Zoeken   
   FAQ   
   Laatste berichten   
23 mei 2012 14:14 h
6 max coaching van Rene48

Royal Flush
Royal Flush
9 februari 2011 13:16 h
Is het nog mogelijk, en dan voor de 6-max SNG variant?
Straight Flush
Straight Flush
19 september 2010 23:25 h
Laatste tijd vrij druk, maar ik heb her en der nog wel wat vrije uren over.
Poker ... Bier ... maar waarom gaat dat samen nou steeds fout?

NLH 6max coaching aangeboden!

Mijn filmpjes:
Rene op de NL400 deel 1
Rene op de NL400 deel 2
Rene op de NL200
Moderator
Moderator
19 september 2010 16:00 h
Rene, hoe zit je met je tijd?
Royal Flush
Royal Flush
23 augustus 2010 09:34 h
Van zodra mijn BR het toelaat neem ik ook wel wat coaching. Zit nu nog wel met een gecrashte pc thuis maar daarna kan ik terug veel spelen en hopelijk lekker winnen en snel aan 1000$ zitten. (nu aan +/- 400)
"poker is a terrible, awful, cheating girlfriend who will mess with your heart over and over and over again. And although in the end we keep dating her and maybe it's worth it, she's gonna hurt you, and hurt you a lot."
Straight
Straight
22 augustus 2010 21:30 h
Rene: heb je PM gestuurd. Dank voor het aanbod, helaas kon ik vandaag niet.
Straight Flush
Straight Flush
22 augustus 2010 00:23 h
Jammer dat het nu even niet gaat lukken omdat je krap in je br zit. Helemaal zuur omdat het nu net ff slecht loopt.

Ik heb morgen (zondag) ergens de 2e helft van de middag waarschijnlijk wel een uurtje niets te doen. Dan zou ik wel tijd hebben voor een "introductie sessie" . Pm me maar als je interese hebt.

Voor eventueel andere geïnteresseerden: Zijn er mensen die wel interesse hebben in coaching maar waarvoor de prijs te hoog is? Laat dan even horen wat dan voor jullie nog wel een reeel coaching tarief zou zijn waarvoor je overweegt om wel coaching te nemen. Misschien kan ik wat bedenken waardoor ik bijvoorbeeld een introsessie van 2 uur kan aanbieden die wat goedkoper is, en zo de drempel voor eventuele coaching in de toekomst verlagen. Zo zou een NL50 speler misschien toch een korte sessie kunnen doen zonder dat het te belastend is. (ik vrees dat de NL10 spelers het toch ff moeten doen met de artikels/filmpjes die er nu al op de site staan).

Mijn filmpjes:
Rene op de NL400 deel 1
Rene op de NL400 deel 2
Rene op de NL200
Straight
Straight
21 augustus 2010 18:20 h
Helaas gaat het er voor mij ff niet in zitten, heb enorm slecht gerund waardoor ik even een pas op de plaats moet maken. Zou heel graag coaching van je willen maar moet helaas ff wachten. Run in laatste 7K handen zo'n 7 buy in onder EV wat zich ook uitdrukt in zo'n 10 buy ins verlies in 7K handen. Omdat ik al te hoog speelde wegens eurosite ipv dollarsite kan ik het nu dus ff niet betalen. Moet zelfs gaan oppassen om eventueel terug te moeten stappen naar NL50. Juist nu zou het dus wel oke zijn om gecoacht te worden, maar financieel gaat t nu dus ff niet. Sorry Rene. Hopelijk kan ik je na je vakantie vertellen dat ik alsnog wil en kan, dus mocht je dan nog steeds open staan om mij te coachen dan heel graag.
Straight Flush
Straight Flush
19 augustus 2010 13:44 h
Hey dennis (en eventueel andere geïnteresseerden). Ik wou even melden dat ik volgende week vrijdag op vakantie ga (weekje duiken in egypte ). Daarna beginnen mijn colleges weer dus dan heb ik minder tijd.

Mijn filmpjes:
Rene op de NL400 deel 1
Rene op de NL400 deel 2
Rene op de NL200
Straight
Straight
13 augustus 2010 14:42 h
Hee Rene. Ff kijken hoe we het invullen, ik zal komende week wel ff een PM sturen met wat opties. Denk dat ik die 2 lessen wel neem, en dan kijken we samen wel naar eventuele uitbreiding. Zit namelijk als gezegd met een wat krappe BR dus het doel is deze week dmv winst plus rakeback iets meer ruimte te krijgen. Het is natuurlijk maar 1 buy in maar speel pas paar weken NL100 en nu zijn het dus ook nog euro's geworden.

Mocht ik deze week break even of beter draaien dan kan het dus wel, niet echt lange termijn gedachte maar nood breekt ff wetten....

Alvast bedankt!
Dennis
Royal Flush
Royal Flush
12 augustus 2010 09:38 h
Goed initiatief (zie het nu pas) maar voorlopig blijf ik ver weg van de cashtafels ^^
If you are looking to make money from poker, you need to play for the long term and accept the short-term risks.
Straight Flush
Straight Flush
12 augustus 2010 00:33 h
Hey Dennis. Een kortere sessie is ook zeer zeker mogelijk. Ik denk wel dat 2 uur ongeveer het minimum is. Dan kunnen we bijvoorbeeld eens goed door je stats bladeren, bespreken wat je van je spel verwacht en waar je moeite mee hebt, een paar handen bespreken die je van tevoren hebt geselecteerd in je database met situaties waar je moeite mee hebt, en vervolgens een uurtje van je spel bekijken. Dat spel bekijken kan dan live via teamvieuwer, of je neemt een vid op van een sessie en die bespreken we dan. Met zo'n sessie kunnen er dan een paar punten worden aangegeven waar je op moet letten of aan moet werken, dan kan je daar dan zelf weer mee aan de slag.

