Deze maand eerst een shotje 15s genomen, redelijk rampzalig door slecht runnen maar ook zeker asociaal goede tegenstanders. Hierdoor wel het een en ander geleerd qua shoveranges (ondertussen het grootste gedeelte daarvan al kwijt). Verder tot de conclusie gekomen dat ik geen prof speler ga worden na mn afstuderen. (ik hoefde geen uber rijke prof te worden maar ik dacht als ik nu een half jaartje probeer om ~2500$ in de maand bij elkaar te spelen lijkt me dat wel cool. Ik had zelf berekend dat ik dan 6/7 uur per dag moest spelen (en nog een klein beetje progressie moest boeken qua uurloon want ik redde dat net die op de 7s). Deze droom is een uiteengespat dus ik wil gewoon nog een paar maandjes mn money target halen en dat elke maand uitcashen en dan ben ik tevreden.
Ik ga dus niet mezelf meer super improven ik wil gewoon lol hebben in het pokeren. Dus 7s 18max vind ik prima en af en toe een uitstapje naar steps vind ik ook wel leuk.
Serieuze voorbereiding voor de SM! Ik dacht als ik nu zondag avond de SM speel moet ik wel (als het mega goed gaat) niet om 5 uur sochtends in slaap vallen. Daarom begin ik vandaag met lang opblijven en rek ik dit steeds wat langer uit. (morgen ga ik stappen dus dat gaat prima met lang opblijven, vrijdag avond hier thuis chillen met vrienden, zaterdag stappen en dan zondag SM tot diep in de morgen.)
Vandaag wil ik tot een uurtje of 5 opblijven en vermaak me met een pokerspelletje
Ik heb helaas wel op maandag dat ik om 7.45 met de trein mee moet naar college, maar mocht ik er nog in zitten dan skip ik dat gewoon :P En anders kan ik na de SM gewoon naar de les want als ik nu elke dag pas na 5en ga slapen moet om 12 uur gaan slapen ook wel te doen zijn. Enige pijnlijke is dat (bijt nu voor op mn wang...en tranen schieten in mn ogen)...Het Enige pijnlijke was dat ik morgen (of eigenlijk vandaag vroeg) om 8.40 met de trein mee moet en dat ik dus 3 uur ga slapen...trein in...iets ophalen...trein terug...verder slapen :P Ben benieuwd hoe het na 3 uur slaap gaat. Als ik om 5 uur denk 'ik ben nog lang niet moe, nog lange niet, nog lange niet, dan skip ik die 3 uurtjes ook. (vraag me alleen af wat ik de komende 6 uur dan in godsnaam nog moet doen want ik wil niet 7uur achter elkaar pokeren :P)
Ciaoooo
If you are looking to make money from poker, you need to play for the long term and accept the short-term risks.