Geen afbeelding
U bent niet ingelogd.
   Zoeken   
   FAQ   
   Laatste berichten   
22 mei 2012 20:41 h
A-LX's headsuppaments

Royal Flush
Royal Flush
8 januari 2012 23:01 h
epic slowplay is epic

$0.50/$1 No Limit Holdem
HoldemManager
2 Players
Hand Conversion Powered by http://weaktight.com/

Stacks:
A-LX (BTN) $224
BB $68.75

Pre-Flop: ($1.50, 2 players) A-LX is BTN

king of spades queen of spades
A-LX raises to $3, BB raises to $6, A-LX calls $3

Flop: 6 of hearts 6 of diamonds 6 of spades ($12, 2 players)
BB checks, A-LX checks

Turn: 10 of hearts ($12, 2 players)
BB checks, A-LX checks

River: 9 of clubs ($12, 2 players)
BB checks, A-LX checks

Final Pot: $12
BB shows
ace of spades 6 of clubs
A-LX shows
king of spades queen of spades

BB wins $11.50 (net +$5.50)

A-LX lost $6
Royal Flush
Royal Flush
8 januari 2012 23:19 h
hahaha wat voor speler was het?
Interview met MetalEd
(before I took an arrow to the knee)
Royal Flush
Royal Flush
9 januari 2012 00:10 h
zo'n typisch trapper die met een te ongebalanceerde range bet
Royal Flush
Royal Flush
11 januari 2012 00:29 h
Aan de posts te zien, leest bijna iedereen dat boek nu , ben nu bijna klaar, met het een keer door lezen alleen moet ik nog wel alle 'opdrachten' doen, heb nu al een 'mental hand history' en tilt profiel opgesteld, maar dat laatste was eigenlijk best lastig. Ik weet wel wat ik doe als ik voel dat ik ga tilt maar wanneer het nou precies begint vind ik nog best lastig om te bepalen.

vond dit wel een grappig stukje trouwens

Heb vandaag iets meer dan 4 uurtjes gegrind en ging best goed, alleen ik heb me voorgenomen om pas aan het eind van de week te kijken naar mijn grafiek, en dat vind ik nu best lastig want volgens mijn heb ik een vrij grote score staan, dus dat wordt even doorbijten.
Royal Flush
Royal Flush
11 januari 2012 01:25 h
Hehehehe nice..... Nog even en we hebben de eerste pokersite met alleen maar hele evenwichtige rationele denkers.......muhahahahahahaha
Ik haat poker!!! -- Moppersmurf
Royal Flush
Royal Flush
12 januari 2012 00:54 h
Vandaag Hm2 maar aangeschaft, en beetje met de opties gespeeld, en per ongeluk mijn grafiek gezien o.O, nou ja is niet zo heel erg. Uiteindelijk een uurtje of 3 gespeeld.

Was van plan om uiteindelijk 100 uur te spelen deze maand, dus 25 per week, had vorige week maar 15 uur gespeeld dus moet ik dat weer verdelen over de andere 3. Ben nu eigenlijk een nieuw schema aan het testen, waar ik minder speel doordeweeks en meer in het weekend, omdat de actie dan veel beter is.

Maandag heb ik vrij, dinsdag - donderdag, wil ik minimaal 10 uur spelen, dus 3.3 uur per dag, en vrijdag - zondag 15 uur, 5 uur per dag. Omdat ik vorige week 10 uurtjes te weinig heb gespeeld moet ik nu 28 uur spelen, dus dat is een half uurtje meer per dag dus valt best mee. Ik zit nu op 7.5 uur voor deze week dus redelijk op schema.
Royal Flush
Royal Flush
12 januari 2012 01:27 h
Hoeveel handjes per uur denk je te spelen?? Is een behoorlijke opgave...
Ik haat poker!!! -- Moppersmurf
Royal Flush
Royal Flush
12 januari 2012 01:48 h
Is een beetje afhankelijk van de actie die ik krijg, het is gemiddeld dacht ik ongeveer 300 per uur voor mij, tenzij ik van plan ben om heel veel regs te 4 tablen ofzo dan kan het oplopen tot 1000 per uur. Speelde vandaag een reg op 2 tafels en had toen al bijna 500 in een uur en hij was soms best traag in sommige spots.
Royal Flush
Royal Flush
19 januari 2012 00:51 h
Best ziek wat een goede coach met je kan doen. Ik had afgelopen maandag een sessie met een erg goede HU speler en hij gaf een paar erg goede tips en had wat leaks van mij geplugd. Mijn vertrouwen in m'n spel is nu enorm hoog, en ik tilt nu ook vrijwel niet, omdat ik nu zeker weet dat ik, bijna in elke game die ik tot nu toe speelde +EV ben.

