Geen afbeelding
U bent niet ingelogd.
Check ons op:
   Zoeken   
   FAQ   
   Laatste berichten   
9 februari 2012 21:57 h
6 max coaching van Rene48

Straight
Straight
22 augustus 2010 21:30 h
Rene: heb je PM gestuurd. Dank voor het aanbod, helaas kon ik vandaag niet.
Royal Flush
Royal Flush
23 augustus 2010 09:34 h
Van zodra mijn BR het toelaat neem ik ook wel wat coaching. Zit nu nog wel met een gecrashte pc thuis maar daarna kan ik terug veel spelen en hopelijk lekker winnen en snel aan 1000$ zitten. (nu aan +/- 400)
"poker is a terrible, awful, cheating girlfriend who will mess with your heart over and over and over again. And although in the end we keep dating her and maybe it's worth it, she's gonna hurt you, and hurt you a lot."
Moderator
Moderator
19 september 2010 16:00 h
Rene, hoe zit je met je tijd?
Straight Flush
Straight Flush
19 september 2010 23:25 h
Laatste tijd vrij druk, maar ik heb her en der nog wel wat vrije uren over.
Poker ... Bier ... maar waarom gaat dat samen nou steeds fout?

NLH 6max coaching aangeboden!

Mijn filmpjes:
Rene op de NL400 deel 1
Rene op de NL400 deel 2
Rene op de NL200
Royal Flush
Royal Flush
9 februari 2011 13:16 h
Is het nog mogelijk, en dan voor de 6-max SNG variant?
Straight Flush
Straight Flush
9 februari 2011 13:40 h
Ik heb het de laatste tijd vrij druk, maar mocht iemand serieus interesse hebben kunnen we zeker kijken of het in te plannen valt. Het tarief wat ik hier eerder voorstelde kan dan ook wel wat omlaag, mijn resultaten met poker zijn de laatste tijd namelijk helaas niet meer wat ze een half jaar geleden waren.

Ik heb echter ALLEEN ervaring met CASH games! Voor SNG's zul je helaas weinig aan mijn advies hebben.

Mijn filmpjes:
Rene op de NL400 deel 1
Rene op de NL400 deel 2
Rene op de NL200
Straight Flush
Straight Flush
7 juli 2011 16:27 h
Ok, ik heb min of meer vakantie, dus ook weer tijd voor coaching, mocht daar interesse in zijn.
Ik heb pas qoNtrol 2 sessies coaching gegeven, en dat is ons beiden erg goed bevallen. Van de 2e sessie wilden we nog een video maken maar helaas, met verwerken is er een fout opgetreden en is 2 uur aan beeld en geluid verloren gegaan . Helaas dus geen voorbeeld filmpje van een coaching sessie, dus ik zal kort wat vertellen wat er mogelijk is. Zie voor een algemeen verhaal ook mijn 1e post in dit topic.

Coaching:
*Je hebt HM of PT3, skype en teamviewer nodig. Verder is camtasia erg handig om een keer een sessie van jezelf op te nemen die we dan later kunnen bespreken. Voordeel van een opgenomen sessie bespreken is dat we alle tijd hebben om spots te bespreken omdat we de video kunnen pauzeren.
Wat doen we tijdens coaching?
* Beginnen met een inleidend gesprek. Wat is jouw poker verleden, waar sta je nu, wat zijn je verwachtingen van poker en wat wil je daar voor doen, wat voor type speler ben je en wat zijn de onderdelen van je spel waar je moeite mee hebt. Het is handig als je dit van te voren op een rijtje zet.
*Stats bekijken. Na de inleiding geeft dit een verder beeld van je spel en we kunnen al wat punten zien waar je problemen mee hebt.
*Mee kijk sessie/video bespreking: Ik bekijk je spel en we nemen de tijd om grondig naar fouten te zoeken. We geven aandacht aan gameplanning door te kijken wat er aan villians aan tafel zit.
*Handen bespreken: Jij zorgt dat je voor de coachingsessie een lijst met interessante handen in je replayer klaarzet, dan kunnen we die bespreken.
*Algemene strategie bespreking: Zijn er punten waar je moeite mee hebt, wat je niet snapt, waar je meer advies over nodig hebt, dan kunnen we hier ook theoretische aandacht aan besteden. Of dit nu gaat over variance & bankroll management of 3/4bet strategie maakt niet uit.
*Een coaching sessie zal ongeveer 2 uur duren. De sessie wordt van tevoren ingeplanned.

Voor wie?
Mijn coaching is bedoelt voor de mensen die al een poosje spelen en zich al wat omhoog gewerkt hebben. Als je merkt dat je vastloopt op de nl50/100 kan coaching een erg grote toegevoegde waarde hebben.

