Zoeken   
   FAQ   
   Laatste berichten   
23 mei 2012 14:07 h
Freerolls TITAN poker

High card
High card
25 mei 2010 13:53 h
Hallo Allemaal,

Ik ben al een hele tijd bezig geweest op Pokerstars. Ik ben een beetje klaar met die site!
Ik heb mij nu via jullie aangemeld op Titan en ik ben bekend met het token toernooi. Kameraad van mij heeft via jullie dat toernooi geshiped. Ik ben nu alles aan het bekijken en wil via wat minder drukke freerols mij omhoog spelen! Iemand suggesties op titan of andere sites? Ik zie dat op titan eigenlijk alleen in de avond freerolls heeft. Welke sites zou je meer kunnen profiteren van gratis toernooitjes?

Groetee Maikel
..Poker is soms je beste vriend, maar soms ook je grootste vijand....
Straight Flush
Straight Flush
25 mei 2010 15:09 h
ik herinner me dat ik mijn "carriere" begon op mermaid poker

$300 freeroll van 3.5k man werd ik 2e... maar dat was zó makkelijk misschien kun je het eens op die site proberen...!!
High card
High card
6 juli 2010 12:56 h
Op Fatbetpoker zijn er elke dag een 5tal 10 dollar-freerolls waaraan zo'n 600 mensen meedoen. Goed doenbaar lijkt me.

Anders is er nog CPS-poker. 10 dollar-freeroll, met MAXIMUM 100 mensen. Dit is een dagelijkse freeroll, maar deze wordt helaas om kwart voor 6 in de ochtend gespeeld.

Grtz
High card
High card
1 december 2010 10:33 h
Bij Holland Poker heb je elke maandag 3 freerolls (twee gratis entree en één met 1 FPP inleg), elke freeroll heeft $250 prijzengeld. Ik vraag me echter altijd af of dit een goede manier is om te beginnen, leer je echt veel van die freerolls aangezien alle gratis poker toernooien heel anders spelen dan real money, en echt bankroll builden schiet alleen op als je beetje snel hoog eindigt lijkt me, misschien toch gewoon $50 storten en op de laagste limieten leren...
Moderator
Moderator
1 december 2010 12:38 h
Bump it! Nice job.

888poker bonus