Zoeken   
   FAQ   
   Laatste berichten   
23 mei 2012 19:17 h
ik heb gepost icoontje

Royal Flush
Royal Flush
20 februari 2011 14:23 h
Op een ander forum staat er een icoontje voor een topic waarin ik een antwoord heb gepost. Vind ik handig. Kunnen jullie dat ook?
Moderator
Moderator
20 februari 2011 14:26 h
Ruleking kan alles
God
God
21 februari 2011 10:31 h
Japmaster posted
Ruleking kan alles

Dat klopt

Ik neem aan dat je bedoel, in de lijst met topics dat je dus iets ziet dat je daar al op gereageerd hebt?
Royal Flush
Royal Flush
21 februari 2011 18:05 h
Dat is inderdaad wel handig!
Royal Flush
Royal Flush
21 februari 2011 21:38 h
RuleKinG posted
Japmaster posted
Ruleking kan alles

Dat klopt

Ik neem aan dat je bedoel, in de lijst met topics dat je dus iets ziet dat je daar al op gereageerd hebt?

Ja, dat je weet ik heb ergens op gereageerd en ik ben benieuwd naar de reactie DAARop, maar dat je niet meer weet op welk topic je nou preceis had gereageerd. Of zo.
God
God
24 februari 2011 01:18 h
Ik heb designer mailtje gestuurd voor een icoontje, wordt vervolgt
God
God
3 maart 2011 16:46 h
Nou, hij zit er in, dit is m geworden voor gelezen actieve topics (dus topics waar je zelf in hebt gepost):

Deze voor niet gelezen actieve topics:

Verder hebben we de sticky topic icons wat cooler gemaakt.

Hieronder kan het verafgoden beginnen

Moderator
Moderator
3 maart 2011 20:46 h
Waaaaaaaaaauuuuuuuuuuw hoe goed! Held!!!!!!! Supervet man!!!!!!!
Royal Flush
Royal Flush
3 maart 2011 20:50 h
Complimenten vanaf mijn kant!
Royal Flush
Royal Flush
3 maart 2011 23:03 h
Ilike met welk programmaatje maakt ie die? gewoon photoshop? of fireworks? tell me plz.
What are you going to do about it?
Interview Time2Cash
God
God
4 maart 2011 09:00 h
Moet je ff FloppenTop een PM sturen, volgens mij gebruikt ie photoshop en illustrator.
Royal Flush
Royal Flush
4 maart 2011 09:15 h
Ik vind het onoverzichtelijker geworden. Wen ik hier aan?
Interview met MetalEd
(before I took an arrow to the knee)
Royal Flush
Royal Flush
4 maart 2011 10:23 h
MetalEd posted

Vast wel!
Royal Flush
Royal Flush
4 maart 2011 11:03 h
Ik heb vaak dat ik 'laatste berichten' klik en dan toch een aantal post/topics er niet in terug zie komen. Hebben jullie daar ook last van?

Denk dat het probleem is dat ik ingelogd ben, dan gewoon de site weg klik (maar wel ingelogd blijf?) dan word er wat gepost en als ik later terug kom dan staan die berichten er niet bij omdat ik nog 'ingelogd' was.
If you are looking to make money from poker, you need to play for the long term and accept the short-term risks.
Royal Flush
Royal Flush
4 maart 2011 11:16 h
Ik heb daar ook last van, hoe kan je dat voorkomen?
God
God
4 maart 2011 11:35 h
Frenk-E posted
Ik heb vaak dat ik 'laatste berichten' klik en dan toch een aantal post/topics er niet in terug zie komen. Hebben jullie daar ook last van?

Denk dat het probleem is dat ik ingelogd ben, dan gewoon de site weg klik (maar wel ingelogd blijf?) dan word er wat gepost en als ik later terug kom dan staan die berichten er niet bij omdat ik nog 'ingelogd' was.

Ik denk dat ik wel weet wat het is, dat is niet iets dat ik heb gemaakt. Heb namelijk de indruk dat het forum alles op gelezen zet wat voor de laatste inlog datum was. Beetje onhandig dus. Moet even over nadenken hoe ik dat kan oplossen.
God
God
4 maart 2011 11:36 h
MetalEd posted
Hoezo, is het niet handiger om te zien welke topic je heb gepost?
Royal Flush
Royal Flush
4 maart 2011 17:40 h
MetalEd posted

Heb je niet gewoon te veel bier op? Dan wordt het al snel onoverzichtelijk natuurlijk met die dubbele icoontjes
Ik haat poker!!! -- Moppersmurf
Royal Flush
Royal Flush
8 maart 2011 21:31 h
RuleKinG posted

Ik denk dat ik wel weet wat het is, dat is niet iets dat ik heb gemaakt. Heb namelijk de indruk dat het forum alles op gelezen zet wat voor de laatste inlog datum was. Beetje onhandig dus. Moet even over nadenken hoe ik dat kan oplossen.

Maar dan zou ik op die manier toch nooit wat missen alleen dat de lijst content bevat die ik (bijv eerder op de dag) al gelezen heb. Ik mis echt dingen.
If you are looking to make money from poker, you need to play for the long term and accept the short-term risks.
Royal Flush
Royal Flush
9 maart 2011 12:46 h
Gelezen en Ongelezen blijft gewoon hetzelfde hoor. Alleenstaat er een poppetje bij als jij gepost hebt in dat topic. wta is daar zo onoverzichtelijk aan?
What are you going to do about it?
Interview Time2Cash

888poker bonus