Ik ben Shinz, 24 jaar, en speel al een aantal jaar poker, echter sinds februari dit jaar wat serieuzer. Sinds een paar maand holdem manager aangeschaft, en wat actief geweest op verschillende fora, veel coachingvideo's bekeken, Professional No-Limit Holdem gelezen. Nu wordt het tijd om wat geld te verdienen en me eindelijk eens aan een goed bankroll management te houden. Ik heb eenmaal 100 dollar gestort, en heb 200 dollar uitgecashed in totaal, paar dagen terug heb ik me weer eens broke gespeeld na een tiltsessie. (met mijn winst dus) Telkens als ik 150 dollar had, cashte ik 50 dollar uit.
Ik weet inmiddels dat dit voor geen meter werkt, bij een downswing ben ik mijn roll zo kwijt. Ik speel 10NL 6max, en wil upmoven naar in ieder geval 50NL.
Heb al wat shotjes gewaagd naar de 25NL en dit ging best goed, echter mijn bankroll laat het niet toe om op de 25NL te spelen, vandaar ook dit topic.
Doelen:
- 100 dollar storten? 150 misschien?
- Strict bankroll management houden
- beginnen op de 5NL, vanaf 150 dollar naar 10NL? 500 naar 25NL?
- Niet (te snel) uitcashen
- Handjes posten in dit topic
- Niet proberen te tilten
- Zoveel mogelijk leaks proberen te ontdekken
- Grote verlieshanden terugkijken in HM, kijken wat ik beter kan doen in zo'n hand.
- Max 4 tafels spelen om te leren, ik heb blijkbaar nog teveel leaks in mijn spel om meerdere tafels winstgevend te spelen.
Ik speel op Pokerstars, ik merk dat het niveau hier best hoog is, enkel op de max 50bb tafels zit ontzettend veel vis. Alleen weet ik niet of 50bb tafels wel echt winstgevend kan zijn? 5 dollar meenemen op de 10NL, elke actie die je krijgt is vrijwel altijd AI. Veel flipjes hier dus.
Zou me wel vet lijken als iemand van jullie over een tijdje een meekijksessie met mij doet. Of dat als ik een vid opneem dat jullie dan feedback kunnen geven. Wellicht coaching?
Iemand nog tips of opmerkingen?