Zoeken   
   FAQ   
   Laatste berichten   
23 mei 2012 14:29 h
Staking voor SNG's op de microstakes

Royal Flush
Royal Flush
11 september 2010 12:51 h
goed om weten dan ... succes
"poker is a terrible, awful, cheating girlfriend who will mess with your heart over and over and over again. And although in the end we keep dating her and maybe it's worth it, she's gonna hurt you, and hurt you a lot."
Royal Flush
Royal Flush
11 september 2010 00:32 h
Roflpain posted
heb je nu al een sponsor ?

al lang
Royal Flush
Royal Flush
10 september 2010 13:16 h
Still Interested
If you are looking to make money from poker, you need to play for the long term and accept the short-term risks.
Royal Flush
Royal Flush
10 september 2010 11:35 h
heb je nu al een sponsor ?
"poker is a terrible, awful, cheating girlfriend who will mess with your heart over and over and over again. And although in the end we keep dating her and maybe it's worth it, she's gonna hurt you, and hurt you a lot."
Royal Flush
Royal Flush
10 september 2010 00:13 h
Hopen dat het nog gaat lopen voor je,

Zekere iemand die naar de hogere limieten door kan groeien!
'joh heb het voor elkaar gekregen dat ik afreken en ik denk huh hoe kan dat dan. had ik een zwembroek van 360 euro. nou sorry maar dat is echt ziek'
Straight Flush
Straight Flush
4 september 2010 12:10 h
^ Gaat erom dat de persoon in kwestie alles backt, dus dat hij alle actie koopt zeg maar en dat je dan de winst split.
Royal Flush
Royal Flush
3 september 2010 23:18 h
huh, waarom wil je voor een 2$ sng backing? alsje niet genoeg hebt, speel je toch een 1$ toernooi? is exact hetzelfde, want de BI gaat door de helft door backing en de prijs ook, kan je net zo goe dongebackt 1$'s spelen.
What are you going to do about it?
Interview Time2Cash
Royal Flush
Royal Flush
3 september 2010 08:58 h
wou ook nog wel sponsoren ...
Royal Flush
Royal Flush
3 september 2010 00:04 h
Ik wil wel backen Persoonlijk vind ik dat je de 1 en 2$ games best makkelijk kan beaten, zelfs zonde rakeback en met een relatief hoge rake. Stuur maar een PM hoeveel je ongeveer wil hebben (als je nog extra wil na A-LX dan)
If you are looking to make money from poker, you need to play for the long term and accept the short-term risks.
Royal Flush
Royal Flush
2 september 2010 21:32 h
check pm
Royal Flush
Royal Flush
2 september 2010 20:33 h
hoe komt het dat je zelf niet kan storten ?
Moderator
Moderator
2 september 2010 20:16 h
A-LX dat ligt niet aan jou.... daar heeft iedereen last van (ik iig). Zie website suggesties & bugs.
Straight Flush
Straight Flush
2 september 2010 20:15 h
mja, er zitten wel heel wat swings in SNG's en ik denk dat je moeilijk iets kan zeggen als ik 20BI zou verliezen na een tijdje. Je kan iig stoppen wanneer je zou willen en dan stort ik het gewoon terug.
Royal Flush
Royal Flush
2 september 2010 18:41 h
ah ok, hoeveel zit je dan aan te denken? 50BI?

btw beetje raar dat mijn edit opeens weg is
Straight Flush
Straight Flush
2 september 2010 18:24 h
1. Omdat niet iedereen de mogelijkheid heeft om te storten

2. In mijn oude topic (http://www.pokertips.nl/poker-forum/topic/11318/phroox-rocks-op-de-microstakes-ofzo) staat een grafiek van toen, ik heb nu in totaal 60k handen NL2 gespeeld met ~15bb/100. Mijn laatste sn is loverboy353 op Full Tilt. Verder nog 'n account van nogal wat langer geleden op iPoker, skaaas op Noblepoker. Ik heb verder niet echt grafieken van sng's, omdat ik bijna altijd cashgames heb gespeeld. Van cashgames heb ik verder niet echt 'n grafiek met heel veel handen van mezelf, aangezien ik de afgelopen tijd zo'n beetje niet gespeeld heb en op verschillende computers gespeeld heb, waarvan er 1 met de meeste handen pas gecrashed is en ik hem helemaal heb moeten formatteren.

