Straight Flush
|
Geregistreerd op 2009-10-27
|
wtf waarom kan ik t laatste gedeelte van mn post niet schrijven? *AK< AQ, goed dat yellow niet ops kype was want toen heb ik wel even goed de boel bij elkaar gescholden
Hey, I know a fun game! It's called 'Don't keep doubling the f*cking shortstack, idiot!'
Grinding short handed sng's
|
Straight Flush
|
Geregistreerd op 2008-04-08
|
Haha en heeft je pa zich ook vermaakt toen?:P
Als anderen mij niet kunnen vertrouwen kan ik dan mezelf nog wel vertrouwen?
|
Straight Flush
|
|
alleen thuis gelukkig (A)
Hey, I know a fun game! It's called 'Don't keep doubling the f*cking shortstack, idiot!'
|
Flush
|
Geregistreerd op 2011-01-11
|
Soms wordt ik zo ziek van mezelf.
Gister gewoon ordinair tilt door mijn geriverde FH 200bb te verliezen van Quads (flop). Geen idee waarom een "gewone cooler" me gister zo van mn padje zette.
Voor ik het wist wilde ik het "even terugverdienen" op mijn oude 10NL en je raadt het al: mijn opgebouwde roll om te upmoven naar 5NL drastisch geslonken. Uiteindelijk -3,5 BI.
"Once you start thinking you have nothing left to learn, you have everything to learn"
|
Straight Flush
|
|
Pff, wou op betfair een bonus vrij gaan spelen over n tijdje, bleek dat die bonus meteen is ingegaan en niet pas ingaat na je volgende deposit, nja okee, prima, heuk en meuk van stars afgehaald, is nu mn moneybookers account bevroren en moet ik id sturen, balen.
|
Straight Flush
|
Geregistreerd op 2007-04-13
|
Broodjkaas posted Pff, wou op betfair een bonus vrij gaan spelen over n tijdje, bleek dat die bonus meteen is ingegaan en niet pas ingaat na je volgende deposit, nja okee, prima, heuk en meuk van stars afgehaald, is nu mn moneybookers account bevroren en moet ik id sturen, balen.
Ja dat is klote idd, ik had dat gezeur ook met Betfair en Unibet.
|
Straight Flush
|
|
Nou, begonnen op betfair, het valt me niet tegen allemaal, vind de software wel prima, alleen het multitafelen is lastig. Probeer mezelf te leren 8tafelen daar en meer gebruik te maken van de shortcuts (folden met f1, checken met f2 etc). Qua resultaten ben ik gemengd tevreden, vandaag een 15 bi downswing te verduren gehad door in 18 games slechts 2x te cashen. Ik heb nu in 3 dagen 141 games gespeeld met een roi van 6.7% en een ev roi van 20.6%. Ook kwam ik erachter dat ik 36e sta in het leaderboard, wat goed is voor 100$, een mooie 20 bi bonus dus, mocht ik in de top 50 blijven tot vrijdag, wat lastig gaat worden aangezien ik morgen niet kan spelen vanwege mijn verjaardag.
Groeten!
|
Straight Flush
|
|
|
Moderator
|
Geregistreerd op 2008-04-27
|
Broodjkaas posted T gaat wel goed
Hele mooi update.
Yellow is The Colour. GOGO
http://www.youtube.com/watch?v=CAME8GDRTfI
|
Heads Up Master
|
Geregistreerd op 2009-09-22
|
Broodjkaas posted T gaat wel goed
hahaha, kort maar duidelijk
|
Straight Flush
|
|
Achjaa, verdere toelichting dan maar, gaat wel prima, hoewel ik qua buy ins oid nog niet echt geweldig scoor. Al 562 games deze maand, dus dat is niet slecht, en 17 bi onder ev, maarja das wel zuur. In totaal 28 buy in op, 15 op de 5.5$'s over 258 games, wat een roi geeft van 6.2%, en 13 bi's op de 11's over 304 games voor een 4.2% roi. Dit geeft tezamen een 562 games met een 4.8% roi en een $ 228 winst. Opzich niet slecht, maar ik ben er eerlijk gezegd nog niet zo tevreden mee. Gelukkig maken bonussen+leaderboards een hoop goed en kan ik een ~750+ noteren tot nu toe deze maand.
|
Straight Flush
|
|
T gaat wel goed, laatste dagen zijn swingy, binnenkort op europoker beginnen voor mn mooie rakebackdeal. misschien toch wel bijna tijd om naar de 22's te kijken.
|
Flush
|
Geregistreerd op 2009-10-29
|
Ik begrijp dat je sng speelt. Is daar het aanbod voldoende ? Ik vind het grote nadeel altijd dat op andere sites het aanbod altijd mager is. En op stars heb je nog wel eens een leuk toernooi wat je mee kan pakken.
|
Straight Flush
|
|
HBTJannes posted Ik begrijp dat je sng speelt. Is daar het aanbod voldoende ? Ik vind het grote nadeel altijd dat op andere sites het aanbod altijd mager is. En op stars heb je nog wel eens een leuk toernooi wat je mee kan pakken.
Aanbod is prima, loopt elke minuut eigenlijk wel een sng'tje vol. Grote voordeel is de rakeback. Op de sng's die ik speel is 7% een prima roi, en met rakeback verdubbelt dat roi bijna, wat op stars natuurlijk niet het geval is. Toernooien zijn mijn vijanden verder, vind het leuk om te spelen, maar verlies dr veel te veel geld mee haha.
Goeie maand gehad, +1.1k ofzo (meer dan 100 bi jeuhj)
Doelen volgende maand:
-bonus vrijspelen op betfair deze week
-lekker op europoker de 11's grinden, minstens 600 games deze maand
-einde van de maand richting de 22's kijken
- 500$ profit.
Moneydoel bijna de helft van de winst van vorige maand, dit komt omdat ik de 5e vd maand pas rakeback krijg en die tel ik niet mee voor de winst van deze maand.
|
Flush
|
Geregistreerd op 2009-10-29
|
Hoeveel personen speel je 9 man ofzo?
|
Straight Flush
|
|
|
Straight Flush
|
|
 Uploaded with ImageShack.usEn met 105% rakeback levert dat toch een mooie winst op deze maand
|
Straight Flush
|
|
Uploaded with ImageShack.us
run wel behoorlijk goed deze maand dhehe, wel HU pwnage
|
Straight Flush
|
|
Shotjes nemen gaat NIET goed en is NIET leuk.
|
Straight Flush
|
|
lange tijd sinds mn laatste update. Het gaat wel goed met mij, ik improve wel prima, draaide november een uitstekende maand alleen zit in december in een downswing (60 bi). Ben nog wel prima rolled voor de 11's maar heb besloten het n tijdje wat lager op te zoeken op de 5's. Redenen hiervoor zijn dat ik sinds kort een multitableprogramma heb aangeschaft en ik het handig vind die op de 5's mijn eigenen te maken zodat ik zonder hinder met dat programma kan grinden. Ook vind ik het belangrijk om wat zelfvertrouwen erbij te spelen, want die verdampt altijd wel een beetje na zo'n downswing. Wil denk ik een buy in of 30 winnen op de 5's voor ik weer de 10's ga proberen, maar wat ik zonet zei slaat eigenlijk nergens op want ik ga terug zodra ik me er goed bij voel.
Binnenkort een sessie met een SNG pro (lees: demonic) dus dat komt goed
|