Geen afbeelding
U bent niet ingelogd.
   Zoeken   
   FAQ   
   Laatste berichten   
22 mei 2012 20:31 h
Winstmaximalisatie topic qoNtrol

Full House
Full House
3 januari 2012 23:53 h
thegrinder posted
Jammer dat je dit jaar niet veel kan spelen, zag je anders wel upmoven naar minimaal nl200 waar je leuk geld kunt verdienen. Succes ermee!

Dit idd ook, ik wou het nog typen

Waarom neem je geen part time baan? denk dat je meer kan verdienen door 100nl te grinden 3 dagen p/week ofzo en over tijdje 200nl erbij te pakken en dan pro worden.
Royal Flush
Royal Flush
4 januari 2012 19:28 h
Haha bedankt voor de mooie woorden gasten. Wie weet komt het ooit zo ver, maar is echt een loooongshot En ben nog LANG niet goed genoeg!
The way I see it; those are my chips. You're just holding them for me.
Royal Flush
Royal Flush
8 januari 2012 13:01 h
Mental game of Poker.

Hieronder een aantal dingen waar spelers die het mentale spel niet onder de knie hebben zich schuldig aan maken.

1. Change a proven winning strategy because they are running bad/hot.
2. Never recognize when someone has played well against them and/or believe everyone they play against is bad and just gets lucky.
3. Try to win every hand.
4. Think the outcome of a hand can be changed by shouting, praying, or playing a favorite hand.
5. Get frustrated when a bad player plays badly and they even educate them as to why they are bad.
6. Feel like a failure when they lose a hand that was played profitably.
7. Think the solution to running bad is to stop playing or change stakes.
8. Read a poker book cover to cover and think they know everything in it.
9. Watch some of Phil Galfond’s training videos and think they should now be able to crush the game like him.
10. Believe that they are cursed or that other people are luckier than they are.
11. Believe it’s possible to own another player’s soul.
12. Play more hands when they are winning/losing.
13. Play fewer hands when they are winning/losing.
14. Play badly when the stakes are too small for them to care.
15. Allow things to get personal with another regular.
16. Tell bad beat stories to anyone that will listen, while doing nothing to improve how they react to bad beats.
17. Say “one time.”

Ik heb voor mezelf even eerlijk gekeken en ik maak me denk ik schuldig aan: 3, 5 (soms, alleen het gefrustreerde gedeelte), 8, 12/13 (meer winning en minder als ik losing ben) en 15. Deze punten wil ik dus wat extra aandacht gaan geven in mijn spel de komende tijd. Uit het boek kwam ook naar voren dat het erg goed is om een warming-up te doen voordat je gaat spelen. Dit probeer ik vaak wel te doen, maar soms ben ik hier best wel slacking in (als er bijv. seats naar voren komen aan softe tafels, terwijl ik nog niet klaar ben met de WU). Ondanks dat je dan wel tegen slechte spelers speelt, zit je er toch niet helemaal lekker in en naast een dikke vis zitten er vaak nog wel 3 spelers die het spelletje wel snappen...

Extra goals voor januari:

- Voor elke sessie een WU doen van 15 minuten (fora, video's, eigen handen / stats analyseren)
- Na elke sessie mezelf een cijfer geven voor: WU, technisch spel en mentaal spel.
- Niet naar results kijken tot 31 januari en tijdens het spelen geen handen terug kijken (tenzij het is om even een note te maken). Gewoon markeren en door spelen.
- Na elke sessie handen analyseren en mezelf een cijfer geven voor het hele proces (prepare, perform, result, evaluate, analyze).
- Een overzicht maken van Strengths and Weaknesses (3, 5, 8, 12/13 en 15 o.a., maar ook van mijn technische spel) in mijn spel en naar aanleiding hiervan proberen een plan op te stellen om deze beide te verbeteren.

