Straight Flush
|
Geregistreerd op 2009-08-06
|
ik gebruik 3 knoppen om te spelen en hoef geen betsizes in te voeren, dat maakt 't hele verschil. Ik heb ingesteld staan datie automatisch op de flop 80% vd pot invult, en dan kan ik dat met me scrollwiel nog 'n beetje aanpassen, en zo ook 70% voor turn en 65% voor river, dus je hoeft veel minder te doen en heb je dus minder tijd per tafel nodig. rechtermuisknop op 'n tafel is folden, die muisknop voor vorige pagina is callen en die knop voor pagina vooruit is betten, maar dat kan je verder allemaal zelf instellen. Je hebt op TN zelf ook 'n functie zitten om SNG's automatisch te openen, maar denk niet dat je dat nodig hebt aangezien je cashgames speelt.
|
Straight Flush
|
Geregistreerd op 2010-06-26
|
Haha, heb je de pokerstars update van November gezien phroox? Dat is praktisch bijna tableninja. Betsizes, pre/postflop kan je precies instellen, wel mooie update. Werkt iets anders, maar zelfde idee. Stars
|
Royal Flush
|
Geregistreerd op 2009-01-03
|
Shinz postedHaha, heb je de pokerstars update van November gezien phroox? Dat is praktisch bijna tableninja. Betsizes, pre/postflop kan je precies instellen, wel mooie update. Werkt iets anders, maar zelfde idee. Stars
oftewel iets wat ze al lang op microgaming hadden :P, (en op andere euro sites in mindere mate)
die scroll wheel werkt niet zo goed bij mij, hij reset zichzelf steeds naar bb terwijl ik wil dat hij sb gebruikt, voor de rest wel een goede update.
Daarnaast heb je voor somimige sites ook betpot programma's die bijna hetzelfde zijn als tableninja, zoals op ongame heb je een programma wat zelfs beter werkt met meer functies.
en je kan bijna altijd wel ergens een autohotkey script vinden als je geen speciaal programma hebt.
Dus als je het niet erg vind om op iets mindere software te spelen kan je gerust op euro sites spelen met 2x zoveel rakeback. Lijkt me zonde dat je zoiets laat liggen alleen omdat je de software niet perfect vind.
|
Royal Flush
|
Geregistreerd op 2008-11-04
|
wat stel jij dan voor A-LX, want op microgaming is het echt dood sinds de anonymoustafels zijn ge-ariveerd.
Of is het nog wel de moeite om je echt te focussen en je tegenstanders zo te doorgronden (het zijn er niet zo heel veel) dat je op veel tegenspelers een edge hebt ?
"poker is a terrible, awful, cheating girlfriend who will mess with your heart over and over and over again. And although in the end we keep dating her and maybe it's worth it, she's gonna hurt you, and hurt you a lot."
|
Royal Flush
|
Geregistreerd op 2009-01-03
|
das wel jammer, maar heb je gekeken hoe de games zijn, in principe boeit het niet hoeveel mensen er spelen zolang de games maar soft zijn. Stel dat alle regs weg zijn dan blijven er alleen vissen over en dat zou ik zelf neit zo heel erg vinden.
En als dat niet het geval is kan je gewoon op andere euro sites spelen lijkt mij, ipoker, ongame, entraction hebben allemaal goede deals, en als je de software geen probleem vind zou ik daar gewoon spelen. Anders kan je ook nog op ftp stars spelen, maar daar zullen de games waarschijnlijk iets tighter zijn. Dus zal je waarschijnlijk iets meer tafel selectie moeten doen.
|
Royal Flush
|
|
Begin meer en meer te denken dat ik toch ga moeten volhouden op purple lounge... 50%, daar kan je niet naast kijken... ga alleen eens zoeken achter een degelijk thema/skin...
"poker is a terrible, awful, cheating girlfriend who will mess with your heart over and over and over again. And although in the end we keep dating her and maybe it's worth it, she's gonna hurt you, and hurt you a lot."
|
Royal Flush
|
|
Stand van zaken:
Nieuwe client:
Heb me ingeschreven op AKpokerclub met 35% rakeback. Hier zijn geen trackers toegelaten.
Hier ga ik spelen als ik bij mijn vriendin thuis zit op de laptop, waar geen tracker op werkt (vraag me niet hoe).
Het is een italiaanse provider dus normaal gezien gaat hier vis genoeg opzitten.
Pokerstars:
Hier speel ik MTT en af en toe een SNG, leuk en het gaat nogal redelijk.