Reden voor coaching was dat ik het wachten op vissen een beetje zat was en ik dus meer regs wilde spelen, nu hadden iedereen mij altijd verteld dat je op lagere stakes zoals 100nl nooit de rake kan beaten tegen hen, dus speelde ik ze niet zo heel vaak, maar dat blijkt dus totaal niet waar te zijn. Veel 100 en 200nl regs hebben nog zat leaks die je makkelijk kan exploiten, en het mooie aan regs is dat ze bijna altijd reloaden als je ze stackt, dus als ze een tijdje blijven win je ook veel meer.

Ik doe nu laatste paar dagen nauwelijks aan tafel selectie alleen tegen shorstackers speel ik eigenlijk niet, en gaat me best goed af. Is in ieder geval een stuk beter dan afgelopen weekend, waar ik nog best veel was gedropt maar dat was vooral tegen vissen lol.
Royal Flush
Royal Flush
19 januari 2012 14:28 h
Gaaf hoor, ik zit er ook nog wel mee te spelen om weer eens wat coaching te nemen. Wat heb jij per uur betaald? Ik zag dat coopah (2+2, hele sicke reg op de 1kNL/2kNL games) ook small stakes coaching gaf voor $100 p/u. Zat er dus aan te denken om hem een keer te vragen voor 2 uurtjes ofzo .. Hoeveel uur heb jij genomen bij jouw coach? En hoe bepaal je wanneer je er geld voor hebt zeg maar?
The way I see it; those are my chips. You're just holding them for me.
Royal Flush
Royal Flush
19 januari 2012 14:53 h
Op bluefire poker is er een nieuwe coach die een aanbieding heeft van 50/uur, omdat hij nieuw is daar en speelt ook dacht ik 1knl+.

Ik heb tot nu toe één sessie genomen en was van plan om eerst meerdere te nemen, maar denk dat ik die nu nog niet nodig heb. Zijn rate was 200/uur ik had 50% korting gekregen voor eerste sessie omdat het via iemand anders was en om te kijken of ik wel longterm coaching wilde hebben.

Hoe ik het bepaalde, um ik had een bepaald aantal in gedachten en berekende hoeveel dat zou kosten en of ik dan nog steeds op dezelfde stakes kon spelen.
One Pair
One Pair
20 januari 2012 10:52 h
Goed bezig Alex, lol @ semipro.
Je beat al aardige stakes zie ik, klasse man
s6

groet
Aad
Royal Flush
Royal Flush
22 januari 2012 22:02 h
^thanks

Gister had ik m'n grootste verlies sessie, in m'n eerste sessie van de dag, maar geen tilt . Ik zal je de details besparen want daar zit niemand echt op te wachten . Daarna later die dag een deel terug gewonnen, dus is het uiteindleijk niet m'n grootste verlies dag geworden.

Moet zeggen dat het lezen van "the mental game of poker" me erg heeft geholpen, ik tilt nu nauwelijks, en wanneer ik voel dat ik m'n b- of c-game speel, gebruik ik het om m'n leaks te vinden en m'n c en b-game te verbeteren. Ik was eerst een groot aanhanger van korte sessies en stoppen als je voelt dat je wilt gaan 'tilten' ,maar ik realiseer me nu dat dat niet een de beste lange termijn oplossing is. Je kan namelijk niet altijd op tijd stoppen, dus zal je uiteindelijk toch wel soms je b-game en c-game spelen. Maar omdat je daar dus nooit aan hebt gewerkt zullen de gevolgen daarvan een stuk groter zijn.

Het is denk ik ook een van de redenen dat ik soms wat moeite had met volume draaien, ik stopte vaak vroeg, omdat ik voelde dat ik niet meer mijn a-game speelde, maar realiseer me nu dat ik nog best redelijk kan spelen wanneer ik m'n b-game of c-game speel en het eigenlijk de beste manier is om een idee te krijgen van wat ik nou daadwerkelijk onder de knie hebt.

Royal Flush
Royal Flush
31 januari 2012 00:26 h
lol, misschien beetje spew maar toch lekker als het goed uitpakt , had een vermoeden dat zijn kleinere betjes aan de zwakkere kant waren, vandaar mijn float tegen zijn mini3bet, daarnaast was de turn natuurlijk perfect voor mijn range

$1/$2 No Limit Holdem
888
2 Players

Stacks:
A-LX (BTN) $453.30
BB $286.45

Pre-Flop: ($3, 2 players) A-LX is BTN

6 of diamonds 9 of diamonds
A-LX raises to $4.75, BB raises to $14.25, A-LX calls $9.50

Flop: 3 of hearts jack of clubs 8 of clubs ($28.50, 2 players)
BB bets $14.25, A-LX raises to $42, BB raises to $69.75, A-LX calls $27.75

Turn: 4 of clubs ($168, 2 players)
BB checks, A-LX bets $88, BB folds

Final Pot: $256

A-LX wins $255 (net +$83)

