Zoeken   
   FAQ   
   Laatste berichten   
23 mei 2012 14:24 h
Japmaster NL50 Deel II

Moderator
Moderator
17 augustus 2010 02:22 h
Deel 2 staat online, je kan hem hier bekijken...

sorry voor slechte kwaliteit, maar cijfertjes zijn nog net zichtbaar denk ik dus het is nog wel te volgen, heb uitgevonden hoe ik hem scherper kan opnemen dus vanaf nu zal het er beter uitzien

Stats:

VPIP/PFR/STEAL/AF
3BET/F23BET/CBET/F2CBET
FLOPDONK%/FLOPCR%/WTSD
Moderator
Moderator
23 augustus 2010 23:02 h
bump! Of is het echt niet te volgen ivm slechte kwaliteit?
Royal Flush
Royal Flush
23 augustus 2010 23:34 h
omg moet nog steeds kijken, heb he erg druk, maar komt wel. over een week ofzo .
What are you going to do about it?
Interview Time2Cash
Royal Flush
Royal Flush
24 augustus 2010 18:45 h
Ga eens wat bedenkingen opschrijven... waar ik het anders speel, wat niet wil zeggen dat dit de juiste manier is.

Hand nummer 1
op 12:00 - tafel 1 - AJo
Je raised UTG met AJ, UTG+1 called en CO minraised.
Je called omdat je A of J wilt hitten en dan de vis zijn stack neemt.
Je zou hier beter toch raisen en de vis allin zetten met je AJ want nu hit je maar 1/3 je A of J en wil nog niet zeggen als je jou J hit dat er geen K of Q mag vallen.
Raisen die handel, of folden.

Hand nummer 2
op 12:20 - tafel 2 - 68o
Hier zou ik ook eerder iets boven half pot betten, dan bijt de vis het hards heb ik gemerkt de laatste tijd.
In hand nummer 1 zeg je nog, heel groot betten zo heb je het meest fold equity, en zo blijkt
Zou hier de helft van zijn stack betten.

Hand nummer 3
op 20:00 - tafel 2 - A10o
Hier zeg je goede fold "denk ik". Ik denk dit ook

Hand nummer 4 (goede hand die ik altijd lastig vind)
op 23:30 - tafel 4 - QJs
Hier is een cbet uiteraard logish, wat doe je als de button
a. over je heen knalt (allin)
b. flat en er valt een blank
c. flat en er valt een J

Hand nummer 5
op 39:30 - tafel 4 - 88
Mooi hoe je jou equity en range uitlegt, zo simpel eigenlijk...
Ik kan wel niet zien hoeveel handjes je van hem hebt maar hij lijkt me 67% foldtoCbet. Had misschien ook wel je beslissing kunnen beinvloeden (denk dat die 67% 2/3 gaat zijn)
(achteraf zeg je wel dat je er idd weinig handje van hebt)

Dat is het zowat...

"poker is a terrible, awful, cheating girlfriend who will mess with your heart over and over and over again. And although in the end we keep dating her and maybe it's worth it, she's gonna hurt you, and hurt you a lot."
Royal Flush
Royal Flush
30 september 2010 16:40 h
megasupergrote über bump
"poker is a terrible, awful, cheating girlfriend who will mess with your heart over and over and over again. And although in the end we keep dating her and maybe it's worth it, she's gonna hurt you, and hurt you a lot."
Full House
Full House
18 december 2010 13:29 h
Deze vraag gaat over filmpje 1 http://www.pokertips.nl/poker-video-lessen/53/japmaster-nl50-ub-i

op 28.30 opent hij 99 en word ge3bet en iemand anders callt. Wanneer je een pp hebt en word ge3bet moet je toch altijd folden tenzij wat je erbij moet betalen minder dan 5% van zijn stack is. Hoe moet je dit beslissen in dit voorbeeld want hier zit er ook nog iemand anders in de pot?
Moderator
Moderator
18 december 2010 13:51 h
Waar het om gaat is dat je de keren dat je je set hit genoeg geld kan winnen om te compenseren voor de keren dat je mist. Hoe meer spelers in de pot, hoe meer geld je kan verwachten te winnen wanneer je je set hit, dus tegen 2 man kan je een wat groter % van je stack preflop investeren dan tegen 1 tegenstander. Daarnaast is er ook nog een redelijke kans dat je met 99 de pot wint zonder dat je hit.

@ rolf, oeps had je vragen niet gezien , moet ff het filmpje terugkijken en dan zal ik alsnog antwoorden

888poker bonus