Tarief
Dit vind ik nog het lastigste onderdeel. Mijn instelling is dat coaching voor ons beide de moeite waard moet zijn. Voor de student moet het uurtarief in verhouding staan met de toegevoegde waarde, voor mij moet het uurtarief + de lol van het coachen opwegen tegen niet zelf kunnen spelen. Veel coaches vragen erg hoge tarieven. Echter als je gaat kijken wat een midstakes speler aan winstverwachting per uur heeft is dat niet heel gek. Maar omdat ik zelf toch ook wel wat lol beleef aan het coachen wil ik het tarief betaalbaar houden, ook voor spelers op de wat lagere limieten.

In acht nemend dat ik nog geen super ervaren coach ben, en met de feedback die ik van qoNtrol heb gekregen ben ik op het volgende uurtarief uitgekomen:
€25,- (betalen op moneybookers/bankrekening) of $38 (neteller diverse poker sites, kan veranderen als de dollar koers veranderd) per uur.
Dit bedrag komt ongeveer overeen met de rb die ik terug krijg als ik speel (dus gaat uit van 0bb/100 winst). Verder is het tarief erg laag als je het vergelijkt met coaches elders, waardoor hopelijk de drempel om coaching te nemen wordt verlaagd.

Dit tarief is tijdelijk!!! Aangezien ik nog niet heel veel mensen gecoached heb is het tarief nog erg laag! Als ik merk dat coaching ten koste gaat van het volume dat ik zelf kan spelen zal het tarief aangepast worden.

Mocht je interesse hebben, reageer hier dan maar en stuur mij een pm met je gegevens. Voor vragen/opmerkingen e.d. kun je hier ook terecht!

Mijn filmpjes:
Rene op de NL400 deel 1
Rene op de NL400 deel 2
Rene op de NL200
Royal Flush
Royal Flush
7 juli 2011 17:31 h
Ik zal hier nog even kort beschrijven hoe ik de coaching van Rene heb ervaren, voor spelers die er ook over zitten te denken om het eens uit te proberen, maar misschien nog twijfelen. Ik heb het als erg leerzaam ervaren dat er eens een keer een betere speler die hogere stakes speelt naar mijn spel kijkt en kritisch analyseert op welke punten het nog mis gaat. Helemaal als je upmoved zullen de games elke keer lastiger te beaten worden en op die momenten is het handig om te kunnen bouwen op de ervaringen van een speler die zelf ook tegen deze problemen is aangelopen tijdens het upmoven en nu een solid winnaar is op hogere limieten.

Over de opbouw van de sessies hoef ik verder niet zo veel toe te lichten aangezien Rene dat zelf duidelijk heeft uitgelegd in zijn post hierboven. Ik kan alleen zeggen dat deze opbouw voor mij erg goed heeft gewerkt. Het is niet zo dat je van een uurtje coaching opeens een paar bb/100 extra gaat winnen, maar coaching in combinatie met zelf aan je spel werken helpt wel erg om beter te worden. De erg kleine foutjes die je misschien keer op keer op keer maakt worden uit je spel gehaald en dat alleen al zal ervoor zorgen dat je de kosten van de coach snel terug verdient.

Verder is Rene zelf gewoon een prima persoon om dit te doen, hij leidt je d.m.v. vragen naar goede antwoorden in situaties en kan d.m.v. goede argumenten veel situaties toelichten. Daarnaast is hij verder gewoon chill en is er ook prima wat te ouwehoeren tijdens de sessies! Ik zou dus mensen zeker adviseren om eens wat sessies met Rene te doen, omdat het je gewoon veel oplevert. Zie het dus als een positieve investering!! Ik ben benieuwd wie er nog meer wat sessies gaan proberen en ben ook benieuwd naar jullie ervaringen. Ik ga iig in de toekomst zeker meer sessies nemen.

Verder: Rene, ik weet niet of het wat jouw betreft ook mogelijk is dat meerdere mensen samen wat HH's met jou bespreken in een sessie en dan zo de kosten kunnen delen? Dit zou misschien ook een goede optie zijn, als dit jou wat lijkt?

PS. Rene, 'mijn coaching is bedoelt' is eigenlijk met een 'd', he..
The way I see it; those are my chips. You're just holding them for me.
Royal Flush
Royal Flush
7 juli 2011 19:08 h
Ik ga zeker en vast eens coaching nemen. Want 20NL gaat echt als een trein en alles erboven niet

