Geen afbeelding
U bent niet ingelogd.
   Zoeken   
   FAQ   
   Laatste berichten   
22 mei 2012 20:28 h
Frenk-E '6mpls'-project

Flush
Flush
18 januari 2012 15:21 h
Fuck,... heb ik gewoon een hele bubs van het forum hier aan de PDF geholpen... Ben ik zelf nog niet verder dan 20 bladzijdes ofzo. Mental note: "het wordt wel eens tijd Zilla"
"Once you start thinking you have nothing left to learn, you have everything to learn"
Royal Flush
Royal Flush
2 februari 2012 02:32 h
Deze maand eerst een shotje 15s genomen, redelijk rampzalig door slecht runnen maar ook zeker asociaal goede tegenstanders. Hierdoor wel het een en ander geleerd qua shoveranges (ondertussen het grootste gedeelte daarvan al kwijt). Verder tot de conclusie gekomen dat ik geen prof speler ga worden na mn afstuderen. (ik hoefde geen uber rijke prof te worden maar ik dacht als ik nu een half jaartje probeer om ~2500$ in de maand bij elkaar te spelen lijkt me dat wel cool. Ik had zelf berekend dat ik dan 6/7 uur per dag moest spelen (en nog een klein beetje progressie moest boeken qua uurloon want ik redde dat net die op de 7s). Deze droom is een uiteengespat dus ik wil gewoon nog een paar maandjes mn money target halen en dat elke maand uitcashen en dan ben ik tevreden.
Ik ga dus niet mezelf meer super improven ik wil gewoon lol hebben in het pokeren. Dus 7s 18max vind ik prima en af en toe een uitstapje naar steps vind ik ook wel leuk.

Serieuze voorbereiding voor de SM! Ik dacht als ik nu zondag avond de SM speel moet ik wel (als het mega goed gaat) niet om 5 uur sochtends in slaap vallen. Daarom begin ik vandaag met lang opblijven en rek ik dit steeds wat langer uit. (morgen ga ik stappen dus dat gaat prima met lang opblijven, vrijdag avond hier thuis chillen met vrienden, zaterdag stappen en dan zondag SM tot diep in de morgen.)
Vandaag wil ik tot een uurtje of 5 opblijven en vermaak me met een pokerspelletje

Ik heb helaas wel op maandag dat ik om 7.45 met de trein mee moet naar college, maar mocht ik er nog in zitten dan skip ik dat gewoon :P En anders kan ik na de SM gewoon naar de les want als ik nu elke dag pas na 5en ga slapen moet om 12 uur gaan slapen ook wel te doen zijn. Enige pijnlijke is dat (bijt nu voor op mn wang...en tranen schieten in mn ogen)...Het Enige pijnlijke was dat ik morgen (of eigenlijk vandaag vroeg) om 8.40 met de trein mee moet en dat ik dus 3 uur ga slapen...trein in...iets ophalen...trein terug...verder slapen :P Ben benieuwd hoe het na 3 uur slaap gaat. Als ik om 5 uur denk 'ik ben nog lang niet moe, nog lange niet, nog lange niet, dan skip ik die 3 uurtjes ook. (vraag me alleen af wat ik de komende 6 uur dan in godsnaam nog moet doen want ik wil niet 7uur achter elkaar pokeren :P)

Ciaoooo
If you are looking to make money from poker, you need to play for the long term and accept the short-term risks.
Royal Flush
Royal Flush
2 februari 2012 04:19 h
Zonder HUD oid gespeeld omdat ik op een verrachte pc zit. Velden zijn lekker soft...of ik heb gewoon imba mazzel. Kan het verschil niet vertellen want kan geen hand terug bekijken. Heb wel een mooi streakje weg gezet. Op jackpot tafels had ik zeker een asociale bonus gekregen. 4x achter elkaar 1e geworden in een 18max turbo toernooi

Iets van +100$ in 2 uur, bye downswing!
If you are looking to make money from poker, you need to play for the long term and accept the short-term risks.
Royal Flush
Royal Flush
1 maart 2012 16:26 h
Deze maand ging erg goed. Goed gerund, goed gespeeld en max value uit visjes op de 18mans 7$ gehaald. Ongeveer 2x mn maanddoel gehaald (nieuw record aller tijden ) en deze maand wat step 3 gespeeld van 82$ waar ik net geen SM binnen kopte. Het lijkt alweer zo ver weg. Anyways een mooie maand gehad, bankroll weer goed aangevuld dus de komende maanden kan ik weer bier kopen van mn uitgecashte pokergeld

Edit Mod.
Tot nader order

Tevens ga ik hoogstwaarschijnlijk de SM 6M verjaardag spelen. Na die net-niet-pogingen ga ik me rechtstreeks inkopen via mn FPP's en ga ik procenten verkopen als ik zeker weet dat ik hem ga spelen. procenten reserveren mag natuurlijk altijd via een PM

Ik heb er zin in deze maand!
Royal Flush
Royal Flush
27 maart 2012 12:27 h
Net mn 1e sessie coaching gehad. Even voor mezelf wat puntjes (kan demonic ook meteen zien of ik de juiste dingen onthouden heb :P):
- met de bigstack de middle stack wat meer abusen
- met bigstack de shortstack af en toe laten gaan als ik echt een trash hand heb
- wijder pushen met 3th stack, ook als ik trashy (niet complete trash) heb
- heel goed opletten als ik op de river geraised word door iemand met een lage AF
- iets meer minraisen op de button (tegen tightere spelers die wsl toch alleen push/fold spelen)
- tegen vissen (35/8 like) kun je ook limp/stabben met trashy kaarten

Vooral op de bubble laat ik nog wel het een en ander liggen (zie de eerste 3 punten). Dus dat verklaart ook wel mn finish distributie.

edit: Last but not least, het 'kaartje'-icoon ontdekt in mn hud!
Royal Flush
Royal Flush
12 april 2012 18:12 h
Omdat ik niet op PH kon spelen ging ik ff op stars. Keek toevallig bij de statistieken van 6max op PS. 102 games 41,2% 2e Runde ook wel bizar hu hoor, kon geen flipje winnen. 22,5% ROI ^^

888poker bonus