Geen afbeelding
U bent niet ingelogd.
   Zoeken   
   FAQ   
   Laatste berichten   
22 mei 2012 00:22 h
Ideetje?

Royal Flush
Royal Flush
27 februari 2011 15:58 h
Misschien is het handig om het gedeelte van de laatste forumposts regelmatig te updaten zodat je real time kunt zien of er nieuwe posts zijn

(Ja, ik ben te lui om iedere keer op de refreshbutton te drukken)
Ik haat poker!!! -- Moppersmurf
Royal Flush
Royal Flush
27 februari 2011 20:24 h
Top idee!
Moderator
Moderator
2 maart 2011 20:23 h
zal het op het bord van roelkoning leggen
Royal Flush
Royal Flush
20 maart 2011 09:30 h
Wat is de uitkomst van dit? Want dat is wel een mooie iets als dat geprogrammeerd wordt Of belast zoiets de server veel?
Interview met MetalEd
(before I took an arrow to the knee)
Royal Flush
Royal Flush
20 maart 2011 09:40 h
MetalEd posted
Wat is de uitkomst van dit? Want dat is wel een mooie iets als dat geprogrammeerd wordt Of belast zoiets de server veel?

Neuh is een klein scriptje.
What are you going to do about it?
Interview Time2Cash
God
God
30 maart 2011 16:54 h
Staat ook op de never ending list. Ik kan het heel simpel doen (dat de site reload) maar mooiste is een realtime stream, even iets meer werk. Eerst even die laatste post fixen, die werkt inderdaad totaal niet.
Royal Flush
Royal Flush
30 maart 2011 19:31 h
RuleKinG posted
Staat ook op de never ending list. Ik kan het heel simpel doen (dat de site reload) maar mooiste is een realtime stream, even iets meer werk. Eerst even die laatste post fixen, die werkt inderdaad totaal niet.

ik zou niet de hele site opnieuw laten loaden. je kan met een redelijk simpel javascriptje zorgen dat hij alleen die div reload.
What are you going to do about it?
Interview Time2Cash
God
God
30 maart 2011 19:38 h
Ware het niet dat er dan op de achtergrond een asynchrone database request gedaan moet worden... Maar het kan inderdaad wel.

888poker bonus