Dit lijken me voor nu even genoeg doelen, dus ik ben benieuwd of ik me hieraan kan houden.
Straight Flush
Straight Flush
8 januari 2012 13:08 h
Goed bezig, ben ook gister begonnen met the Mental Game. Zal mij benieuwen.
Royal Flush
Royal Flush
8 januari 2012 13:11 h
Is erg hoog niveau boek volgens mij, dus ben benieuwd wat er nog meer in staat. Ik ben t/m bladzijde 40 ofzo gekomen tot nu toe, maar ik denk ook niet dat het zin heeft om nog meer doelen te gaan stellen. Ben benieuwd welke van bovenstaande 17 puntjes jij nog hebt als minpunten!

Succes ook!
Straight Flush
Straight Flush
8 januari 2012 15:17 h
Bij mij 3&5 (ook alleen het gefrustreerde) en als het echt niet loopt 10 en 15.

Thnx, jij ook succes.
Royal Flush
Royal Flush
19 januari 2012 14:33 h
Na een klote begin van de maand (had volgens mij 2 dagen geleden m'n eerste winstdag) gaat het nu weer wat beter. Ben op Pokerheaven gaan spelen en moest daar wat aan de software wennen aan een beetje aan het spel van de regs. Dit gaat inmiddels een stuk beter en ik ben weer wat uit het dal gekropen en sta nu nog maar een paar BI down. Spel is ook weer beter geworden. Ik bak alleen nog niks van mn doelstelling voor het cijfers geven voor m'n spel / mental state...

Met de Warming-up gaat het wel goed. Ik kijk standaard een filmpje of reageer op een aantal handen hier en daar en lees wat discussie. Ook qua volume lig ik aardig op schema. Daarnaast morgen eindelijk weer eens een leuke live poker avond. 10NL game met straddles, re-straddles etc. etc. met allemaal gasten die up to 1kNL wel beaten, dus dat wordt een groot level feest!

Verder zal het qua poker een stuk minder worden aankomende maand, aangezien ik meer ga werken (32u p/week, moet niet gekker worden!! ). Wel wat meer rechtstreekse (witte) inkomsten, maar wat minder tijd voor m'n hobby... Scheelt wel dat ik nu niet echt meer op zoek hoef naar een 40u baan. For now...

Even de maand goed doorzetten en op naar BE
Royal Flush
Royal Flush
30 januari 2012 22:22 h
Januari:

Morgen geen tijd meer om te spelen, dus bij deze vast mijn maandoverzicht. Niet echt om over naar huis te schrijven zeg maar... In totaal niet aan de 15k handen gekomen, wat op zich erg jammer is aangezien ik het deze maand wel had kunnen halen. Ik merk toch dat ik minder sessies (korter) speel als ik slecht run (een van mijn doelen om aan te werken). Verder ging mijn WU voor sessies erg goed en heb ik erg veel filmpjes gekeken. Ik denk dat ik de laatste tijd iets te aggressief speel, als ik te weinig reads heb en dus niet weet of villain bepaalde handen wel gaat folden. Verder is er niet al te veel mis met mijn spel, dus ik ga volgende maand vrolijk weer verder. Ga dus wel meer werken, dus zal mijn volume doelen wat moeten bijstellen (naar beneden )... Deze maand 189,66 aan rakeback gecashed, dus dat gaat van mijn verlies af gelukkig, maar helaas deze maand dus wel in de min geeindigd!

Gespeeld: - € 605,12
Rakeback: € 189,66

Resultaat: € - 415,46

Roll: €3260,-

Uploaded with ImageShack.us

Doelen voor Februari:

Ik ga meer werken en ook nog eens op 24 februari 4 weken op vakantie (waar ook nog dingen voor moeten worden geregeld, familiebezoekjes etc.) en overall weinig tijd, dus ik heb besloten geen volume doelstelling te maken. Ik wil gewoon m'n spel verder verbeteren (mental game) en spelen wanneer ik tijd en zin heb. Ik ga weer wat storten op Microgaming en daarnaast misschien Pokerhuis proberen. Deze maand dus een beetje aftasten en in April weer vol er tegen aan met poker. Maar misschien denk ik er tegen die tijd weer heel anders over...
Moderator
Moderator
31 januari 2012 21:47 h
Okay Qontrol die vakantie is al bijna. Lekker hoor.
Yellow is The Colour. GOGO

http://www.youtube.com/watch?v=CAME8GDRTfI
Royal Flush
Royal Flush
3 februari 2012 13:34 h
Zo waar een beetje up de eerste dagen van februari. Vandaag veel vrije tijd, dus wil met mezelf afspraken om minimaal 1,5k maar liever nog 2k handen te gaan spelen! Hop hop!!
Royal Flush
Royal Flush
24 februari 2012 12:38 h
Februari:

De pokermaand is weer ten einde, want... ik ga lekker richting Nieuw Zeeland morgen!!

