Zoeken   
   FAQ   
   Laatste berichten   
23 mei 2012 14:17 h
MB 6max - van 10NL tot 100NL

Royal Flush
Royal Flush
10 juli 2010 16:00 h
Net nog 2BI + gespeeld, heel goeie sessie, op een gegeven moment kreeg ik op 10 minuten ongeveer 10 pocket pairs waarvan ik 8 setjes heb gehit denk ik
"poker is a terrible, awful, cheating girlfriend who will mess with your heart over and over and over again. And although in the end we keep dating her and maybe it's worth it, she's gonna hurt you, and hurt you a lot."
Royal Flush
Royal Flush
11 juli 2010 12:36 h
We zijn goed op dreef de laatste week, daarnet een half uurtje gespeeld en 2BI+.
Als ik nog een weekje of 2 goed boer dan kan ik een limiet omhoog... en limiet omhoog = misschien les vragen aan Rene voor een uurtje of 4 om daarna ook pro te worden hehe
"poker is a terrible, awful, cheating girlfriend who will mess with your heart over and over and over again. And although in the end we keep dating her and maybe it's worth it, she's gonna hurt you, and hurt you a lot."
Royal Flush
Royal Flush
12 juli 2010 10:57 h
Ajajajajaj, wederom met de voeten op de grond. Gisteren sessie op 50NL is geprobeerd. AA vs set, KK vs set, AK vs set en elke keer in een 3 bet pot

Wij zijn bijna waar we begonnen zijn ...
One Pair
One Pair
12 juli 2010 11:28 h
Als ik het zo lees kan je denk ik veel leren door de Pokermindset te lezen. Misschien is het al erg veel aangehaald op dit forum, maar het kan je zeker goed helpen met je bankrollmanagement en het voorkomen van tillt.
Royal Flush
Royal Flush
12 juli 2010 12:42 h
ja ik heb hem thuis liggen, volgende week ga ik een week naar Lissabon en neem ik mijn boek mee...
Royal Flush
Royal Flush
13 juli 2010 11:35 h
Goeie sessie gisteren, 3BI up... vandaag hopelijk nog een goede sessie spelen en dan ben ik terug op mijn hoogste punt waar het eergisteren allemaal misliep...
Royal Flush
Royal Flush
13 juli 2010 21:34 h
Sta terug goed nu. BR van 650... moet nog 60 rakeback bij en 20 bonus... dus het gaat goed, de slechte handen post ik wel in de handjestopic...

Kleine aanpassing aan mijn spel is dat ik UTG en UTG+1 zelden bluff3bet. Omdat deze idd sterke openranges zijn...

Soms wel eens een raise met de mindere A handen zoals A10s en AJs om postflop te pot proberen op te pikken.

Straight Flush
Straight Flush
13 juli 2010 21:45 h
BR van $700.... je had laatst een shotje NL50 genomen, hoeveel had je toen? Ik zou wel oppassen met te vroeg een shotje nemen. Ik zou minimaal het BR schema op deze site aanhouden. Ik vind zelf dat dit schema zelfs nog redelijk krap is, je loopt hierbij nog een erg groot risico om snel weer terug te vallen. 5BI verliezen is zo gebeurt, zelfs als je perfect speelt. Je moet zelf afwegen hoeveel risico je wilt nemen om snel omhoog te gaan, maar hou er wel rekening mee dat als je even pech hebt als je met een krap schema net een shotje neemt, dat dit een aardige impact om je mindset kan hebben....

Succes in ieder geval!
Poker ... Bier ... maar waarom gaat dat samen nou steeds fout?

NLH 6max coaching aangeboden!

Mijn filmpjes:
Rene op de NL400 deel 1
Rene op de NL400 deel 2
Rene op de NL200
Royal Flush
Royal Flush
14 juli 2010 10:35 h
Ja, idd.

Daarmee dat ik het eens bij een shotje hield. Normaal was ik van plan om bij 1000$ half over te schakelen. 2 tafels 25NL en 2 tafels 50NL.

