Voor wat extra motivatie dacht ik dat het goed zou zijn voor een topic te openen die ik regelmatig update & misschien wat handjes kan bespreken waarmee ik het moeilijk heb.
Eerst even wat pokergeschiedenis van mezelf: Ik ben begonnen in maart door een vriend (die 50nl rush poker FR speelt) eerst had ik 2x 10$ gestort op everest, die was er natuurlijk direct door. Dan had ik 20$ op stars & 20$ op fulltilt gezet, waarmee ik alles door elkaar speelde. Sng's, 2nl, 5nl, tourneys, alles wat ik maar kon spelen. Hiermee maakte ik af en toe wat winsten op de sng's die ik dan wegdonkte op de cashtafels. Mijn roll bleef dus break-even.
Ik had gehoord van de bonus op 888 die me wel interessant leek, daar had ik dan 50$ op gestort en door de bonus had ik zonder iets te hebben gespeeld 105$.
Hiermee begon ik 6nl 6max te spelen, ik runde goed (door het slechte niveau) en snel zat ik aan 150$.
Op een avond speelde ik een 2K guarenteed, die ik won voor 588$ dus ik had een roll van +- 700$ waarme ik headsup 30nl ging spelen.
Op de headsup tafels runde ik goed en stond al snel +-10bi up. Op een avond, ik was aan een lange sessie bezig, runde ik slecht. Ik kreeg de ene beat na de andere en ging tilt.
Hier enkele handjes:
hand
hand
Nog veel andere handen, set vs fh, straight vs runner runner flush e.d.
Hierdoor was ik in een sessie 400$ verloren & heb ik die avond nog 300$ overgeschreven naar mijn bankrekening. Ik had nog een kleine 250$ over. Deze heb ik overgezet naar fulltilt en 10nl FR rush poker beginnen spelen, daar sta ik na wat vieze beats ook een 10bi down.
Hier ook enkele handen:
hand
hand
hand
hand
Na deze avonturen heb ik me beziggehouden met het bekijken van 6max SNG filmpjes op cardrunners en het lezen van artikels hierover.
Ik ga beginnen op fulltilt met een roll van 120$ op de 2$ sng's te 6tablen, mijn doel is zoveel mogelijk volume te behalen (al zal dit moeilijk zijn door eindejaarswerk en voetbal).
Hebben jullie nog tips voor me ivm 6max sng's of commentaar op mijn gespeelde handen hierboven moet je niet aarzelen, shoot
Mats