Geen afbeelding
U bent niet ingelogd.
Check ons op:
   Zoeken   
   FAQ   
   Laatste berichten   
9 februari 2012 22:31 h
Demonic gaat voor volume met SNG's!

Straight Flush
Straight Flush
1 februari 2011 20:39 h
Sorry jongens, geen lange terugblik op januari dit keer. Lekker liep het niet bepaald in ieder geval. Dit is een mix van $36 en $24.

Graph:

Stats:
415 $24 SNG: ROI 4.0%, EV 2.2%
406 $36 SNG: ROI -3.7% EV 0.0%

Profit:

-$142 profit+$530 RB+$400 IronMan eindejaarbonus = $788

Royal Flush
Royal Flush
25 januari 2011 01:54 h
Weer een heerlijke dag achter de rug, blijf zo doorgaan!
Straight Flush
Straight Flush
25 januari 2011 01:52 h
Vandaag weer 14BI erbij op de $24s. Het feit dat ik nu 8 tafels speel ipv 10 helpt goed om uit de automatische piloot stand te blijven en alle situaties goed te analyseren.

Niet heel veel gespeeld, bijna 30 games. Vanochtend om 8 uur een examen gehad en omdat m'n ritme normaal is dat ik om 2 uur slaap (zoals nu) en om 11 uur opsta kon ik ook niet al te best slapen vannacht. Gevolg was dat ik het niet voor elkaar kreeg om langer m'n A-game te blijven spelen dus maar gestopt.

Graphje van vandaag:

Straight Flush
Straight Flush
23 januari 2011 14:17 h
Frenk-E posted
Hotrunnerrrrr! 15% is alsnog erg nice.

Ja gister wel ja, we zullen zien of die lijn zich doorzet Vergeet niet dat ik nog steeds iets van 150BI achter EV loop he
Royal Flush
Royal Flush
23 januari 2011 13:40 h
Hotrunnerrrrr! 15% is alsnog erg nice.
If you are looking to make money from poker, you need to play for the long term and accept the short-term risks.
Royal Flush
Royal Flush
23 januari 2011 13:15 h
Keep on going!
Moderator
Moderator
23 januari 2011 12:50 h
Lekker hoor!!!
Royal Flush
Royal Flush
23 januari 2011 12:29 h
Wow fucking nice man!
The way I see it; those are my chips. You're just holding them for me.
Straight Flush
Straight Flush
23 januari 2011 11:30 h
qoNtrol posted
Heerlijk steigend grafiekje! Is die rooie de EV of...?

Jep, lijkt niet zoveel maar is even goed 15% ROI.
Royal Flush
Royal Flush
23 januari 2011 03:02 h
Heerlijk steigend grafiekje! Is die rooie de EV of...?
The way I see it; those are my chips. You're just holding them for me.
Straight Flush
Straight Flush
23 januari 2011 01:06 h
Na nog een aantal dagen kut gerund te hebben ben ik minder tafels gaan spelen en een paar dingen even op een rijtje gezet. Vooral situaties 4 en 5 handed waar ik soms te wide pushte. Dit alles resulteerde in een persoonlijk record vandaag, +27Bi op de $24. Ik ben even gezakt naar de $24 om alles weer op orde te krijgen en dan kan ik hopelijk straks weer terug.

Grafiekje van vandaag:

Moderator
Moderator
18 januari 2011 14:05 h
ZUIGT!
Straight Flush
Straight Flush
18 januari 2011 01:06 h
Ik ga het maar niet meer vertellen als het lekker loopt aan het begin van de maand denk ik, iedere keer wordt ik weer gejinxed. Laatste 200 games -40BI op de $36
Royal Flush
Royal Flush
16 januari 2011 18:15 h
Leuk doel, ben al blij als ik sommige dagen mn 125 punten per dag weer binnen heb ^^
If you are looking to make money from poker, you need to play for the long term and accept the short-term risks.
Royal Flush
Royal Flush
16 januari 2011 17:13 h
Dat zou aan het eind van het jaar inderdaad een lekkere bonus zijn! Veel succes ermee!
Straight Flush
Straight Flush
16 januari 2011 16:54 h
Gister een klotedag gehad, niets wilde lukken maja die dagen zijn er ook.

Verder heb ik een nieuw doel voor ogen. Met de introductie van het "Tiered Black Card systeem" heb ik de kans om nog meer FTP punten te gaan verzamelen. Hiervoor moet ik echter wel gemiddeld 1.5k punten per dag gaan verdienen, ik denk dat dit op de lange termijn (een half jaar ongeveer) zeker haalbaar is voor mij dus dat is een mooi streven.

Dit zou kunnen betekenen dat ik aan het eind van 2011 genoeg punten zou kunnen hebben om de 5k bonus te kunnen kopen in de BC shop. Dit is onder andere afhankelijk binnen welke termijn ik naar de $60s door kan stromen en daar kan blijven. Met de rake van $5 heb ik namelijk maar 30 SNG's per dag gemiddeld nodig wat zeker te doen is.

Voor de mensen die niet bekend zijn met dit systeem:

Je gemiddelde aantal Full Tilt Punten wordt berekend op basis van je dagelijkse gemiddelde over de afgelopen 99 dagen plus vandaag. Haal 100 dagen lang een gemiddelde van 500 punten per dag om automatisch Black Card-lid te worden. Hier zit een hele reeks voordelen aan, bijvoorbeeld dat je dubbele Full Tilt Punten krijgt. Je Black Card wordt naar je fysieke postadres gestuurd.

Je kunt ook extra Full Tilt Punten multipliers verdienen door hogere puntendrempels te halen. Haal een gemiddelde van 1500 punten om driedubbele Full Tilt Punten te krijgen. Als je een gemiddelde van 3000 punten per dag haalt, ontvang je het maximum van vierdubbele Full Tilt Punten.

Royal Flush
Royal Flush
13 januari 2011 12:32 h
Ik ben gewoon een nieuw forum lid, alleen te lui om me voor te stellen!
Straight Flush
Straight Flush
13 januari 2011 12:05 h
Veiligheid posted
Dat is nog steeds prima, keep on going!

Thnx, mag ik vragen wie jij bent trouwens? Nieuw, of naamsverandering?
Royal Flush
Royal Flush
13 januari 2011 10:39 h
Dat is nog steeds prima, keep on going!
Straight Flush
Straight Flush
13 januari 2011 01:59 h
Ik wilde vandaag veel spelen, maar werd een beetje tegen gehouden door de enorme hoeveelheid regs op zowel de $24 als de $36. Wel 65 games gehaald maar gezien de tijd die ik erin heb gestoken valt dat een beetje tegen. Wel eindelijk m'n eindejaarsbonus van $400 binnen dus dat is mooi meegenomen.

Op de $36 gaat het nog steeds prima, 15.8% ROI over 200 games, adjusted is wel flink gedaald naar 4.3%.

888poker bonus