Purple Lounge:
Ga hier nog blijven spelen, software is goed, genoeg traffic ondanks anonymous tafels. Ik zie ze op lange termijn nog wel verdwijnen en ga hier binnen een paar weken terug op beginnen.
Momenteel:
Ben ik aan het spelen op partypoker, wou gratis 50$ opeisen, wat niet lukte. Begon er een admin tegen mij te zeveren en heb ik een 250$ bonus aangesmeerd gekregen. Ga nog wat spelen hier, lijkt me nog wel fishy.
En ik kan meedoen aan de freerolls nu, leuk extra'tje.
Verbetering:
Ik sta niet meer zo hard onder druk om maar geldgeldgeld te verdienen, alles op het gemakje en het grinden komt wel op het gemak terug als alles in zijn plooi valt.
|
Royal Flush
|
|
Vanavond start ik weer met cashgames op €20NL op diamond bet. Ik ga per uur dat ik poker speel, één half uur mijn spel analyseren. (handjes posten, stats bekijken, villains analyseren,...)
Hopelijk loopt het in het begin een beetje goed zodat niet direct mijn moed in mijn schoenen zakt...
|
Royal Flush
|
Geregistreerd op 2008-01-24
|
Diamondbet? Da's 5max toch op Microgaming? Ben benieuwd hoe je dat vind spelen. Hoeveel rakeback?
The way I see it; those are my chips. You're just holding them for me.
|
Royal Flush
|
|
Is gewoon 6max op microgaming, idem als purplelounge. 50% rakeback. Nu hebben villains mijn stats niet meer en heb ik van mezelf ook geen stats zodat ik ze gemakkelijk kan analyseren vanaf vandaag...
|
Royal Flush
|
|
Net een korte sessie achter de rug van 200 handen en +1BI.
Olé
|
Royal Flush
|
|
Player of the week analyses: Dit is een goede reg. Ik merk zelf op dat hij nogal veel stealed. Denk dat hij op de turn het zwakste is. Heeft een hoog W$SD (64%) Weet niet goed hoe ik hem moet aanpakken...
|
Straight Flush
|
Geregistreerd op 2008-04-24
|
Wat me bij deze speler direct opvalt is dat zijn vp$ip en PFR in EP erg hoog is. Zijn pfr in EP is hoger dan op de BTN! Verder fold hij nog redelijk wat op 3bets. Ook stealt hij enorm veel vanaf de SB. Je moet zorgen dat je positie hebt op deze speler. Als je direct links van hem zit, kun je zijn loose gedrag aan gaan pakken. Als villian opent in EP/MP/CO en je hebt positie op hem (bij voorkeur de btn) dan kan je heel veel handen winstgevend 3betten. Denk hierbij aan de matige handen, die te zwak zijn om ip mee te callen. Handen als 8ts ofzo. 3 bet ook niet al te groot, 3x zijn opening, iigv niet groter. Deze tactiek werkt goed omdat villian veel opent en dus een zwakke range heeft. Verder snapt hij wel dat hij oop niet te licht 3bets moet callen, dus blijft 4betten of folden over voor hem.
Verder kan je heel licht je bb defenden tegen hem als hij stealt vanuit de sb. Te licht stealen uit de sb kan best een leak zijn, je hebt immers een super zwakke range terwijl je uit positie zit! Call met goede, redelijke en misschien zelfs matige handen als je denkt dat je postflop met positie een goede edge hebt. 3bet nog met redelijk wat troep, en fold af en toe je echte bagger (maar zeker niet te veel folden).
|
Moderator
|
Geregistreerd op 2009-03-17
|
Hij opent veel, dus je kan hem het beste aanpakken door te 3betten.
Belangrijk is dat je weet hoe hij daarop reageert. Voorbeelden:
Callt hij veel 3bets OOP? Dan op de BTN veel 3betten voor value.
Callt hij veel 3bets IP? Ook lichter 3betten voor value vanuit de blinds.
Vervolgens: hoe reageert hij postflop na het callen?
Speelt hij fit/fold? Dan veel cbetten.
Float hij veel? Laat dan wat vaker de cbet achterwege als je mist, maar soms ook als je juist goed hit, om hem te trappen. Of cbet de flop en check dan de turn om te c/r. .
Fold hij veel op 3bets OOP? Dan op de BTN veel 3betten als bluf. Zelfde geldt ook voor IP en jij vanuit de blinds obv.
4bet hij licht? Verzin dan mbv pokerstove welke range hij ongeveer zal 4betten als bluf en welke voor value. Pas je 3betrange en shoverange daarop aan. Ship bijvoorbeeld TT+ en AQ+ tegen hem als hij veel 4bet op 'resteals' uit de blinds.
