Zoeken   
   FAQ   
   Laatste berichten   
23 mei 2012 14:14 h
6 max coaching van Rene48

Straight Flush
Straight Flush
27 juli 2011 22:37 h
Ik heb de komende dagen wel tijd, pm me ff je skype naam dan voeg ik je toe, dan kunnen we beter iets afspreken
Poker ... Bier ... maar waarom gaat dat samen nou steeds fout?

NLH 6max coaching aangeboden!

Mijn filmpjes:
Rene op de NL400 deel 1
Rene op de NL400 deel 2
Rene op de NL200
Royal Flush
Royal Flush
30 juli 2011 23:45 h
Vandaag heb ik mijn eerste coaching van Rene gehad. We namen als eerste mijn stats door. Hoewel ik winstgevend speel, ben ik een echte WAG ipv een TAG :O. Dit was zeer confronterend. Ik weet namelijk dat deze mensen super easy te stealen zijn maar besefte niet dat ik zelf OOK zo'n persoon ben die TE weinig 3bette IP, en in de blinds.
Rene heeft me gewezen op deze leak en verschillende stats geadviseerd in mijn HUD. Het was een zeer interessante coaching en de tijd vloog voorbij.

Ook hebben we een aantal handjes besproken en een kort stukje van een filmpje bekeken die ik op voorhand had opgenomen. Na 2 uur had Rene verschillende notes gemaakt, die hij mij na afloop van de sessie doorstuurde. Het was een zeer interessante coaching en voorlopig kan ik vooruit met tips om mijn spel (en stats) te verbeteren!

Ik zie deze coaching als zeer informatief en wat mij betreft is dit wel 2,5 BI waard!

tot de volgende!
Interview met MetalEd
(before I took an arrow to the knee)
Royal Flush
Royal Flush
31 juli 2011 00:39 h
Interview met MetalEd
(before I took an arrow to the knee)
Flush
Flush
7 augustus 2011 12:05 h
Nee ed ik denk dat rene het anders bedoelde hij bedoelde denk dat je FAG bent
Ooit, komt het allemaal goed.
Moderator
Moderator
18 september 2011 14:19 h
Het zou ook leuk zijn, wanneer jullie hier enige recensies schrijven.

Tot nu toe is het iedereen bevallen en sommige durven het stapje nog niet te zetten om coaching te nemen.
Schrijf hier wat je geleerd hebt en leaks hebt gevonden. Ook dat je nieuwe inzichten hebt gekregen en een summary over de coaching.
Yellow is The Colour. GOGO

http://www.youtube.com/watch?v=CAME8GDRTfI

888poker bonus