Geen afbeelding
U bent niet ingelogd.
Check ons op:
   Zoeken   
   FAQ   
   Laatste berichten   
10 september 2010 21:52 h
Demonic gaat voor volume met SNG's!

Straight
Straight
27 juli 2010 01:46 h
Kijk dat is beter! Volgens mij heb ik je run overgenomen. xD Want ik kan echt geen flip winnen de laatste 30 games.
Full House
Full House
31 juli 2010 02:02 h
Gister +7BI en vandaag +14BI dus gaat prima. Het lijkt ook wel of een aantal regs op vakantie zijn oid, dat in combinatie met redelijk veel fish, is altijd leuk!
Straight Flush
Straight Flush
31 juli 2010 10:08 h
Netjes jonge!
Full House
Full House
2 augustus 2010 01:40 h
Juli zit er ook weer op, inclusief bonussen toch weer een 1k+ maandje. Volumedoel zoals zo vaak niet gehaald, blijven steken op 900. In augustus zal het erg moeilijk gaan worden om mezelf uberhaupt te kwalificeren voor Iron man laat staan een goed volume te draaien.

Vandaag eerste dagje in augustus niet veel bijzonders, ongeveer BE gedraaid.
Full House
Full House
23 augustus 2010 22:52 h
Na een aantal festivals bezocht te hebben (Lowlands en Sziget) maar weer eens gepokert. Moet nog weer een beetje inkomen maar toch +10BI. Overmorgen verlaat ik het land alweer voor mijn reis naar Kopenhagen, ik hoop dat ik daar snel een internetverbinding kan regelen want anders verlies ik m'n Ironman op FTP.
Poker Pro
Poker Pro
23 augustus 2010 22:56 h
klinkt goed, succes!
Mijn nieuwste video's:

Japmaster NL50 UB I

Japmaster NL50 UB II]
Full House
Full House
30 augustus 2010 00:21 h
Na de afgelopen alleen te hebben gespeeld om m'n Ironman te behouden kon ik vandaag eindelijk weer wat meer spelen, wat resulteerde in +9BI.
Full House
Full House
7 september 2010 22:47 h
De laatste dagen gaat het een beetje op en neer, maar het lijkt wel op de $24's wat softer zijn geworden iig. Helaas is het erg lastig om toch nog een redelijk volume te draaien (+1k) met al het werk vd universiteit er weer bij, en dan heb je ook nog eens al die feestjes die niet te weerstaan zijn Maar goed morgen en overmorgen lekker vrij dus dan maar eens even ouderwets knallen.

Onze gebruikers hebben in totaal 87690 artikelen gepost, 197 reacties
Er zijn in totaal 1513 PokerTippers
De nieuwste gebruiker is newkelar