En als ik enkel 25NL zou spelen 2 extra tafels openen (totaal 6) als ik fris zit int kopje.
Zou graag iets van een 1500 hebben voor ik wat lesjes neem... dan heb ik een veilige bankroll en mag er nog eens in poker geinvesteerd worden.
Straight Flush
Straight Flush
14 juli 2010 10:48 h
Goed bezig
Royal Flush
Royal Flush
14 juli 2010 11:29 h
Ja, al bij al valt het nog wel mee... doe nog dikwijls plays die ver van optimaal zijn hoor. Maar poker is eigenlijk moeilijker dan het lijkt... elke hand is anders, elke tegenstander is anders,... maar we doen er alles aan om bij te leren... nu ff wat gaan joggen. Ook belangrijk vind ik. Een frisse geest in een gezond lichaam
Straight Flush
Straight Flush
15 juli 2010 00:16 h
Roflpain posted
Ja, al bij al valt het nog wel mee... doe nog dikwijls plays die ver van optimaal zijn hoor. Maar poker is eigenlijk moeilijker dan het lijkt... elke hand is anders, elke tegenstander is anders,...

En juist dat maakt het spelletje zo leuk!
Poker ... Bier ... maar waarom gaat dat samen nou steeds fout?

NLH 6max coaching aangeboden!

Mijn filmpjes:
Rene op de NL400 deel 1
Rene op de NL400 deel 2
Rene op de NL200
Royal Flush
Royal Flush
15 juli 2010 19:21 h
weer een goed pak slaag gekregen... -5BI.
Ik ga eerst op vakantie een week... 2 boeken lezen (+notities nemen) in de zon en een paar goede flessen wijn en een koppel pintjes, voetbalmatchke kijken, zwemmen, ....

En dan terug 100% ertegenaan....

Flush
Flush
15 juli 2010 19:51 h
Geniet van je vakantie!
Royal Flush
Royal Flush
24 juli 2010 18:06 h
I'm back and running ... deze week nog eens goed knallen met poker...
Straight
Straight
25 juli 2010 11:28 h
Roflpain posted
I'm back and running ... deze week nog eens goed knallen met poker...

Kijk that's the spirit! xD

Fijne vakantie gehad?
Royal Flush
Royal Flush
25 juli 2010 13:24 h
Natuurlijk, heel leuk... en volgens mij ook goed om eens op adem te komen van de poker.
Heb een stukje van the poker mindset gelezen. Het boek Professional No-Limit Hold 'em: Volume I heb ik ook nog eens gelezen. REM (range-equity-maximize) zit in mijn achterhoofd nu

Gisteren 1BI+ ...
Royal Flush
Royal Flush
28 juli 2010 15:46 h
amai... dieptepunt bereikt. nog maar 200$ dus ben nu op de 10NL bezig... ff stoppen met pokeren tot de vakantie om is en wat gamen en andere dingen.

Ben helemaal pissed off met het spel dus een goede break nemen.
Royal Flush
Royal Flush
2 augustus 2010 22:38 h
vandaag terug begonnen en ben van plan om gewoon volume te spelen. Ik speel 10 tafels 10NL. Zodat ik mijn bonus kan vrijspelen en rakeback krijg. Break even spelen is dus voldoende.

Vandaag 3BI up.
Hoop zo toch terug richting de 400$ te geraken en als mijn bonus klaar is ga ik misschien toch een andere client zoeken want ik kom toch precies veel te veel goede speler tegen op de 25NL.

Of moet ik de 25NL op FTP ook vlot afkunnen ? Of speel ik terug op everest waar ik vroeger gestopt was...
Four of a Kind
Four of a Kind
4 augustus 2010 19:00 h
Heb je eigenlijk nog een goede skin gevonden voor Full Tilt Poker? Ik heb zelf uiteindelijk besloten om een skin te kopen bij Tiltbusters, aangezien ik bij de default skin gewoon niet snel genoeg zag wie er allemaal in de hand zaten. Ik vind het contrast bij de default skins echt slecht indien je gaat multitablen.

888poker bonus