BB lost $84

Villain was een extreem aggressieve zweed, en hitte daarnaast ook vrij vaak, en dat gepaard met vrijwel kaartdood zijn kan soms heeeeeel frustrerend zijn, uiteindelijk hem toch kunnen beaten, met wat getimede bluffs en wat goeie call downs.
Moderator
Moderator
31 januari 2012 21:14 h
Ouwe spewtard, ik ben een trouwe volger hoor. Heb jij overal genoeg actie en waar zit jij nu allemaal?
Yellow is The Colour. GOGO

http://www.youtube.com/watch?v=CAME8GDRTfI
Royal Flush
Royal Flush
1 februari 2012 12:22 h
Actie is wel redelijk, is een beetje afhaneklijk van de tijd waarop ik speel of de dag van de week. Ik speel nu op stars, entraction en 888 en af en toen nog op microgaming, alleen vind ik die anonieme tafels best irritant omdat je je hud niet kan resetten. Dus als er iemand weg gaat en weer aanschuift kan je z'n stats niet zien, daarnaast is het ook een stuk lastiger om notes te maken.
Royal Flush
Royal Flush
5 februari 2012 14:03 h
Nog niet echt een update gehad van vorige maand, januari was vrij swingy, maar wel heel leerzaam, heb uiteindelijk de mental game of poker uit en best veel aangehad, maar zal het waarschijnlijk nog een aantal keer doorlezen, omdat het zo ongelooflijk veel instaat.

Daarnaast dus een test coaching sessie gehad, die een aantal leaks naar voren heeft gebracht, waarvan ik niet eens wist dat ik ze had. Heb daarna een beetje overlegd met die coach en besloten om nog even te wachten met meer sessies te nemen, omdat ik genoeg aanwijzingen heb gekregen om nu zelf aan de slag te gaan. Het plan is dus om gewoon veel regs te spelen deze maand en dan kijken hoe het gaat en als blijkt dat ik veel moeite heb zal ik een aantal nieuwe sessies nemen, zo niet dan gewoon verder gaan met waar ik mee bezig ben.

Hij had me ook nog aangeraden om "mathematics of poker" van bill chen te lezen, het schijnt een erg goed boek te zijn vooral als je al wat meer kennis hebt. Nu is er op deucescracked een 30 delige serie over dat boek, elk deel behandelt een hoofdstuk, en ik ben dus van plan om een studie groepje op te zetten, waar we dat boek zullen behandelen en dus elke week 1-2 hoofdstukken lezen dus als je geïnteresseerd kun je me PMen. Ik heb nu al wat mensen bij elkaar verzameld die geïnteresseerd zijn, maar er is nog niet veel van terecht gekomen, vandaar dat ik misschien een andere opricht met mensen die het boek ook daadwerkelijk serieus willen bestuderen.

Wat betreft m'n resultaten van vorige maand, ik weet nu niet of ik met al die nieuwe regelingen als ACTA enzo waar je ISP eigenlijk al internet history kan vrijgeven, of het verstandig is om m'n resultaten op publieke fora te posten, dus vandaar dat ik waarschijnlijk (voorlopig) geen grafieken zal plaatsten, totdat ik nou precies weet hoe het zit. Dus als je het toch wilt weten moet je me maar op skype aanspreken ofzo.

Straight Flush
Straight Flush
5 februari 2012 15:20 h
Ik snap dat je geen resultaten op het internet wilt posten, maar de ACTA heeft daar niets mee te maken hoor. De ACTA is alleen bedoelt voor de schending van copyrights, en daar lijkt me bij het posten van graphs en resultaten nou niet echt sprake van

Edit: Bovendien heeft Nederland de ACTA ook nog niet eens ondertekend.
Royal Flush
Royal Flush
5 februari 2012 16:38 h
ah ok ik dacht dat de hele EU had ondertekent, daarnaast weet ik dat het voor piracy bedoelt was, maar dat betekent als nog dat ze alles tracken lijkt mij? Dus voor het geval ze mij tracken vanwege piracy ofzo, wilde ik niet het risico lopen om nog voor iets anders gepakt te worden. Het was meer uit voorzorg
Royal Flush
Royal Flush
9 februari 2012 12:39 h

€0.50/€1 No Limit Holdem
Entraction
2 Players

Stacks:
A-LX (BTN) €109
BB €76.85

Pre-Flop: (€1.50, 2 players) A-LX is BTN

king of diamonds queen of spades
A-LX raises to €2, BB raises to €8, A-LX calls €6

Flop: 5 of clubs jack of clubs jack of diamonds (€16, 2 players)
BB goes all-in €68.85, A-LX calls €68.85

Turn: 5 of diamonds (€153.70, 2 players, 1 all-in)

River: king of hearts (€153.70, 2 players, 1 all-in)

Final Pot: €153.70
BB shows two pairs Jacks and Fives
4 of diamonds 3 of clubs
A-LX shows two pairs Kings and Jacks
king of diamonds queen of spades

A-LX wins €152.95 (net +€76.10)

BB lost €76.85

888poker bonus