Het is weer eens tijd voor een topic vanaf mijn kant. Na net mijn HM een beetje te hebben doorgespit, kwam ik erachter dat ik gedurende mijn pokercarriere (~3 jaar) zo'n 300k handen heb gespeeld (alleen cashgames, toernooien en SNG's tel ik niet mee). Er is een mooie stijgende lijn te zien, maar waar ik eigenlijk naartoe wil, is een exponentiele lijn voor de komende jaren.
Eerste even de situatie so far:

Uploaded with ImageShack.us
Even voor de non-wiskundigen onder ons:
Een exponentieel verband:

Dit kan eigenlijk alleen maar bereikt worden door steeds meer winst per gespeelde hand te pakken. Dit kan dan weer bereikt worden op 2 manieren:
1. Meer winst pakken per hand door handen beter te spelen.
2. Meer winst pakken door up te moven en dus je winst per hand te verhogen op deze manier.
Dit worden eigenlijk mijn twee centrale doelen in dit topic. Daarnaast wil ik eigenlijk vanaf maart in dit topic elke keer mijn doelen voor de maand plaatsen, zodat ik deze goed kan bij houden. Ik wil hier daarnaast ook posten:
- Hoe het gaat qua poker en mijn bankroll / upmove-proces.
- Hand histories waar ik vragen over heb of die ik misschien op een aparte manier heb gespeeld.
- Aantekeningen die ik gemaakt heb bij filmpjes related to poker, of boeken / artikelen / fora die ik heb doorgelezen.
- Af en toe wat plaatjes van lekkere wijven om het ook voor jullie interessant te houden!
Wat ik hier NIET ga posten:
- BAD BEATS. Hier zijn wel genoeg topic van en hier zit gewoon niemand op te wachten. Per bad beat die ik hier post die niet voor de lol is of omdat er iets van strategy achter schuil gaat, back ik iemand voor een toernooitje van $5.
Doelen die ik aan het begin van 2011 heb gesteld:
- Cash: 150-200k handen NL10-50
- Spel verbeteren m.b.v. fora, DC, CR, 2+2 en hopelijk wat skype meekijksessies. Eventueel coaching waar nodig.
- Andere spelers op weg helpen op stakes die ik beat.
- Live minimaal 1x in HC spelen.
Nou, we gaan beginnen. Wish me luck en tot op de nosebleeds binnenkort!