Zoeken   
   FAQ   
   Laatste berichten   
23 mei 2012 19:16 h
Microgaming section

Royal Flush
Royal Flush
2 februari 2011 16:03 h
Vermits we toch al met een hoop spelers zijn op microgaming, zowel JBET als purple lounge had ik eens graag geweten of het volgende mogelijk is.

Een speciale sectie, enkel zichtbaar voor leden (of met password protected), waar we onze getrackte handen kunnen in uploaden. Nu moet dit aan zoveel verschilllende mensen gevraagd worden op skype en het zou wel handig zijn.

Is een vaag idee, kan nog hier en daar bewerkt worden of is dit al op voorhand niet haalbaar ?

"poker is a terrible, awful, cheating girlfriend who will mess with your heart over and over and over again. And although in the end we keep dating her and maybe it's worth it, she's gonna hurt you, and hurt you a lot."
Royal Flush
Royal Flush
2 februari 2011 16:19 h
Oh das wel een goed idee ja!
Interview met MetalEd
(before I took an arrow to the knee)
Royal Flush
Royal Flush
2 februari 2011 16:20 h
Dat is inderdaad een top idee, nu hopen dat het uitvoerbaar is!
Royal Flush
Royal Flush
2 februari 2011 19:17 h
Maar ja, wat als de ene voor 80mb aan handen maakt en de andere heeft er maar 2k? Of iemand heeft er helemaal geen? Ik heb de afgelopen 2 weken niets gedaan :/
Interview met MetalEd
Royal Flush
Royal Flush
2 februari 2011 20:33 h
Vind het ook wel een goed idee, maar ik mine elke week wel zo'n 100MB (80k ofzo), dus daar mag dan wel wat tegenover staan denk ik. Maargoed, dat valt dan wel weer op te lossen door bijvoorbeeld pokerboeken in PDF naar elkaar te sturen o.i.d.? We zouden ook met z'n allen zo'n google account kunnen openen waar je shit op kan uploaden zeg maar... Weet zo ff niet meer hoe dat ook al weer heet.
The way I see it; those are my chips. You're just holding them for me.
God
God
2 februari 2011 20:52 h
Wat ik zo kan verzinnen is (en vrij makkelijk te realizeren is), is jullie lid maken van een team genaamd microgaming. Dit team kan een forum zien waar alleen jullie in kunnen posten. Daar kan je dan links naar megaupload e.d. neer zetten (we kunnen zelf geen gigabytes aan uploads faciliteren, wordt gewoon beetje duur).

Voorwaarde is dan wel, dat afgezien van uploads de handjes etc gewoon in het publieke forum gepost blijven worden.

PM me als jullie dit goed idee vinden
Royal Flush
Royal Flush
2 februari 2011 21:23 h
Ik ben wel voor
Full House
Full House
2 februari 2011 21:39 h
Dit lijkt mij ook een goed idee speel nu ook op JBET
Royal Flush
Royal Flush
2 februari 2011 21:40 h
dekkers123 posted
Dit lijkt mij ook een goed idee speel nu ook op JBET

Hoe zit het met de 6-max SNG's op JBET?
Royal Flush
Royal Flush
3 februari 2011 08:31 h
Veiligheid posted
Hoe zit het met de 6-max SNG's op JBET ?

JBET = purple lounge = microgaming. Dus het aanbod is 100% hetzelfde.
Ik kan perfect een SNG op JBET tegen jou spelen op PurpleLounge.

Wat het dataminen enzo betreft vind ik het niet zo erg dat sommige niet zo veel handen spelen als anderen. Het zal een privesectie zijn en we zijn toch allemaal een beetje vrienden

@Qontrol: je moet die datamine dinges vanavond maar eens uitleggen. Kijk ik wel eens naar placemint.

"poker is a terrible, awful, cheating girlfriend who will mess with your heart over and over and over again. And although in the end we keep dating her and maybe it's worth it, she's gonna hurt you, and hurt you a lot."
Royal Flush
Royal Flush
3 februari 2011 10:29 h
Vanavond wordt lastig. Ga middagje beetje bierdrinken in Duitsland en moet daarna vanavond nog trainen, dus denk niet dat vanavond wat wordt. Morgen college van 9 - 16 en daarna even wat drinken met studiegenoten aangezien het laatste colleges van dit blok zijn, daarna savonds oefenwedstrijd. Dus wordt zaterdag / zondag, of je moet het ff aan iemand anders vragen (ed / dizzle / dekkers123).

Verder is dr maar 1 iemand die sng speelt op Microgaming, dus lijkt me dat je dan helemaal niks aan een extra gedeelte hebt behalve dat je daar lekker in je eentje zit te spammen...
Royal Flush
Royal Flush
3 februari 2011 13:31 h
Zuipschuit
God
God
3 februari 2011 15:02 h
On topic, kan er iemand mij iig een lijst sturen met micro gaming aapjes?
Royal Flush
Royal Flush
3 februari 2011 15:05 h
Verstuurd!
Royal Flush
Royal Flush
5 februari 2011 15:38 h
Hoe staat het hier mee? Ben wel benieuwd, vind het namelijk een erg goed idee!
God
God
7 februari 2011 22:23 h
Ik moest het even bouwen, maar as we speak ben ik het online aan het zetten.
Royal Flush
Royal Flush
7 februari 2011 22:32 h
Het hoefde toch niet meer, nu iedereen naar www.nobadbeatspoker.com gaat?
Interview met MetalEd
God
God
7 februari 2011 22:35 h
Hier is de microgaming sectie. Het kan zijn dat je moet in en uit loggen. Have fun
Royal Flush
Royal Flush
7 februari 2011 22:46 h
Die link gaat bij mij gewoon naar de forum index pagina.
God
God
7 februari 2011 22:50 h
zoals gezegd, je moet in en uit loggen. Ik heb het net op je account geprobeerd en toen kon ik m zien.

888poker bonus