Straight
|
Geregistreerd op 2010-07-06
|
Kijk dat is beter! Volgens mij heb ik je run overgenomen. xD Want ik kan echt geen flip winnen de laatste 30 games.
|
Straight Flush
|
Geregistreerd op 2007-04-13
|
Gister +7BI en vandaag +14BI dus gaat prima. Het lijkt ook wel of een aantal regs op vakantie zijn oid, dat in combinatie met redelijk veel fish, is altijd leuk!
|
Straight Flush
|
Geregistreerd op 2008-04-08
|
Netjes jonge!
Als anderen mij niet kunnen vertrouwen kan ik dan mezelf nog wel vertrouwen?
|
Straight Flush
|
|
Juli zit er ook weer op, inclusief bonussen toch weer een 1k+ maandje. Volumedoel zoals zo vaak niet gehaald, blijven steken op 900. In augustus zal het erg moeilijk gaan worden om mezelf uberhaupt te kwalificeren voor Iron man laat staan een goed volume te draaien.
Vandaag eerste dagje in augustus niet veel bijzonders, ongeveer BE gedraaid.
|
Straight Flush
|
|
Na een aantal festivals bezocht te hebben (Lowlands en Sziget) maar weer eens gepokert. Moet nog weer een beetje inkomen maar toch +10BI. Overmorgen verlaat ik het land alweer voor mijn reis naar Kopenhagen, ik hoop dat ik daar snel een internetverbinding kan regelen want anders verlies ik m'n Ironman op FTP.
|
Moderator
|
Geregistreerd op 2006-06-12
|
|
Straight Flush
|
|
Na de afgelopen alleen te hebben gespeeld om m'n Ironman te behouden kon ik vandaag eindelijk weer wat meer spelen, wat resulteerde in +9BI.
|
Straight Flush
|
|
De laatste dagen gaat het een beetje op en neer, maar het lijkt wel op de $24's wat softer zijn geworden iig. Helaas is het erg lastig om toch nog een redelijk volume te draaien (+1k) met al het werk vd universiteit er weer bij, en dan heb je ook nog eens al die feestjes die niet te weerstaan zijn  Maar goed morgen en overmorgen lekker vrij dus dan maar eens even ouderwets knallen.
|
Straight Flush
|
|
Na de laatste post een flinke downswing gehad op de $24 en omdat ik een en ander moest uitcashen maar weer even terug gegaan naar de $12, waar ik bezig ben aan een flinke upswing. Totalen voor deze maand, -11% op de $24 over 170 SNG's en +18,5% op de $12 over 430 SNG's.
Voor de komende maanden ga ik eens kijken of ik het voor elkaar kan krijgen om Black card member (nieuwe promotie) te worden op FT.
|
Straight Flush
|
Geregistreerd op 2009-10-27
|
Demonic posted Na de laatste post een flinke downswing gehad op de $24 en omdat ik een en ander moest uitcashen maar weer even terug gegaan naar de $12, waar ik bezig ben aan een flinke upswing. Totalen voor deze maand, -11% op de $24 over 170 SNG's en +18,5% op de $12 over 430 SNG's.
Voor de komende maanden ga ik eens kijken of ik het voor elkaar kan krijgen om Black card member (nieuwe promotie) te worden op FT.
Gaat dat wel lukken op de 12's? Dan moet je 500/7= 71 potjes per dag spelen, anyways, gl!
Hey, I know a fun game! It's called 'Don't keep doubling the f*cking shortstack, idiot!'
Grinding short handed sng's
|
Straight Flush
|
|
Het aantal punten is ook verandert he, het is nu 10 punten per dollar rake. Anyway ik was dat ook niet van plan te gaan doen op de 12's, dat doe ik als ik straks weer terug ga naar de 24's.
|
Straight Flush
|
|
Nog steeds bezig op de $12's omdat ik iedere maand een gedeelte moet uitcashen vanwege m'n levensonderhoud enzo. Ik probeer deze maand genoeg volume te draaien (doel is 1,5k) om nog voor het eind vd maand weer over te stappen naar de $24's. Dit doe ik als ik 150BI heb.