Hij fold niet echt heel veel op 3bets, maar zijn 4bet range is ook niet heeel wijd. Hij callt dus redelijk vaak volgens mij (let wel ff op positie). Vervolgens geeft hij ook niet meteen op na een cbet, dus je zal of vaker moeten barrelen, of minder moeten cbetten tegen hem
|
Royal Flush
|
|
Thx guys...
Net nog een sessie gespeeld. Paar keer toch de river moeten folden voor een halve buyin... denk dat het telkens goed was.
Ben op 1.3K handjes +2.5BI. Steady moving up.
Hopelijk houd ik het fatsoenlijk vol...
|
Royal Flush
|
|
Nondegodver... zwaar onder EV aan het runnen. -3BI vandaag :s Hand History for Game 1111111111 (Prima) $20.00 USD NL Texas Hold'em - Tuesday, November 30, 07:16:04 ET 2010 Table Ockendon 2 (Real Money) Seat 4 is the button Seat 1: Hero ( $38.61 USD ) - VPIP: 23, PFR: 16, 3B: 5, AF: 2.4, Hands: 3086 Seat 2: Player2 ( $8.40 USD ) - VPIP: 39, PFR: 8, 3B: 0, AF: 0.6, Hands: 64 Seat 3: Player3 ( $23.02 USD ) - VPIP: 15, PFR: 13, 3B: 5, AF: 3.0, Hands: 376 Seat 4: Player4 ( $20.33 USD ) - VPIP: 21, PFR: 14, 3B: 1, AF: 2.9, Hands: 410 Seat 5: Player5 ( $21.66 USD ) - VPIP: 28, PFR: 22, 3B: 3, AF: 3.2, Hands: 236 Seat 6: Player6 ( $18.19 USD ) - VPIP: 77, PFR: 10, 3B: 9, AF: 1.1, Hands: 99 Player5 posts small blind [$0.10 USD]. Player6 posts big blind [$0.20 USD]. Dealt to Hero [ Hero raises [ $0.70 USD] Player2 folds Player3 folds Player4 folds Player5 calls [ $0.60 USD] Player6 calls [ $0.50 USD] Dealing Flop [  ,  , Player5 checks Player6 bets [ $17.29 USD] Hero calls [ $17.29 USD] Player5 folds Dealing Turn [ Dealing River [ Player6 shows
 , Hero doesn't show
 , Player6 wins $34.85 USD from main pot Hand History for Game 1111111111 (Prima) $20.00 USD NL Texas Hold'em - Tuesday, November 30, 07:27:57 ET 2010 Table Flap Jack 2 (Real Money) Seat 2 is the button Seat 1: Player1 ( $23.48 USD ) - VPIP: 24, PFR: 17, 3B: 0, AF: 3.3, Hands: 59 Seat 2: Player2 ( $10.21 USD ) - VPIP: 46, PFR: 14, 3B: 0, AF: 0.8, Hands: 57 Seat 3: Hero ( $32.97 USD ) - VPIP: 23, PFR: 16, 3B: 5, AF: 2.4, Hands: 3086 Seat 4: Player4 ( $31.19 USD ) - VPIP: 41, PFR: 25, 3B: 0, AF: 2.6, Hands: 233 Seat 5: Player5 ( $8.26 USD ) - VPIP: 20, PFR: 0, 3B: 0, AF: 1.5, Hands: 84 Seat 6: Player6 ( $20.00 USD ) - VPIP: 7, PFR: 6, 3B: 5, AF: 0.8, Hands: 114 Hero posts small blind [$0.10 USD]. Player4 posts big blind [$0.20 USD]. Dealt to Hero [ Player5 folds Player6 folds Player1 raises [ $0.60 USD] Player2 folds Hero calls [ $0.50 USD] Player4 folds Dealing Flop [  ,  , Hero bets [ $1.00 USD] Player1 calls [ $1.00 USD] Dealing Turn [ Hero bets [ $2.20 USD] Player1 calls [ $2.20 USD] Dealing River [ Hero checks Player1 bets [ $3.50 USD] Hero calls [ $3.50 USD] Player1 shows
 , Hero doesn't show
 , Player1 wins $14.06 USD from main pot
|
Full House
|
Geregistreerd op 2010-04-23
|
Wat zijn zijn stats op MD met cbet flop en cbet turn?
|
Royal Flush
|
|
MD ?
btw weer 4BI down :s
(run 3.5BI onder EV)
|
Full House
|
Geregistreerd op 2010-04-23
|
|
Royal Flush
|
|
dat maakt niet veel uit, gaat over 59 handen...
|