Zoeken   
   FAQ   
   Laatste berichten   
23 mei 2012 14:03 h
Demonic gaat voor volume met SNG's!

Royal Flush
Royal Flush
1 maart 2011 11:02 h
Solid EV lijn, mooi om te zien dat je werkelijke winst op het einde ook snel naar je EV lijn raced (post graph...iets over BD)
If you are looking to make money from poker, you need to play for the long term and accept the short-term risks.
Royal Flush
Royal Flush
1 maart 2011 01:13 h
Gefeliciteerd met het mooie resultaat voor deze maand!

Doelstellingen voor de maand maart?
Straight Flush
Straight Flush
1 maart 2011 01:06 h
De maand februari zit er op, en wat een maandje was dat! In het begin heb ik alleen maar $24s gespeeld en ongeveer 1,5 week geleden weer $36s toegevoegd. In het begin liepen de $36s voor geen meter maar afgelopen weekend was ineens alles omgedraaid. In het weekend (zaterdag+zondag) heb ik $1.5k verdiend, vandaag is dat iets terug gelopen maar desondanks is dit mijn beste maand ooit. Het enige minpuntje is dat ik veel te weinig gespeeld heb (doel is 1k as always), maja over het resultaat mag ik niet klagen natuurlijk!

Stats:

$24: 493 games, ROI 6.8%, EV 7.6%, profit $807,78
$36: 235 games, ROI 8.8%, EV 12.6%, profit $747

Total Profit: $1554+ $456 (RB) + $4 (Rakerace) = $2014

Aantal FTP's: 34360

Graph:

Straight Flush
Straight Flush
27 februari 2011 14:09 h
Shinz posted
Nice one, echt super mooi topic om te lezen dit trouwens!

qoNtrol posted
Het mooie aan dit topic is ook dat er geen bad beat in te vinden is. Tuurlijk heb jij ook je downers, maar ik denk dat het een goeie speler karakteriseert dat hier geen bad beats te vinden zijn. Nice van je 1k dag, echt een droom voor mij zeg maar

Thnx beide.
Straight Flush
Straight Flush
27 februari 2011 13:41 h
kooijtje posted
Wtf...? 1K IN ÉÉN DAG!? Da's een leuk jaarloon als je dat vaker doet (zeg elke dag bijvoorbeeld). Ik hoor ergens een hele zware blauwe envelop op de deurmat vallen...

Ik woon niet in Nederland op dit moment, dus van blauwe enveloppen heb ik geen last.
Royal Flush
Royal Flush
27 februari 2011 13:40 h
Het mooie aan dit topic is ook dat er geen bad beat in te vinden is. Tuurlijk heb jij ook je downers, maar ik denk dat het een goeie speler karakteriseert dat hier geen bad beats te vinden zijn. Nice van je 1k dag, echt een droom voor mij zeg maar
The way I see it; those are my chips. You're just holding them for me.
Straight Flush
Straight Flush
27 februari 2011 12:37 h
Nice one, echt super mooi topic om te lezen dit trouwens!
Royal Flush
Royal Flush
27 februari 2011 11:41 h
Wtf...? 1K IN ÉÉN DAG!? Da's een leuk jaarloon als je dat vaker doet (zeg elke dag bijvoorbeeld). Ik hoor ergens een hele zware blauwe envelop op de deurmat vallen...
Straight Flush
Straight Flush
27 februari 2011 01:12 h
Het is alweer even geleden dat ik geupdate heb, maar vandaag is een mooie dag om dat te doen.

Qua $ gewonnen is dit m'n grootste dag ooit, inclusief RB bijna 1k vandaag.

26x $24, +6BI
51x $36, +21BI

Over 2 dagen post ik de overall graph van deze maand.

Verder heb ik ook nog even gekeken bij de EPT Copenhagen, was leuk om even gezien te hebben. Het niveau van sommige spelers was echt ronduit slecht (zelfs op dag 3 nog).

Straight Flush
Straight Flush
4 februari 2011 18:09 h
En de nominatie voor meest frustrerende dag van het jaar gaat naar.......... 4 Februari! Ongeveer 7 SNG's op een rij op de bubble geëindigd. Over het algemeen heb ik het idee dat ik een paar goede leaks gefixed heb overigens.

Royal Flush
Royal Flush
4 februari 2011 12:30 h
Nu snap ik echt waarom die Freerolls beter zijn dan de medals. Keek laatst bij de goldfreeroll (70medals (~10$) en een mincash was al 80$.

Thx voor de heldere uitleg demonic!
If you are looking to make money from poker, you need to play for the long term and accept the short-term risks.
Straight Flush
Straight Flush
3 februari 2011 15:54 h
Aannames:

-Je bent Black Card member
-Je koopt de $5k bonus uit de BC store voor 1.1 miljoen FTPs
-Je koopt de 100k FTPs uit de IM store voor 2k medailles

De reden dat deze aannames gedaan worden is omdat de waarde van punten niet bepaald kan worden als je geen bonus kunt kopen van deze punten. Voor de duidelijkheid, het kopen van punten in IM store heeft geen RB hit.

Voor elke 1000 FTPs die je spendeert moet je $5 in rake betalen, dit is dus 27%*5 = $1.35
Dit betekent dat het kopen van de $5k bonus je $5*1100 = $5500 in rake kost en dus $5500*27% = $1485 in rakeback. Dit betekent dus dat de bonus $5000-$1485 = $3515 waard is.