Ik kijk ervast al naar uit.
"poker is a terrible, awful, cheating girlfriend who will mess with your heart over and over and over again. And although in the end we keep dating her and maybe it's worth it, she's gonna hurt you, and hurt you a lot."
Royal Flush
Royal Flush
10 juli 2011 00:26 h
50 euro voor 2 uur coaching, en dat van goede 200/400NL grinden. Al speel je 10NL is dit de moeite waard, gewoon even 100 euro vrijmaken. 15 buyins heb je zo terugverdient!
'joh heb het voor elkaar gekregen dat ik afreken en ik denk huh hoe kan dat dan. had ik een zwembroek van 360 euro. nou sorry maar dat is echt ziek'
Straight Flush
Straight Flush
11 juli 2011 00:42 h
Vanmiddag de 1e coaching sessie met Roflpain gedaan. Stukje inleiding om een algemeen beeld te krijgen en daarna eens flink de database ingedoken en daar aardig wat interessante punten naar boven gehaald. Tot slot nog een kort stukje bekeken van een eerder opgenomen sessie. Was volgens mij een erg nuttige coaching sessie. Wordt vervolgd. Spelers op 888poker, opgepast!

Mijn filmpjes:
Rene op de NL400 deel 1
Rene op de NL400 deel 2
Rene op de NL200
Moderator
Moderator
11 juli 2011 12:50 h
Cool, 25e / per uur is erg schappelijk inderdaad. Zou inderdaad leuk zijn om een videootje ervan te zien!
Flush
Flush
11 juli 2011 16:50 h
Ik zit er ook over te denken om 2 uur te nemen. Zit op dit moment alleen nog maar op de nl20 maar ik denk als ik over een tijdje op nl40/50 kom dat ik het ook heel moeilijk krijg om dat limiet te beaten. Wat raad je mij aan nu coaching nemen of als ik nl40/50 heb bereikt?
Straight Flush
Straight Flush
11 juli 2011 18:43 h
thegrinder posted
. Wat raad je mij aan nu coaching nemen of als ik nl40/50 heb bereikt?

Hangt onder andere van je br af, E 50 is 2,5 BI voor nl20, 1 voor NL50. Echter als je sowieso van plan bent om te gaan doen, is dat beter voordat je overstapt dan kort daarna, aangezien je dan als het goed is beter voorbereid op een hogere limiet aan komt.

Mijn filmpjes:
Rene op de NL400 deel 1
Rene op de NL400 deel 2
Rene op de NL200
Royal Flush
Royal Flush
11 juli 2011 19:01 h
damn, ik wil ook coaching van je Rene! Dit is een kansje. Ik zit alleen met mijn werk waardoor ik weinig aan spelen toekom en ben bang dat ik door die stilstand niet optimaal van de coaching kan profiteren. :/
Interview met MetalEd
(before I took an arrow to the knee)
Moderator
Moderator
11 juli 2011 19:26 h
Vind dit echt een super aanbod voor deze prijs.

offtopic. Had een deja vu en schrok mij te pletter. Is het gelukkig alleen zijn ava.

MetalEd posted
damn, ik wil ook coaching van je Rene! Dit is een kansje. Ik zit alleen met mijn werk waardoor ik weinig aan spelen toekom en ben bang dat ik door die stilstand niet optimaal van de coaching kan profiteren. :/

Yellow is The Colour. GOGO

http://www.youtube.com/watch?v=CAME8GDRTfI
Flush
Flush
11 juli 2011 20:58 h
Rene48 posted
thegrinder posted
. Wat raad je mij aan nu coaching nemen of als ik nl40/50 heb bereikt?

Hangt onder andere van je br af, E 50 is 2,5 BI voor nl20, 1 voor NL50. Echter als je sowieso van plan bent om te gaan doen, is dat beter voordat je overstapt dan kort daarna, aangezien je dan als het goed is beter voorbereid op een hogere limiet aan komt.

Daar zit wel wat in. Moet er nog even over nadenken maar denk wel dat ik het binnenkort ga doen. Alleen hoeveel handen heb je ongeveer in mijn data om een goed beeld te krijgen hoe ik speel?
Straight Flush
Straight Flush
19 juli 2011 08:55 h
Gisteravond 1e coachingsessie van 2uur gehad van Rene. Ben er erg tevreden over, over een paar week even een vervolgsessie.

Heb er erg veel aan gehad al Zou het zeker aanraden voor alle lowstakers die graag willen upmoven. (TheGrinder bijv.)
Moderator
Moderator
19 juli 2011 17:20 h
Goed bezig iedereen. Rene klasse.
Yellow is The Colour. GOGO

http://www.youtube.com/watch?v=CAME8GDRTfI
Flush
Flush
27 juli 2011 22:29 h
Shinz posted
Gisteravond 1e coachingsessie van 2uur gehad van Rene. Ben er erg tevreden over, over een paar week even een vervolgsessie.

Heb er erg veel aan gehad al Zou het zeker aanraden voor alle lowstakers die graag willen upmoven. (TheGrinder bijv.)
Shinz posted

Ik ga het doen, renee kun je mij een pm sturen wanneer je kunt?

888poker bonus