Geen afbeelding
U bent niet ingelogd.
   Zoeken   
   FAQ   
   Laatste berichten   
22 mei 2012 00:21 h
Moet er nog een forum categorie bij?

God
God
5 januari 2011 21:02 h
Laat me dat dan hier weten
Royal Flush
Royal Flush
5 januari 2011 21:11 h
Een verdom hoekje waar Ed tegen zichzelf kan spammen en zn post aantal kan ophogen? /jk
If you are looking to make money from poker, you need to play for the long term and accept the short-term risks.
Royal Flush
Royal Flush
6 januari 2011 13:25 h
een SPAM-HIER categorie. voor de botjes onder ons
What are you going to do about it?
Interview Time2Cash
Royal Flush
Royal Flush
6 januari 2011 13:54 h
Ja idd, een hele grote magneet-topic die bots aantrekt.
Royal Flush
Royal Flush
7 januari 2011 13:09 h
kunnen die prikdingetjes op stickytopics niet kleiner? het niet op als er een nieuwe post in zit.
Interview Time2Cash
God
God
2 februari 2011 20:54 h
Time2Cash posted
kunnen die prikdingetjes op stickytopics niet kleiner? het niet op als er een nieuwe post in zit.
Zak de design nazi es een trap verkopen om er naar te kijken....
Royal Flush
Royal Flush
20 maart 2011 15:21 h
het procenten backing en roernooien railen topic, kan dat niet bij mekaar? want ik begin met de procent, en de rest van het toenooi hou ik ook gwn in dat topic. lijkt me makkelijker.
Interview Time2Cash
Royal Flush
Royal Flush
21 maart 2011 23:11 h
Lijkt mij in ieder geval niet handig, je hebt immers ook gevallen dat je railt en geen procenten of backing hebt. Dat je je handen post in het topic waar je je backing hebt geregeld is logisch, dus voor degene die jou volgen ook. Het railtopic is echt voor de mensen die ver in een toernooi zitten en dit melden op het forum zodat de aanwezigen dan mee kunnen gaan kijken.

Ik haat poker!!! -- Moppersmurf
Royal Flush
Royal Flush
21 maart 2011 23:17 h
kuifduif posted
Lijkt mij in ieder geval niet handig, je hebt immers ook gevallen dat je railt en geen procenten of backing hebt. Dat je je handen post in het topic waar je je backing hebt geregeld is logisch, dus voor degene die jou volgen ook. Het railtopic is echt voor de mensen die ver in een toernooi zitten en dit melden op het forum zodat de aanwezigen dan mee kunnen gaan kijken.

ja maar beide topics worden weinig gebruikt, dus imo kunnen die beter samen. maar wat maakt het ook uit
Interview Time2Cash

888poker bonus