Geen afbeelding
U bent niet ingelogd.
Check ons op:
   Zoeken   
   FAQ   
   Laatste berichten   
9 februari 2012 21:26 h
Website suggesties

God
God
17 augustus 2010 14:14 h
Ik heb even totale hell op mn werk, in september ga ik weer in pokertips klus mode... even geduld allen
Royal Flush
Royal Flush
17 augustus 2010 17:42 h
tests
There are no cookies in poker.
Interview Time2Cash
Royal Flush
Royal Flush
17 augustus 2010 18:09 h
In dat andere topic staan er ook een paar (nieuwe site online!)
Interview met MetalEd
(before I took an arrow to the knee)
Straight Flush
Straight Flush
17 augustus 2010 18:14 h
Hee time2cash, nieuw gezicht hier, welkom! Stel je even voor bij het 'effe voorstellen' forum en maak een topic aan bij poker&ik, zodat we je voortgang kunnen checken. Welkom alvast.
Hey, I know a fun game! It's called 'Don't keep doubling the f*cking shortstack, idiot!'

Grinding short handed sng's

Royal Flush
Royal Flush
17 augustus 2010 18:24 h
hoe doet ie dat nou weer
Interview met MetalEd
Royal Flush
Royal Flush
17 augustus 2010 22:44 h
waarom kan ik in 'mijn account' niet mijn verjaardag instellen? 1980 is de max ..
Interview met MetalEd
Royal Flush
Royal Flush
18 augustus 2010 12:51 h
Als ik meerdere PM's tegelijk wil verwijderen door ze aan te vinken in mijn inbox gaat dat niet, na enkele seconden verdwijnt het "v"tje als sneeuw voor de zon........
Ik haat poker!!! -- Moppersmurf
God
God
26 augustus 2010 00:39 h
kuifduif posted
Als ik meerdere PM's tegelijk wil verwijderen door ze aan te vinken in mijn inbox gaat dat niet, na enkele seconden verdwijnt het "v"tje als sneeuw voor de zon........

Lol ok das een goeie. Het is de refresh time out van je inbox, die staat wat te hoog geloof ik.
God
God
26 augustus 2010 00:40 h
MetalEd posted
waarom kan ik in 'mijn account' niet mijn verjaardag instellen? 1980 is de max ..

Ik moet nog wat met die verjaardagen doen, maar zal de max veranderen
Royal Flush
Royal Flush
1 september 2010 18:04 h
Een shoutbox op de website, zodat je makkelijk kan chatten en wat kan lullen met de mensen die online zijn...
"poker is a terrible, awful, cheating girlfriend who will mess with your heart over and over and over again. And although in the end we keep dating her and maybe it's worth it, she's gonna hurt you, and hurt you a lot."
Moderator
Moderator
1 september 2010 21:11 h
Ja shoutbox vind ik ook een erg leuk idee idd!
www.pokertips.nl
Moderator
Moderator
2 september 2010 10:35 h
Ik kan opeens geen posts meer wijzigen. WTF?

Ik snap er nix van.
Moderator
Moderator
2 september 2010 10:37 h
Zodra ik bij de bovenstaande post er een zin bijtype en dan op 'save' klik. Staat die zin er netjes bij. Als ik dan naar een ander topic ga en later weer naar deze post kijk.... is die zin opeens verdwenen. Klik ik dan weer op 'Wijzig bericht' dan staat die zin er gewoon in.
God
God
3 september 2010 13:49 h
Roflpain posted
Een shoutbox op de website, zodat je makkelijk kan chatten en wat kan lullen met de mensen die online zijn...

Zal er es over nadenken, probleem met shoudboxen is dat er een leger indiaanse spammers standby staat om die vol te gooien met affiliate links, is bekend probleem.
God
God
3 september 2010 13:50 h
dizzleFR posted
Zodra ik bij de bovenstaande post er een zin bijtype en dan op 'save' klik. Staat die zin er netjes bij. Als ik dan naar een ander topic ga en later weer naar deze post kijk.... is die zin opeens verdwenen. Klik ik dan weer op 'Wijzig bericht' dan staat die zin er gewoon in.

post even je www.browsercheck.nl gegevens, kan het niet reproduceren.
Royal Flush
Royal Flush
3 september 2010 14:18 h
RuleKinG posted
Roflpain posted

Zal er es over nadenken, probleem met shoudboxen is dat er een leger indiaanse spammers standby staat om die vol te gooien met affiliate links, is bekend probleem.

kan je dan niet zorgen dat je bepaalde mensen maar het recht geeft op de shouten (bv vanaf 10 of 100 posts)
Of enkel geregistreerde mensen ofzoiets
"poker is a terrible, awful, cheating girlfriend who will mess with your heart over and over and over again. And although in the end we keep dating her and maybe it's worth it, she's gonna hurt you, and hurt you a lot."
Royal Flush
Royal Flush
3 september 2010 14:19 h
RuleKinG posted
dizzleFR posted

ik heb hetzelfde probleem, zowel op het werk met IE als thuis met firefox
Royal Flush
Royal Flush
3 september 2010 23:20 h
er zit een virus op het forum,, genaamt 050Tommy, kan je er wat aan doen?
There are no cookies in poker.
Interview Time2Cash
Royal Flush
Royal Flush
3 september 2010 23:48 h
Roflpain posted
RuleKinG posted
dizzleFR posted

ik heb hetzelfde probleem, zowel op het werk met IE als thuis met firefox

hier ook problemen!
Interview met MetalEd
God
God
4 september 2010 01:48 h
Roflpain posted
RuleKinG posted
Roflpain posted

kan je dan niet zorgen dat je bepaalde mensen maar het recht geeft op de shouten (bv vanaf 10 of 100 posts)
Of enkel geregistreerde mensen ofzoiets

ja das nog wel es te regelen...... we hebben dit weekend grote poker tips vergadering gaan we mogelijkheden bespreken.

888poker bonus