Zoeken   
   FAQ   
   Laatste berichten   
23 mei 2012 19:22 h
zondag 13 maart pokertips 100.000 forum posts freeroll!

Moderator
Moderator
10 maart 2011 13:13 h
Jaja het is gelukt, een dikke vette freeroll om de 100k posts te vieren!

Zondag 13 maart op PartyPoker om 21.00 met $500 in de pot

Roel is als een dolle aan het werk om er een minimum forum posts en minimaal aantal dagen lid conditie in te rammen, zodat we geen last zullen hebben van password stealers e.d.

Royal Flush
Royal Flush
10 maart 2011 13:41 h
Very good job!

Wie had de 100.000ste post nou gemaakt?
Royal Flush
Royal Flush
10 maart 2011 13:44 h
jij natuurlijk! Maar wat gaaf! Met z'n allen vechten om een aandeel van de 500$! komt dit nu uit de zak van MaestroB?
Interview met MetalEd
(before I took an arrow to the knee)
Royal Flush
Royal Flush
10 maart 2011 13:50 h
Hier ga ik speciaal een afspraak op nemen, zet het in mijn gsm en ga tegen mijn vriendin zeggen dat ik geen tijd heb voor haar
"poker is a terrible, awful, cheating girlfriend who will mess with your heart over and over and over again. And although in the end we keep dating her and maybe it's worth it, she's gonna hurt you, and hurt you a lot."
Flush
Flush
10 maart 2011 13:50 h
Klinkt zeker goed. Hopelijk gaat 't wat worden!
Royal Flush
Royal Flush
10 maart 2011 14:26 h
Klinkt leuk, ben erbij als ik tijd heb!
The way I see it; those are my chips. You're just holding them for me.
Royal Flush
Royal Flush
10 maart 2011 15:30 h
Dan kijk ik dus net even in mijn agende, en lees ik dat ik naar het feestje van me vriendin haar zusje moet. Dat wordt snel eten, en dan maar doen alsof ik ziek ben, haha!
God
God
10 maart 2011 15:34 h
Site gaat zo 10 minuten plat om die update er in te beuken... STRESSSS
God
God
10 maart 2011 15:47 h
Ennn we zijn er weer....
Moderator
Moderator
10 maart 2011 16:23 h
Je moet minimaal 20 keer gepost hebben en 2 dagen lid zijn om mee te kunnen doen!
Royal Flush
Royal Flush
10 maart 2011 16:29 h
Blijft dit altijd hetzelfde aantal, of alleen voor nu even?
Moderator
Moderator
10 maart 2011 16:32 h
zal verschillen per freeroll
Royal Flush
Royal Flush
10 maart 2011 16:34 h
Top!

Eerlijk gezegd had ik voor deze meer gedaan, maar dat is mijn bescheiden mening!
Moderator
Moderator
10 maart 2011 20:27 h
Veiligheid posted
Top!

Eerlijk gezegd had ik voor deze meer gedaan, maar dat is mijn bescheiden mening!

Ben ik wel met je eens. Peanuts om in 2 dagen 20 non-spam berichten te posten (sssst )
Maar een beetje spelersveld is ook niet erg. Geen Russen, etc, dus als het goed is vnl bekende members. Lachen hoor!
Moderator
Moderator
10 maart 2011 22:09 h
dizzleFR posted

Peanuts om in 2 dagen 20 non-spam berichten te posten (sssst )

Nou tot nu toe is alleen veiligheid dat gelukt

Andere punt waar we altijd mee zitten is dat de poker room wel graag veel deelnemers ziet, dus we moeten in die zin beide partijen tevreden houden
Moderator
Moderator
10 maart 2011 22:10 h
dat quoten ging niet helemaal goed geloof ik
Moderator
Moderator
10 maart 2011 22:38 h
Japmaster posted
dizzleFR posted

Peanuts om in 2 dagen 20 non-spam berichten te posten (sssst )

Nou tot nu toe is alleen veiligheid dat gelukt

Andere punt waar we altijd mee zitten is dat de poker room wel graag veel deelnemers ziet, dus we moeten in die zin beide partijen tevreden houden

Ben jij nou mod?

Ik heb het ff gefixt. Zo doe je dat!
Royal Flush
Royal Flush
10 maart 2011 23:48 h
Heb PP gedownload via pokertips en een account aangemaakt. maar zie nergens duckyroll staan... hoe laat is die?
What are you going to do about it?
Interview Time2Cash
Royal Flush
Royal Flush
10 maart 2011 23:52 h
Time2Cash posted
Heb PP gedownload via pokertips en een account aangemaakt. maar zie nergens duckyroll staan... hoe laat is die?

Ze staan er nog niet tussen als ik het goed heb.

De duckyroll is altijd om 21:00 op zondag als ik me niet vergis, daarbij is die ook niet elke week.
Royal Flush
Royal Flush
11 maart 2011 00:28 h
Nice!!!! Ik ben erbij...................... Enne Ruleking, misschien ook nog als voorwaarde stellen dat je minimaal 20 freerolls van Pokertips hebt moeten spelen om hier aan deel te kunnen nemen......... Om te voorkomen dat er mensen meedoen die je eigenlijk nooit ziet in die freerolls ....................

Time2Cash posted

Volgens mij stelt Party Poker ook de voorwaarde dat je minimaal 1x gestort moet hebben om aan hun freerolls mee te mogen doen...........
Ik haat poker!!! -- Moppersmurf

888poker bonus