Zoeken   
   FAQ   
   Laatste berichten   
23 mei 2012 14:02 h
Demonic gaat voor volume met SNG's!

Flush
Flush
2 januari 2012 14:12 h
Thnx 4 sharing, blijft goed om te lezen hoe onze pro het doet.

Ook wel goed om te zien dat je - ondanks een mindere maand - toch nog "gewoon" je centen binnen harkt met RB e/o (LB) bonussen. Harde werken beloond!

Keep up the profits!
"Once you start thinking you have nothing left to learn, you have everything to learn"
Royal Flush
Royal Flush
2 januari 2012 13:03 h
Wel ziek dat je zoveel bonussen+RB binnen harkt. Je volume wordt iig goed beloond zo.
If you are looking to make money from poker, you need to play for the long term and accept the short-term risks.
Straight Flush
Straight Flush
2 januari 2012 12:50 h
MetalEd posted
wederom erg plezierig om te lezen en leuk dat je het weer met ons deelt
goed gewerkt en als je nog aandachtspunten vind op de bubble is dat helemaal mooi natuurlijk. toptop! gazodoor!

Thnx.

Broodjkaas posted
steady rakeback pro zo te zien

Ja dat is redelijk frustrerend.
Straight Flush
Straight Flush
2 januari 2012 12:20 h
steady rakeback pro zo te zien
Hey, I know a fun game! It's called 'Don't keep doubling the f*cking shortstack, idiot!'

Grinding short handed sng's

Royal Flush
Royal Flush
2 januari 2012 12:19 h
wederom erg plezierig om te lezen en leuk dat je het weer met ons deelt
goed gewerkt en als je nog aandachtspunten vind op de bubble is dat helemaal mooi natuurlijk. toptop! gazodoor!
Interview met MetalEd
(before I took an arrow to the knee)
Straight Flush
Straight Flush
2 januari 2012 11:37 h
Ook maar weer eens een update van mij, heb het heel erg druk gehad met grinden deze maand dus vandaar dat het alweer even geleden is.

Ik wilde in December eerst $7500 in rake binnen halen om GrandMaster (het hoogste VIP niveau) op Betfair te worden omdat ik dacht dat ik m'n status volgend jaar zou verliezen (zoals op stars). Echter kwam ik er tegen het einde van de maand opeens achter dat de status over de laatste 12 gespeelde maanden ging. Aangezien ik ergens in September geregistreerd ben heb ik dus nog een aantal maanden

Uiteindelijk heb ik $6500 in rake binnen gehaald door 22s en 33s te spelen. December is een maand met twee kanten geweest; ongeveer vijf dagen voor het eind had ik een enorme upswing, maar daar kwam een enorme downer achteraan, ik ben dan ook niet heel erg tevreden over m'n resultaten pre-RB. Aan de andere kant heb ik wel m'n tweede beste maand ooit gehad na RB wat natuurlijk wel lekker is.

Het doel voor Januari is dan ook om weer flink m'n game te gaan verbeteren, aan het einde van de vorige maand heb ik een aantal aandachtspunten rond de bubble gevonden waar ik zeker aan moet werken dus ik heb wat te doen in de komende maand

Wat statistieken van deze maand:

$22 5max: 2331 games ROI -1.3%, -2.3%, profit -$662
$33 5max: 612 games ROI -3.2%, -3.4%, profit -$660

Total Profit: -$1322 + $1520 LB Betfair + $1750 VIP Betfair + $1400* PS Rakerace = $3338

Hours: 139.2
$/hr = $23.97
Rake = $6502
Rb = 72.1%

Graph:

Nog een gelukkig nieuwjaar toegewenst allemaal!
Straight Flush
Straight Flush
28 november 2011 16:31 h
Enjoy holiday
Als anderen mij niet kunnen vertrouwen kan ik dan mezelf nog wel vertrouwen?
Flush
Flush
28 november 2011 14:05 h
Well done! Keep it up.
"Once you start thinking you have nothing left to learn, you have everything to learn"
Royal Flush
Royal Flush
27 november 2011 21:11 h
sick. ga zo door, hengst!
Interview met MetalEd
(before I took an arrow to the knee)
Straight Flush
Straight Flush
27 november 2011 20:30 h
Laatste update is alweer eventjes geleden zie ik.

In Oktober en November geen volledige review gedaan, eigenlijk te lui voor geweest

Cliffs:
- In Oktober iets van 2.4k games gespeeld met $3k profit
- In November 1.2k games en $2k profit

De maand is voor mij al afgelopen want ik zit nu lekker even een midweekje in Madrid om wat vrienden op te zoeken.

December gaat een druk maandje worden, tussen alle feestdagen door wil ik 3.3k games grinden, dit heb ik namelijk nodig om het hoogste behaalbare VIP level op Betfair, te bereiken. Ik moet ook nog leren voor een examen ergens tussendoor.

