Zoeken   
   FAQ   
   Laatste berichten   
23 mei 2012 14:09 h
Full tilt poker rakeback

Flush
Flush
27 mei 2010 11:51 h
Ik heb mijn e-mail adress en acc naam van FTP opgegeven via de pokertips rakeback site. Nu word er gezegd dat ik 2-5 dagen moet wachten op reactie. Is dit serieus alles wat ik moet doen? Lijkt me een beetje raar.
God
God
27 mei 2010 11:56 h
volgens mij is dat inderdaad alles, maar ik forward dit even. Mocht je in 2 dagen nix horen, stuur mij dan je email/username.
Flush
Flush
27 mei 2010 12:00 h
Okee, hartstikke bedankt. Zou tof zijn!
Moderator
Moderator
27 mei 2010 17:43 h
hier staat vrij duidelijk uitgelegd hoe het werkt

je hoeft nu inderdaad verder niets te doen, behalve 2-5 dagen wachten
Flush
Flush
2 juni 2010 12:02 h
Nog steeds geen rakeback
God
God
8 juni 2010 13:13 h
Hoi LeafzOr, is het ondertussen gelukt?
Full House
Full House
19 december 2010 16:35 h
Ik heb ooit een account bij Fulltilt gemaakt via pokertips en dacht dus ook rakeback te kunnen ontvangen. Helaas lukte dat niet omdat mijn account van voor de tijd is dat pokertips rakeback aanbood. weet iemand een andere manier om alsnog rakeback te kunnen krijgen? Zowel de support van fulltilt als van de rakebakesite verwezen me naar pokertips.

(of anders: welke sites zijn vergelijkbaar met fulltilt qua traffic en aanbod. het gaat mij vooral om de 6max SNG's vanaf een dollar of 11. Niet meteen stars roepen!)
"that sends me down to the river
though I know the river is dry"
Straight
Straight
5 maart 2011 01:51 h
Hoeveel rakeback krijg je als je via hier doet dan??
Verlies is beter dan winst met verkeerde keuzes!
Straight Flush
Straight Flush
5 maart 2011 09:13 h
27%, net als overal
Straight
Straight
6 maart 2011 11:24 h
Aah okay dan zit ik nog steeds wel goed dus
Verlies is beter dan winst met verkeerde keuzes!
One Pair
One Pair
12 april 2011 21:36 h
Ik heb een paar dagen geleden een fulltilt account aangemaakt met rakeback via poker.org. Nu kan ik wel op deze site inloggen en daar staat ook dat ik rakeback op fulltilt heb, maar die teller staat op nul terwijl ik toch al aardig wat gespeeld heb. Ik heb ook nog geen bevestiging of iets ontvangen. moet ik hier achteraan gaan?
Royal Flush
Royal Flush
13 april 2011 09:10 h
dus jij vraagt op pokertips.nl info over wat je moet doen met de rakebackbroblemen die je hebt bij een concurent?.. lol.
What are you going to do about it?
Interview Time2Cash
One Pair
One Pair
13 april 2011 10:42 h
eeehm ja
wist ik veel dat het hier ook kon.. maar het is nu waarschijnlijk te laat om dit nog om te zetten? of is het verstandig om een mailtje naar de full tilt support te sturen
Moderator
Moderator
13 april 2011 22:35 h
jespervs posted
eeehm ja
wist ik veel dat het hier ook kon.. maar het is nu waarschijnlijk te laat om dit nog om te zetten? of is het verstandig om een mailtje naar de full tilt support te sturen

Idd. mailtje sturen naar FTP en kijken of het lukt.
Rakeback wordt vaak na een x-termijn, x-dagen gegeven. Kunnen dus dagen of week of weken zijn. Vaak een vaste betaaldag en kijken terug over die periode en betalen daar dan over. Wanneer je geen rake krijgt na een bepaalde periode, dan moet je een mailtje sturen. Heb je idd. rakebackdeal, dan FTP waarschuwen en via Pokertips een rakedeal maken. Die zijn hetzelfde en zijn nog mooie rakefreerolls bij.
Yellow is The Colour. GOGO

http://www.youtube.com/watch?v=CAME8GDRTfI

888poker bonus