God
|
Geregistreerd op 2006-01-23
|
MetalEd postedRoflpain postedRuleKinG posteddizzleFR postedZodra ik bij de bovenstaande post er een zin bijtype en dan op 'save' klik. Staat die zin er netjes bij. Als ik dan naar een ander topic ga en later weer naar deze post kijk.... is die zin opeens verdwenen. Klik ik dan weer op 'Wijzig bericht' dan staat die zin er gewoon in. 
post even je www.browsercheck.nl gegevens, kan het niet reproduceren.
ik heb hetzelfde probleem, zowel op het werk met IE als thuis met firefox
hier ook problemen!
Check, het is cache probleem. Ik ga er mee aan de slag maandag.
|
God
|
|
Time2Cash posted er zit een virus op het forum,, genaamt 050Tommy, kan je er wat aan doen?
Ik ben niet regelmatig op forum, maar Tommy lijkt nogal een bron van ergenis, wat is nu eigenlijk het probleem? Ik weet dat Rob hem had een ban had gegeven, maar PM mij even de situatie..........
|
God
|
|
Sorry dat het zo lang duurde, onderstaande bugs gerepareerd.
kuifduif posted Als ik meerdere PM's tegelijk wil verwijderen door ze aan te vinken in mijn inbox gaat dat niet, na enkele seconden verdwijnt het "v"tje als sneeuw voor de zon........
MetalEd postedwaarom kan ik in 'mijn account' niet mijn verjaardag instellen? 1980 is de max .. 
dizzleFR postedZodra ik bij de bovenstaande post er een zin bijtype en dan op 'save' klik. Staat die zin er netjes bij. Als ik dan naar een ander topic ga en later weer naar deze post kijk.... is die zin opeens verdwenen. Klik ik dan weer op 'Wijzig bericht' dan staat die zin er gewoon in. 
|
Moderator
|
Geregistreerd op 2009-03-17
|
Toppie Roel! Werkt weer prima!
Al tijd gehad om mn vid op de site te zetten? Of ga je wachten tot Jappie terug is? Die gozer blijft op vakantie gaan joh
|
Royal Flush
|
Geregistreerd op 2007-04-09
|
Thnx Roel............. Als het effe duurt geen probleem natuurlijk......Als het maar opgelost wordt
Ik haat poker!!! -- Moppersmurf
|
Royal Flush
|
Geregistreerd op 2009-04-24
|
RuleKinG postedSorry dat het zo lang duurde, onderstaande bugs gerepareerd.
MetalEd postedwaarom kan ik in 'mijn account' niet mijn verjaardag instellen? 1980 is de max .. 
Het is nu beter maar er is wel iets vreemd. Ik kon maar tot 1985 kiezen. Als ik die datum koos en 'opslaan' klikte kon ik daarna weer 5 jaartallen hoger (recenter) kiezen. koos ik weer voor opslaan kwamen erna weer 5 jaartallen bij. Is dat niet vreemd?
Interview met MetalEd
(before I took an arrow to the knee)
|
God
|
|
dizzleFR postedToppie Roel! Werkt weer prima!
Al tijd gehad om mn vid op de site te zetten? Of ga je wachten tot Jappie terug is? Die gozer blijft op vakantie gaan joh 
Damn dit is me helemaal ontschoten..... Ik ga er achter aan.
|
Royal Flush
|
|
deze  kan ik niet via een code te pakken krijgen ...
Interview met MetalEd
|
Royal Flush
|
|
EN ik wil een shoutbox
Interview met MetalEd
|
Royal Flush
|
Geregistreerd op 2008-11-04
|
Een tooltje waar je kan zien hoeveel geregistreerde gebruikers in welk topic zitten... geen must, maar wel interessant.
Ohja, en een shoutbox
"poker is a terrible, awful, cheating girlfriend who will mess with your heart over and over and over again. And although in the end we keep dating her and maybe it's worth it, she's gonna hurt you, and hurt you a lot."
|
Royal Flush
|
|
MetalEd posteddeze  kan ik niet via een code te pakken krijgen ...
deze  doet het ook niet met de code want hij conflicteerd met
Interview met MetalEd
|
Moderator
|
Geregistreerd op 2009-03-17
|
RuleKinG posteddizzleFR postedToppie Roel! Werkt weer prima!
Damn dit is me helemaal ontschoten..... Ik ga er achter aan.
|
Royal Flush
|
Geregistreerd op 2008-11-04
|
Redelijke bug met aanpassen van posts... Hier is het duidelijk, ga het niet helemaal uitleggen... http://www.pokertips.nl/poker-forum/topic/12364/nl5-wat-te-doen-in-dit-soort-situatie/page/1#post116756
"poker is a terrible, awful, cheating girlfriend who will mess with your heart over and over and over again. And although in the end we keep dating her and maybe it's worth it, she's gonna hurt you, and hurt you a lot."
|
Royal Flush
|
Geregistreerd op 2009-11-12
|
heel kleine makkkelijk te fixen bug, De huilende smiley (rechtsonder hte duiveltje) heeft als shortcut alleen eem dubbele punt:::::
  There are no cookies in poker.
Interview Time2Cash
|
Straight Flush
|
Geregistreerd op 2010-06-26
|
Topictitel aanpassen. Dit kan nu niet..
|
Royal Flush
|
|
Shinz posted Topictitel aanpassen. Dit kan nu niet..
wel, maar dan moet je in de onderwerpen lijst gaan staan, niet in de TS
Interview met MetalEd
|
Royal Flush
|
|
Time2Cash posted heel kleine makkkelijk te fixen bug, De huilende smiley (rechtsonder hte duiveltje) heeft als shortcut alleen eem dubbele punt:::::
zie hierboven knul. Ik heb ook al tig smileys gesubmit maar wordt niets meegedaan
Interview met MetalEd
|
Straight Flush
|
Geregistreerd op 2010-06-26
|
MetalEd postedShinz posted Topictitel aanpassen. Dit kan nu niet..
wel, maar dan moet je in de onderwerpen lijst gaan staan, niet in de TS
Ah thanks :P
|
Royal Flush
|
Geregistreerd op 2007-04-09
|
Ik haat poker!!! -- Moppersmurf
|
Royal Flush
|
Geregistreerd op 2009-11-12