Halverwege december had ik het betreffende geld al bij elkaar gespaard. Helaas heeft dit er wel deels voor gezorgd dat ik me er niet zo veel toe kon zetten om veel te spelen de afgelopen 2 maanden. Na mijn vakantie ga ik het gewoon weer lekker oppakken begin April. Er zit een leuk stakingsproces van Bonno aan te komen waar ik aan mee ga doen door wat uurtjes coaching te geven aan cashgame spelers die wat lagere stakes spelen dan ik, waar ik erg veel zin in heb en daarnaast wil ik zelf ook weer wat meer volume gaan maken.

Afgelopen maand weinig gespeeld (zoals verwacht). Wel een minieme winst weten te noteren van €11 euro en daarnaast nog wat rakeback binnen gehaald. Nog steeds een mooie roll om mee verder te spelen als ik terug kom dus!

Gespeeld: +€11
Rakeback: +€57

Roll: €3328,-

EDIT:

Met een klein beetje rakeback is mijn roll op 26-maart-2012 nu €3503,-.

Uploaded with ImageShack.us
Four of a Kind
Four of a Kind
24 februari 2012 12:49 h
Heel veel plezier in nieuw zeeland. Je gaat ons toch nog wel een beetje volgen op PT? Leuk dat je coaching gaat geven volgens mij is dat ook wel wat voor jou.
Moderator
Moderator
24 februari 2012 13:10 h
Hele fijne vakantie Qontrol en wij kunnen niet wachten op de foto's.

Straight Flush
Straight Flush
24 februari 2012 13:31 h
Heel veel plezier!!
Flush
Flush
24 februari 2012 13:32 h
Have fun en geniet ervan!
Is al gezegd (heb t zelf ook al eens genoemd) maar coaching is denk ik een goede zet voor je. Ik zie het wel
"Once you start thinking you have nothing left to learn, you have everything to learn"
Royal Flush
Royal Flush
8 maart 2012 04:55 h
Weeeeee!

Even een kort bericht vanuit Queenstown, NZ! Top tijd hier en mis het kaarten nog niet echt tot nu toe . Zie dat alles op het forum ook nog lekker door draait en dat zelfs rene zijn mojo weer een beetje heeft gevonden! Gelukkig ben ik nog niet op de helft van mn trip! Al veel mooie dingen gezien en gedaan maar oa. Kayakken, raften en mtb'en staan nog op het programma. Verder hopelijk vanavond zelf gevangen fish (forel) op de bbq. Ik hou het hier nog wel ff uit!

De groeten en veel rungood voor jullie, mn trouwe volgers
Four of a Kind
Four of a Kind
8 maart 2012 08:02 h
Goed om te horen dat je het naar je zin hebt. Heb zelf ook eens op forel gevist echt leuk is dat en ze zijn ook best sterk. Heel veel plezier nog
Royal Flush
Royal Flush
8 maart 2012 09:25 h
nice, je hebt het naar je zin zo te horen, veel plezier
Moderator
Moderator
8 maart 2012 15:46 h
Lekker hoor en goed jou ff te horen. Viel Spass.

Royal Flush
Royal Flush
23 maart 2012 13:24 h
Vanmorgen om 10u vertrokken uit auckland en inmiddels in seoul wachten op het vliegtuig richting madrid, om vanaf daar door te vliegen richting amsterdam. 15u gehad, nog 23 u te gaan. Volgende bericht hier komt hopelijk weer vanaf mn pc thuis! Zo nog lekker even het forum afstruinen, want de volgende kist vertrekt pas over 3u...

Tot snel allemaal!

888poker bonus