooien te gaan kijken als je zelf $1-10 speelt

Hoop dat je hier wat aan hebt. Zie verder het topic dat al bestond over dit filmpje.
The way I see it; those are my chips. You're just holding them for me.
Moderator
Moderator
19 maart 2011 13:21 h
Erg simpel met die 1010.

Utg opent en heeft vrij kleine stack en zijn openingsrange zou vrij sterk zijn. Maestro heeft een goede stack, maar er zitten nog mensen achter hem. Wanneer hij zou callen en iemand plaatst een squeeze dan moet hij folden. Er zitten wat grotere stacks , maar ook wat shorts na hem. Wanneer iemand daar squeeze afhankelijk, wie het doet, moet je bijna altijd gaan folden. UTG opener,....kan callen want zijn range is klein en degene die squeezed heeft vaak een beter hand, want die heeft UTG ook op een handrange gezet, die klein is. Kortom je zou dan altijd achterlopen met je 1010 en heb je gratis chips geinvesteerd. Ook wat doe je wat als iemand een normale 3bet maakt? Utg called bv, dan moet jij ook weer callen voor jouw odds. Zit je weer geld gratis in de pot te gooien en hoop dan alleen een set te hitten. Het is dus met deze hand fold of 3bet. Maestro gaf UTG credits dat hij met zijn stack echt heel tight zou openen en had geen zin om evt een max flip situtatie te komen met een 4betShove van UTG.

PP van 22-55 zijn vaak genoeg, niet winstgevend te spelen utg. Limp je, heb je grote kans op een raise na je en moet je gaan setminen en je kan vaak genoeg een raise niet callen. Open je en je krijgt callers, is ieder board bijna altijd klote voor je en moet je ook je cbet doen. Zit je dus gratis de pot te spekken.

Kortom in allebei de potten zit je geld te doneren, terwijl je op alle actie's gaat folden. Dat is de Reden!!!!!!!!
Iedere hand, die je speelt moet een plan achter zitten en ook wat je denkt wat tegenstanders gaan doen en wat jij dan doet.
Yellow is The Colour. GOGO

http://www.youtube.com/watch?v=CAME8GDRTfI

888poker bonus