3. Dat 'vele volume' was met cashgames, maar ik wil eigenlijk beginnen met een roll op te bouwen dmv sng's omdat het daar sneller mee gaat op de microlimieten omdat ik denk / weet dat mijn edge daar groot genoeg is op de turbo's voor 'n redelijke ROI met degelijk volume. Je kan me ook staken voor NL5 / NL10, maar ik denk dat je meer resultaat hebt met SNG's / MTT's.

4. Was niet per se tilt; heb daar, al zeg ik zelf, redelijk weinig last van. Ik weet dat de variantie erg groot is, en dat kut runnen kut is, maar gewoon erbij hoort. Het was vaak dat ik te vroeg overstapte op NL5, aantal BI's verliezen en dan niet terugstappen. Ook niet hoger, maar als je dan zag hoeveel uur NL2 je weer moet spelen om daar weer te komen heb ik dan vaak gewoon wat toernooien gespeeld van 5+$ omdat ik wel op 'n andere site zou beginnen met weer 50$ met 'n nodeposit, maar dat houdt ook ooit op natuurlijk. Dit komt dan vooral doordat het dan lijkt alsof je nooit verder komt en dan ook lang op de microlimieten blijft. BRM is de key, en daar was ik na 1e / 2e keer ook wel achter, maar als je dan niks meer hebt om 't te laten zien.. Vandaar dat ik dan nu gewoon zou kunnen spelen zonder 'n risico qua geld voor mezelf, en dan ook rustig op 'n bepaald limiet kan blijven spelen en resultaat kan laten zien.
Royal Flush
Royal Flush
2 september 2010 17:13 h
1. waarom wil je een backer hebben, ipv zelf te storten, als je zo laag begint heb je toch niet zo veel nodig?

2. heb je een grafiek?

3. je zegt dat je veel volume draait maar in totaal heb je niet eens 1000 games gespeeld? vind ik een beetje raar. Als je echt 9-12 tafels en dan 20 uur per week speelt zou je dat makkelijk in 1 maand kunnen spelen lijkt mij.

4. waarom denk je dat je nu niet alles weg zal tilten als je 'slecht runt'?
Royal Flush
Royal Flush
2 september 2010 15:39 h
Dus je wilt gesponsord worden en 50% van de winst schenken aan de sponsor... aan hoeveel had je gedacht voor te starten ?
Straight Flush
Straight Flush
2 september 2010 15:29 h
Hoi, denk dat de meeste hier me wel kennen. Ik post hier al een heel tijdje en heb hier ook wel ooit 'ns mijn eigen Poker&ik topic gehad. Na een aantal keer mijn roll te hebben opgebouwd vanuit de NL2 en daarna over te stappen op de NL5 heb ik 2x mijn roll verloren. Dit was voornamelijk door slecht runnen / slecht spel, waardoor ik toen 'n tijd gestopt ben.

Ik heb echter laatst nog wat coaching gehad door Bonno en ben van plan om weer verder te gaan met SNG's. Ik heb deze al redelijk veel gespeeld, maar mijn roll was vaak niet groot genoeg voor de 2$'s, en met de 1$ sng's was de rake vaak te hoog om daar winstgevend te spelen. Ik heb deze (1$+0,2$) echter zonder rakeback in totaal denk ik 500~750 BE gespeeld in 'n redelijke tijdsperiode. Hierbij zitten ook mijn eerste paar honderd sng's bij, waar ik nog redelijk slecht was, dus ik maakte over de laatste paar honderd games wel wat winst. Dit is over verschillende sites, dus heb niet echt 'n paar screennames met 300+ games erop.

Ik ben daarom van plan om nu, na een aantal maanden gestopt te zijn, weer opnieuw te beginnen dmv een backer die mij laat spelen. Ik heb dit echter nog nooit gedaan, dus ik denk dat het meest logische is dat ik speel en dan we de winst splitten. Dit kunnen we over een tijdsperiode doen of voor een bepaald aantal games, of dat je de backing opzegt wanneer jij dat wilt. Ik ben wel iemand die veel volume wil en kan spelen, dus denk aan 3~4 uur per dag (20 uur per week, kan ook wel meer zijn soms) met 9~12 tafels.

Vragen kun je hier stellen, ik weet van mezelf dat ik het limiet t/m 6$ redelijk beat.

888poker bonus