De komende 2 weken heb ik nog wel wat tijd.

Mijn filmpjes:
Rene op de NL400 deel 1
Rene op de NL400 deel 2
Rene op de NL200
Straight
Straight
11 augustus 2010 15:06 h
Rene: is die coachingsessie met Dizzle gewoon een losse les of is het van langere duur? Zit namelijk zelf ook te denken om coaching te nemen maar heb niet echt een ruime bankroll daarvoor. Speel nu door site wissel iets boven mn bankroll (van een dollarsite naar een eurosite gegaan) dus kan op dit moment niet 5+ lessen betalen. Heb nu 30 buyins voor NL100 in plaats van de 40 die ik had toen ik op Everest met dollars speelde.

Is het wellicht mogelijk om er bijvoorbeeld één te nemen om te kijken hoeveel lessen ik 'nodig' heb? Dit dan over een wat langere termijn uit te spreiden.

Kan me overigens ook prima voorstellen als je liever niet een totaal onbekende wilt coachen, ben nog niet bepaald lang lid van pokertips. Wellicht dat je het niet eens meer wilt doen ofzo maar misschien een x bespreken of er iets mogelijk is.
Royal Flush
Royal Flush
5 augustus 2010 22:47 h
Voor euro's of?
The way I see it; those are my chips. You're just holding them for me.
Royal Flush
Royal Flush
5 augustus 2010 22:41 h
rene is de poker-Allah.
What are you going to do about it?
Interview Time2Cash
Moderator
Moderator
5 augustus 2010 18:50 h
De laatste tijd (lees 2 maanden, ongeveer 75k handen) zit ik in een behoorlijke 'downswing' van 30+ BI. Vanmiddag hebben Rene en ik een paar uur zitten skypen. Rene is door mijn PT database gaan neuzen via teamviewer. We hebben stats besproken, zowel overall als per positie. We hebben mn HUD besproken. We hebben een paar handen besproken uit een hele verliesgevende, matige sessie en we hebben samen een sessie gespeeld (ik speelde, Rene keek mee). Achteraf nog handen extra besproken.
Op deze manier bespraken we een hoop handige tips. Het voordeel is dat deze op- en aanmerkingen van Rene niet alleen maar 'algemeen' zijn, maar ook juist op mijn spel en mijn leaks gericht zijn. Ik heb er weer veel van geleerd iig. Top, Rene
Royal Flush
Royal Flush
27 juli 2010 14:19 h
ja ik ben het zeker van plan. Alleen moet ik zelf mijn bankroll nog wat hoger krijgen...
"poker is a terrible, awful, cheating girlfriend who will mess with your heart over and over and over again. And although in the end we keep dating her and maybe it's worth it, she's gonna hurt you, and hurt you a lot."
Royal Flush
Royal Flush
27 juli 2010 00:28 h
ja ik ben het zeker ook van plan, maar kan de ontkosten nog niet betalen.
What are you going to do about it?
Interview Time2Cash
Royal Flush
Royal Flush
26 juli 2010 21:43 h
Al wat reacties Rene?

Zo'n speler voor deze prijs vindt je NERGENS he mensen!
'joh heb het voor elkaar gekregen dat ik afreken en ik denk huh hoe kan dat dan. had ik een zwembroek van 360 euro. nou sorry maar dat is echt ziek'
Royal Flush
Royal Flush
15 juli 2010 22:55 h
klinkt goed, misschien later wel interesse als ik een limietje hoger speel ofzo of ietjes meer geld kan missen van mijn bankroll.
Straight Flush
Straight Flush
15 juli 2010 14:08 h
Tijdens de eerste sessie zou ik bespreken wat iemands verwachtingen zijn van coaching en wat zijn doelen zijn. Belangrijk is om te zien of de verwachtingen/doelen realistisch zijn. Als het nodig is ook direct een stuk over variance in poker en hoe je daar met doelen/br/mindset rekening mee moet houden. Veel mensen gaan hier al aardig de mist in.

Vervolgens lopen we in hm of pt de stats langs, om een globaal beeld van het spel te krijgen en om te zien of daar al heel duidelijk punten voor verbetering uit te halen zijn. Als er aangegeven wordt dat er met bepaalde delen van het spel moeite wordt ondervonden kunnen we daar ook vast naar kijken, bijvoorbeeld door hand histories. Vervolgens een sessie mee kijken, dat kan of live, of misschien beter nog door een eerder opgenomen sessie te bespreken, dan heb je meer tijd om bij bepaalde punten stil te staan.

Dan zou er een aardig beeld moeten zijn gevormd over waar aan gewerkt kan worden. Bijvoorbeeld: meer stealen, meer 3betten, minder 3bets callen, meer barrellen, meer rekening houden met commitment...... etc. Waar nodig kunnen we ook de hud aanpassen om belangrijke stats toe te voegen waar misschien wel te weinig op werd gelet. Vanaf daar kan er verder gegaan worden met handen bespreken en van tijd tot tijd sessies meekijken/via een video nabespreken, om te zien hoe het gaat en waar verbeter punten zitten.

Ik heb zelf overigens nooit coaching gehad. In het begin was ik vooral bezig met zelf aan mijn spel te werken en wist ik er sowieso niet vanaf. Later had ik geen zin om $250 per uur oid uit te geven aan een coach.

Mijn filmpjes:
Rene op de NL400 deel 1
Rene op de NL400 deel 2
Rene op de NL200

888poker bonus