Een klein rekensommetje leert dus dat 1 medaille de volgende waarde heeft als je 100k FT punten uit de IM store koopt:

1FTP = 3515/1,100,000 = $0.003195
1medal = 50FTPs
1medal = 50*$0.003195 = $0.159773

De waarde per medaille bij het kopen van de $600 bonus uit de IM store is als volgt:

$600 bonus heeft een waarde van $438 (bonus after RB hit)/3000 (medailles) = $0,146

Voor de waarde van toernooitickets/tokens quote ik de volgende berekening van rakeback.com

The value of Iron Man medals is simple to calculate when spending them on tournament tokens, if we assume that the T$ value of a token is the same as buying real money to your account.
Added value of medals spent in tournament tokens
Tournament token Cost in medals Added value of one medal
$26 140 $0.1857
$75 400 $0.1875

If we want to get technical, the value of tournament dollars can be assumed to be 95% of real money, since you can convert T$ to real money in the cashier with a commission fee of 5% charged by Full Tilt. So if we take this into account, the real money value of a medal when buying a $75 Iron Man token is $71.25 / 400 = $0.178125

Royal Flush
Royal Flush
2 februari 2011 20:48 h
Ik weet hoe het in elkaar steekt maar een kleine opfrisser kan geen kwaad. Misschien als voorbeeld de 600$ bonus van 3000 medals (lijkt me makkelijk rekenen). Als je geen hit zou hebben zou dus 1 medal 20 cent waard zijn. Kheb als check de duurste step ticket gekeken en dan zou je medal 21 cent per stuk waard zijn.

Also vergelijking met die 100k punten mss want die ken ik dan weer niet ^^
Straight Flush
Straight Flush
2 februari 2011 18:30 h
Frenk-E posted
Demonic posted
Frenk-E posted
Jammer demonic, maar die RB+IM maken natuurlijk wel een hoop goed (hoewel we natuurlijk spelgericht en niet resultaat gericht willen kijken). In je hoeveelste maand Iron man zit je eigenlijk?

Ik zit nu volgens mij in de 11e maand. Afgelopen zomer heb ik veel moeite moeten doen om m'n status te behouden dus ben blij dat ik hem nog heb

Wsl weet je het al maar ik zeg het toch : je kan dagen en maanden kopen en dan krijg je 500 points voor die dag/maand. Ook tellen je maanden gewoon door als je nu ineens brons zou halen.
(vraag me trouwens af hoe ik dat ga doen als ik +2 weken op vakantie zou gaan :P)

Ja ik weet dat je dagen kunt 'kopen' maar dat was in de zomer nog niet volgens mij, dat is pas ergens in Oktober oid ingevoerd.

Wordt inderdaad krap als je 2 weken op vakantie gaat.

@Bartja

Zie Frenk-E zijn opmerking. Het is misschien ook handig om te weten dat je met die medailles die je verdient bonussen/merchandise etc kan kopen.

Ik zelf koop er 100k punten voor zodat ik sneller de 5k bonus van de Black Card kan kopen. Er is namelijk geen RB hit op het kopen van punten, maar wel op de bonus (niet als je hem koopt, maar als je hem vrijspeelt). Ik kan ook een berekening laten zien met de waarde per medaille bonus vs punten, als iemand daar interesse in heeft laat maar weten dan post ik het even.

Edit:
Die vlieger gaat natuurlijk alleen op als je van die punten een bonus koopt, want als je met die punten merchandise uit de FT store koopt ben je alsnog slechter uit.
Royal Flush
Royal Flush
2 februari 2011 18:19 h
Bartja1 posted
ik snap die iron man challenge niet helemaal 100%.. laten we zeggen dat ik deze maand silver behaal, wat krijg ik dan ?

80 medals of 40 medals+15k Freeroll (mincash 15$, 1e plaats rond de 1k)
Elke paar maanden dat je het langer vol houd krijg je extra medals. max ligt na 3 jaar op 300 medals (op silver).
Straight
Straight
2 februari 2011 17:57 h
ik snap die iron man challenge niet helemaal 100%.. laten we zeggen dat ik deze maand silver behaal, wat krijg ik dan ?
Royal Flush
Royal Flush
2 februari 2011 13:06 h
Demonic posted
Frenk-E posted
Jammer demonic, maar die RB+IM maken natuurlijk wel een hoop goed (hoewel we natuurlijk spelgericht en niet resultaat gericht willen kijken). In je hoeveelste maand Iron man zit je eigenlijk?

Ik zit nu volgens mij in de 11e maand. Afgelopen zomer heb ik veel moeite moeten doen om m'n status te behouden dus ben blij dat ik hem nog heb

Wsl weet je het al maar ik zeg het toch : je kan dagen en maanden kopen en dan krijg je 500 points voor die dag/maand. Ook tellen je maanden gewoon door als je nu ineens brons zou halen.
(vraag me trouwens af hoe ik dat ga doen als ik +2 weken op vakantie zou gaan :P)
Straight Flush
Straight Flush
2 februari 2011 11:12 h
Frenk-E posted

Royal Flush
Royal Flush
2 februari 2011 11:03 h
Royal Flush
Royal Flush
1 februari 2011 22:49 h
Toch een lekkere verdiensten deze maand, ik ben er jaloers op!

888poker bonus