Zoeken   
   FAQ   
   Laatste berichten   
23 mei 2012 14:10 h
Rakeback ontvangen?

Flush
Flush
15 juni 2010 18:21 h
Ff een vraagje..
Ik heb een tijdje geleden een account gemaakt op fulltilt.
Ik heb ook al 1 maal de rakeback ontvangen op mijn account.
Wanneer wordt deze rakeback verstuurd? Is dat 1 keer per maand?
Royal Flush
Royal Flush
15 juni 2010 18:53 h
dat staat als het goed is op de rakeback site zelf. Want dat verschilt nog wel es. Soms is het 1 keer per maand maar op andere sites is het 1 keer per week dus moet je zelf even op de site kijken hoe vaak je het krijgt
Flush
Flush
17 juni 2010 10:17 h
Okee dankje, heb het gevonden. Nog een vraagje, nu ik toch bezig ben :P

Hoe zit het met rakeback op cashgames? Krijg je die alleen op hoge limieten (NL25+)? Kan het nergens echt duidelijk vinden.
Royal Flush
Royal Flush
17 juni 2010 11:03 h
als het goed is krijg je het op elke limiet, maakt dus niet uit of je nl2 speelt of nl100, je betaald immers altijd rake.
Flush
Flush
17 juni 2010 11:59 h
Okee, ik heb namelijk een paar uur nl2 gespeeld en er is niks bij op mijn rakeback site. Het zal wel een tijdje duren. Hoeveel betaal je je rake bij cashgames dan precies?
Royal Flush
Royal Flush
17 juni 2010 12:58 h
als het goed is staat het op de site zelf hoeveel rake je betaald.

En vaak duurt het even voordat je rakeback tracker is geupdate.
Poker Pro
Poker Pro
17 juni 2010 13:34 h
heb je wel rake betaald? bij sommige lage limieten is het rakevrij om te spelen namelijk
High card
High card
17 juni 2010 16:33 h
Ik denk dat je met NL2 uren en uren kan spelen en het nog niet echt opschiet. Misschien krijg je wel niets omdat er ook rakeback deals zijn (misschien die van jou ook) die een minimaal aantal $ willen uitbetalen. Ze gaan bijvoorbeeld niet iemand $1.72 aan rakeback uitbetalen.

Flush
Flush
17 juni 2010 16:51 h
Het staat er nu wel bij. Ben erachter gekomen hoe het zit. Op FTP word wel rake gevraagd bij de micro stakes en op bv pokerstars pas vanaf potten vanaf 1$.
Royal Flush
Royal Flush
17 juni 2010 18:05 h
SnapCall posted
Ik denk dat je met NL2 uren en uren kan spelen en het nog niet echt opschiet. Misschien krijg je wel niets omdat er ook rakeback deals zijn (misschien die van jou ook) die een minimaal aantal $ willen uitbetalen. Ze gaan bijvoorbeeld niet iemand $1.72 aan rakeback uitbetalen.

Dit is niet waar. Je krijgt op FTP zowiezo 27%. Ik heb ook microstakes gespeeld met rakeback. Ik heb vaker transacties gekregen van 0.04$ als ik een sngtje had gespeeld ofzo
Interview met MetalEd
(before I took an arrow to the knee)
High card
High card
17 juni 2010 19:42 h
MetalEd posted
SnapCall posted

Dit is niet waar. Je krijgt op FTP zowiezo 27%. Ik heb ook microstakes gespeeld met rakeback. Ik heb vaker transacties gekregen van 0.04$ als ik een sngtje had gespeeld ofzo

Heb jij mijn post gelezen?
Misschien krijg je wel niets omdat er ook rakeback deals zijn (misschien die van jou ook) die een minimaal aantal $ willen uitbetalen.

wat hier boven staat is weldegelijk waar alleen misschien niet van toepassing voor hem. Daarom gebruik ik het woord "misschien" ook. Zoals LeafzOr al aangeeft krijg je bij pokerstars pas "rakeback" vanaf potten van $1. Die zul je op de NL2 vaak genoeg juist NIET meemaken.

nu duidelijk?
Royal Flush
Royal Flush
17 juni 2010 20:02 h
SnapCall posted
MetalEd posted
SnapCall posted

Dit is niet waar. Je krijgt op FTP zowiezo 27%. Ik heb ook microstakes gespeeld met rakeback. Ik heb vaker transacties gekregen van 0.04$ als ik een sngtje had gespeeld ofzo[/quote

Heb jij mijn post gelezen?
Misschien krijg je wel niets omdat er ook rakeback deals zijn (misschien die van jou ook) die een minimaal aantal $ willen uitbetalen.

wat hier boven staat is weldegelijk waar alleen misschien niet van toepassing voor hem. Daarom gebruik ik het woord "misschien" ook. Zoals LeafzOr al aangeeft krijg je bij pokerstars pas "rakeback" vanaf potten van $1. Die zul je op de NL2 vaak genoeg juist NIET meemaken.

nu duidelijk? (edit: wow)

Heb jij de begin post gelezen SnapBal?

Hij zegt dat ie een account heeft op Fulltilt. Rakeback op Pokerstars is niet mogelijk en hier niet van toepassing. Ook kunnen we opmerken dat hij een rakebackdeal heeft via pokertips, en dan krijgt onze beste vriend LeafzOr elke vrijdag z'n rakeback in zijn accountje.
Interview met MetalEd
(before I took an arrow to the knee)

888poker bonus