Zoeken   
   FAQ   
   Laatste berichten   
23 mei 2012 14:04 h
Hoe post ik een poker hand?

God
God
20 mei 2010 03:08 h

Klik op de hand-convertor button:

In de tekst komt dan [ hand] [ /hand] te staan met je cursor daar tussen in.

Copy-paste nu je hand history tekst hier tussen in:

Versturen en klaar.
Straight Flush
Straight Flush
20 mei 2010 21:35 h
kan je misschien instellen dat de grootte van de pot er bij komt te staan per street? vind btw wel dat die andere hand history converters net wat beter werken, maar dit is wel een handige feature
Royal Flush
Royal Flush
21 mei 2010 11:56 h
ja pot zou handig zijn en misschien de optie om je screenname te verbergen? niet iedereen wil zijn screenname overal prijsgeven, daarnaast is het ook 'beleefder' tegenover de andere spelers in de pot, want in principe geef je ook van hen openbare informatie weg.
Straight Flush
Straight Flush
21 mei 2010 13:02 h
A-LX posted
ja pot zou handig zijn en misschien de optie om je screenname te verbergen? niet iedereen wil zijn screenname overal prijsgeven, daarnaast is het ook 'beleefder' tegenover de andere spelers in de pot, want in principe geef je ook van hen openbare informatie weg.

Daarom kies je ook een nickname.. Om onbekend te blijven
Royal Flush
Royal Flush
21 mei 2010 13:20 h
ja maar stel iemand post info van persoon x en noemt een paar leaks en spelers die op dezelfde site spelen lezen dat, en beginnen hem te bumhunten lijkt me niet echt prettig voor die persoon.

Straight Flush
Straight Flush
21 mei 2010 15:17 h
A-LX posted

Mee eens, zou ik ook graag zien!
Straight Flush
Straight Flush
21 mei 2010 16:21 h
A-LX posted
ja maar stel iemand post info van persoon x en noemt een paar leaks en spelers die op dezelfde site spelen lezen dat, en beginnen hem te bumhunten lijkt me niet echt prettig voor die persoon.

Tja, ik denk niet dat dit voorkomt, die persoon x zou dan blij moeten zijn niet waar? Hoeft ie zn leaks niet zelf op te sporen. Ik denk niet dta die 'Hero' functie echt handig zou zijn. Maar kan natuurlijk altijd
Royal Flush
Royal Flush
21 mei 2010 16:44 h
050tommy posted

Tja, ik denk niet dat dit voorkomt,

Dat weet je niet, ikzelf kijk namelijk regelmatig op andere fora naar elke vorm van bruikbare informatie. Elke extra info die je maar kan bemachtigen is altijd mooi meegenomen. Andersom geldt dat natuurlijk ook, hoe minder je prijsgeeft hoe beter dat voor jouzelf is.

die persoon x zou dan blij moeten zijn niet waar? Hoeft ie zn leaks niet zelf op te sporen.

niet als die persoon niet weet dat al zijn leaks openbaar zijn gemaakt.
God
God
21 mei 2010 16:46 h
hmm moet ik ff bekijken. Tis niet altijd duidelijk uit de handhistory (voor een forum filter dan) wat nou jouw nickname is, dus moet ik even bestuderen.
Moderator
Moderator
21 mei 2010 20:21 h
Potsize zou inderdaad erg handig zijn
God
God
21 mei 2010 21:35 h
Ik las dat jullie ook graag hand forum zouden willen splitsen?
Moderator
Moderator
21 mei 2010 21:52 h
ik denk 1 voor cash, 1 voor SNG/MTT?

Moderator
Moderator
18 juli 2010 19:22 h
Ik vind het heel goed dat steeds meer mensen handen posten en daarop reageren. Ik heb het al bij een handje gepost, maar ik zat te denken dat het misschien beter is om te antwoorden door wat meer vragen te stellen. Op die manier laat je de poster zelf meer nadenken over de hand en over ranges. Hierdoor wordt er veel meer geleerd en komen er ook wat betere discussies volgens mij. Zeker bij beginnende spelers, die soms simpele (no offense obv) vragen stellen. Als je hen leert hoe ze in zulke spots beslissingen moeten nemen, wordt het voor hen ook steeds makkelijker om dit soort beslissingen in soortgelijke situaties te nemen.
Royal Flush
Royal Flush
6 januari 2012 23:20 h
is ie al weg of niet? Mars den ouwe Maandagavond Titan Poker freeroller
Interview met MetalEd
(before I took an arrow to the knee)

888poker bonus