Zoeken   
   FAQ   
   Laatste berichten   
22 mei 2012 00:11 h
Silver 15k Freeroll zoekt een speler!

Royal Flush
Royal Flush
7 januari 2011 18:23 h
ja hoor het is weer zo ver. Morgen (!) Ik heb weer een freeroll die ik niet kan spelen.
De silver 15k Freeroll start om 21.45. ToernooiID: 208785866 Op Full Tilt poker.
Er doen niet al te veel mensen mee en op het moment heeft 1/3 al prijs dus het moet niet al te moeilijk zijn om ITM te komen Wel kan ik medals krijgen twv ~8euro. Dus bij een mincash krijgt u wat minder en bij een grotere cash een groter aandeel.
ik/jij
Mincash: 60/40
Rest: 50/50 (als ondergrens 0,6xmincash voor mij)
FT: 40/60

Wie wil hem?
If you are looking to make money from poker, you need to play for the long term and accept the short-term risks.
Royal Flush
Royal Flush
7 januari 2011 18:35 h
Ik kan hem morgen wel spelen als je wilt.

Ik haat poker!!! -- Moppersmurf
Moderator
Moderator
7 januari 2011 18:43 h
Ik ben nog vrij en bied mij ook wel aan.
Yellow is The Colour. GOGO

http://www.youtube.com/watch?v=CAME8GDRTfI
Royal Flush
Royal Flush
8 januari 2011 18:15 h
kheb een muntje opgegooid en yellow is het geworden. iig bedankt voor het aanbod kuif!
If you are looking to make money from poker, you need to play for the long term and accept the short-term risks.
Royal Flush
Royal Flush
8 januari 2011 23:19 h
Kut freeroll AK < QT, daarna met 10BB mn TJs van harten erin gedouwd die er super mooi uitzag... maar iets minder werd toen tegenstander AA omdraaide. Hoop dat het Yellow beter vergaat!
The way I see it; those are my chips. You're just holding them for me.
Royal Flush
Royal Flush
9 januari 2011 11:16 h
Yellow heeft AK de 1e hand gehad waar hij met een 3bet de pot pakte. Vervolgens 1,5 uur lang gefold en toen met 9bb 44 geshoved die door QQ werd gecalld.
Moderator
Moderator
9 januari 2011 13:48 h
Yeah,.....toch nog ff gezellig met Qontrol zitten kletsen.
Yellow is The Colour. GOGO

http://www.youtube.com/watch?v=CAME8GDRTfI

888poker bonus