Geen afbeelding
U bent niet ingelogd.
Check ons op:
   Zoeken   
   FAQ   
   Laatste berichten   
9 februari 2012 22:14 h
[25NL] A8 in 3b pot, river thin value?

Royal Flush
Royal Flush
10 september 2010 19:08 h

Hand History for Game 23779738821 (Full Tilt)
$25.00 USD NL Texas Hold'em - Friday, September 10, 11:42:31 ET 2010
Table Faint (6 max) (Real Money)
Seat 6 is the button
Seat 1: dimosina ( $25.00 USD )
Seat 2: taz571 ( $34.61 USD )
Seat 3: AlexTangWK ( $37.35 USD )
Seat 4: DonationsDOTcom ( $31.78 USD )
Seat 5: masterTsoy ( $27.72 USD )
Seat 6: yank333 ( $54.29 USD )
taz571 posts small blind [$0.10 USD].
AlexTangWK posts big blind [$0.25 USD].
Dealing down cards
Dealt to taz571 [

ace of spades 8 of hearts
DonationsDOTcom raises [$0.85 USD]
masterTsoy folds
yank333 calls [$0.85 USD]
taz571 raises [$3.90 USD]
AlexTangWK folds
DonationsDOTcom folds
yank333 calls [$3.15 USD]

Dealing Flop

[ 7 of hearts, 9 of spades, 5 of clubs
taz571 bets [$4.75 USD]
yank333 calls [$4.75 USD]

Dealing Turn

[ 5 of spades
taz571 checks
yank333 checks

Dealing River

[ ace of hearts
taz571...

Ik squeeze pre omdat ik een paar handen geleden AA gesqueezed heb tegen dezelfde spelers en UTG vervolgens jamde met 77 in precies dezelfde situatie: hij UTG, ik SB. UTG speelt 19/15 met 3b van 4%. Door de recent history denk ik dat hij heel straightforward speelt tegen me.
UTG fold en de CO callt. 18/9 over 50 handjes en ik heb nog geen stats van hem mbt het terugspelen op 3bets of zijn eigen 3b stat. Ik flop een OESD en besluit te cbetten aangezien ik ook nog een overcard heb. Ik kan handen als AK-AJs laten folden en evt scarecards doorbarrelen.

De CO callt en de turn is een lelijke kaart, dus ik check om evt gratis mijn straat te maken of mijn overcard te hitten. Als de CO behind checkt denk ik dat hij heel vaak een monster heeft (77 of 99) of misschien goeie SD value, zoals TT/JJ. De river is een A, bet/fold voor thin value? Check/fold? Ik neem aan dat ie AK/AQ/AJ fold op de flop, dus ik loop of mega achter tegen een monster, of voor op een mid pair?
The way I see it; those are my chips. You're just holding them for me.
Straight Flush
Straight Flush
10 september 2010 19:49 h
Ik fold dit pre, zelfs als squeezeplay vind ik A8o erg marginaal. As played denk ik dat ik voor bet/fold ga. Halve pot lijkt me prima. Denk wel dat je achter ligt, misschien dat check/fold ook niet heel raar is.
Royal Flush
Royal Flush
11 september 2010 12:41 h
ik check/call om hem een kans te geven te bluffen en als hij een monster heeft verlies je niet te veel... want bet/fold is kut, en hij kan hier best bluffen met de A
"poker is a terrible, awful, cheating girlfriend who will mess with your heart over and over and over again. And although in the end we keep dating her and maybe it's worth it, she's gonna hurt you, and hurt you a lot."
Royal Flush
Royal Flush
11 september 2010 14:09 h
Ik kan prima AK hebben he, dus waarom zou hij bluffen met air?

En waarmee gaat ie betten dan? Ik denk dat hij ongeveer alle air fold op een cbet en alles waarmee hij verder speelt is of een monster, of een valuehand.
The way I see it; those are my chips. You're just holding them for me.
Royal Flush
Royal Flush
13 september 2010 16:27 h

Ik flop een OESD

Inside SD denk ik hier…

De CO callt en de turn is een lelijke kaart

wat is hier zo lelijk aan, liever een K of Q gehad die je kan reppen ?

Ik kan prima AK hebben he, dus waarom zou hij bluffen met air?

True… maar als je AK hebt en je check/called de river kan hij zelf met air zitten en denken dat je totaal gemist hebt. En de A gebruiken om alsnog te winnen. Maar hij zal hier de meeste PP wel behindchecken.

Des te langer ik erover nadenk des te meer ik kom bij valuebet…
callen gaat hij doen met: 1010 – KK, AQ, AK (in 50% van de gevallen.
Raisen gaat hij doen met: AK, AA, 99, (zit nog in zijn range, want hij zit in positie en je cbet komt standaard over)

AA en KK zitten wel niet echt in zijn range maar hij kan je trappen

En waarmee gaat ie betten dan?

Ik denk met haast niets, alleen monsters.

FH en AK
"poker is a terrible, awful, cheating girlfriend who will mess with your heart over and over and over again. And although in the end we keep dating her and maybe it's worth it, she's gonna hurt you, and hurt you a lot."

888poker bonus