Vandaag qua BI's m'n grootste dag ooit gehad denk ik, +37BI op de $12's over 80 SNG's. Ik ben ook aardig op weg voor de blackcard dus hopen dat ik het vol kan houden.
|
Royal Flush
|
Geregistreerd op 2008-01-24
|
Wow, lekker dagje hoor!
Succes met je goals.
The way I see it; those are my chips. You're just holding them for me.
|
Flush
|
Geregistreerd op 2010-10-08
|
Succes man ziet er goed uit! Speel je alleen maar SNG's ?
Ooit, komt het allemaal goed.
|
Straight Flush
|
|
stiphond posted Succes man ziet er goed uit! Speel je alleen maar SNG's ?
Ja, ik speel alleen maar SNG's, soms een MTT tussendoor maar dit is maar heel zelden.
|
Straight Flush
|
|
In m'n laatste post gaf ik aan dat ik aan het eind van de maand weer naar de $24's ging. Daar ben ik inmiddels alweer een paar dagen bezig. Ben er vorige week zondag weer begonnen, een dag na m'n laatste post dus, na een wat swingy begin gaat het redelijk goed. Ik heb deze week ongeveer 70 SNG's gemiddeld per dag gespeeld en sta op 5% ROI, voor de verandering een keer boven EV. Moet wel oppassen dat ik niet te makkelijk ga worden, dus even goed een aantal spots bestuderen de komende dagen om te kijken of m'n game nog in orde is. Ben op deze manier ook hard op weg voor de blackcard dus die zal ik waarschijnlijk volgende maand wel moeten kunnen binnenhalen. Volgend weekend maar eens wat minder poker en meer zuipen denk ik zo, deze week niet echt aan toe gekomen.
|
Royal Flush
|
Geregistreerd op 2009-09-20
|
5% op 24$ lijkt op het 1e gezicht niet al te veel maar met 70 SnG's per dag...daaaaamn. Respect
En die blackcard is trouwens best sick, 50$ rake per dag en dat 100 dagen lang = 5000$...
Daar mogen ze idd wat mooie bonussen voor terug geven!
(ben je eigenlijk pro nu? na wat kleine berekeningen kan je per maand meer verdienen dan bijv de glazenwasser ^^)
If you are looking to make money from poker, you need to play for the long term and accept the short-term risks.
|
Straight Flush
|
|
Ja die blackcard is wel leuk, alleen het duurt wel een tijdje voordat ik genoeg punten heb om voor bijv een $2000 of de hoogste $5000 cash bonus in aanmerkingen te komen. Voor de $2000 bonus heb je iets van 480,000 punten nodig en voor de $5000 bonus 1,1 miljoen. Wat betekent dat ik voor de $2000 een jaar bezig ben om die te kunnen uitcashen als ik 1000 SNG's per maand op de $24 zou spelen (De punten worden verdubbelt zodra je Black card member bent). Uiteraard kan ik ook een kleinere geldbonus kiezen maar dan is de punten/geld verhouding natuurlijk minder.
Je zou kunnen zeggen dat ik "pro" ben nu ja, aangezien ik puur leef van m'n pokerinkomsten hier, al zie ik mezelf nog niet echt als "pro".
|
Flush
|
Geregistreerd op 2010-10-08
|
Nou das een mooi vooruizicht voor iedere pokerspeler toch om van zijn pokerinkomsten te kunnen leven of een mooi zakcentje bij te kunnen verdienen!
Ooit, komt het allemaal goed.
|
Straight Flush
|
|
Oktober is ook weer voorbij, aan het einde helaas heel weinig kunnen spelen. Evengoed 1.3k SNG's gespeeld en ongeveer 1.5k winst incl RB en bonussen. Doel voor komende maand is om minimaal 1k SNG's te spelen en blackcard member te worden. Verder wil ik ik ongeveer 25% van m'n tijd in poker besteden aan het analyseren/verbeteren van m'n game.
|