Over en uit vanuit Madrid!
Straight Flush
Straight Flush
25 oktober 2011 17:06 h
Soroush posted
Pfoe 26$/uur is voor een student idd zeeer netjes, voor mij zou het zelfs fantastisch zijn haha. Maar hoe doe je dat eigenlijk met uitbetalen? Heb je nog een ander baantje waarmee je een zeker inkomen hebt, of is poker echt 'je baan' waarmee je je geld binnenhaalt?
Ik kan me namelijk voorstellen dat als 90% van je inkomen uit poker komt, dat je een goede strategie moet hebben qua uitbetalen enzo en daarbij ook nog upmoven.
De reden waarom ik ernaar vraag is omdat je in een week tijd hebt om 70uur te spelen, dus ik vroeg me af hoe dat met werk enzo zou gaan. Zou wel heerlijk zijn als je een lekker deel van je inkomen uit poker kan halen zeg..

Nu ik weer aan t upmoven ben betaal ik aan het eind van elke maand uit wat ik nodig heb voor mijn budget de volgende maand. Ik heb dan ook geen 'ander baantje' dus poker is 100% van m'n inkomen (al meer dan een jaar inmiddels).

Ik had vorige week tijd om 70uur te spelen omdat het herfstvakantie was en omdat veel vrienden tijdens de vakantie terug waren naar hun thuisland.
Heads Up Master
Heads Up Master
25 oktober 2011 16:09 h
Pfoe 26$/uur is voor een student idd zeeer netjes, voor mij zou het zelfs fantastisch zijn haha. Maar hoe doe je dat eigenlijk met uitbetalen? Heb je nog een ander baantje waarmee je een zeker inkomen hebt, of is poker echt 'je baan' waarmee je je geld binnenhaalt?
Ik kan me namelijk voorstellen dat als 90% van je inkomen uit poker komt, dat je een goede strategie moet hebben qua uitbetalen enzo en daarbij ook nog upmoven.
De reden waarom ik ernaar vraag is omdat je in een week tijd hebt om 70uur te spelen, dus ik vroeg me af hoe dat met werk enzo zou gaan. Zou wel heerlijk zijn als je een lekker deel van je inkomen uit poker kan halen zeg..
Straight Flush
Straight Flush
24 oktober 2011 18:21 h
Frenk-E posted
Demonic posted
Je statement dat het uurtarief redelijk laag is met betrekking tot het aantal uren is wel een beetje vreemd trouwens Het uurtarief is gekoppeld aan het aantal uren

Wat ik wilde zeggen is dat je op basis van volume een grote prestatie hebt weggezet maar dat je qua $/uur niet een geweldige prestatie hebt. (nog steeds wel goed obv)

Kan het niet helemaal lekker uitleggen maar hoop dat het iets duidelijker is ^^

Als je ook nog winst maakt met je sng's dan word het natuurlijk al snel nog leuker (en ben je minder afhankelijk van tegenstanders in het leaderboard).

@ anderen: begrijp me niet verkeerd demonic heeft een nette prestatie weggezet maar als we allemaal zeggen dat hij het goed heeft gedaan schieten we daar allemaal niet veel mee op. Door wat discussie komen we misschien allemaal tot betere inzichten waar we allemaal van kunnen profiteren. Dus af en toe ergens tegenaan schoppen (mits redelijk verwoord+onderbouwd) lijkt me van toegevoegde waarde.

Is me idd wel duidelijk wat je bedoelt, alleen idd beetje raar verwoord, daarom vond ik het wel grappig.

Je laatste standpunt is zeker belangrijk en daar ben ik het zeker mee eens, ik denk dat het zeer waardevol is om een discussie te hebben over dit soort dingen.
Royal Flush
Royal Flush
24 oktober 2011 18:03 h
Demonic posted
Je statement dat het uurtarief redelijk laag is met betrekking tot het aantal uren is wel een beetje vreemd trouwens Het uurtarief is gekoppeld aan het aantal uren

Wat ik wilde zeggen is dat je op basis van volume een grote prestatie hebt weggezet maar dat je qua $/uur niet een geweldige prestatie hebt. (nog steeds wel goed obv)

Kan het niet helemaal lekker uitleggen maar hoop dat het iets duidelijker is ^^

Als je ook nog winst maakt met je sng's dan word het natuurlijk al snel nog leuker (en ben je minder afhankelijk van tegenstanders in het leaderboard).

@ anderen: begrijp me niet verkeerd demonic heeft een nette prestatie weggezet maar als we allemaal zeggen dat hij het goed heeft gedaan schieten we daar allemaal niet veel mee op. Door wat discussie komen we misschien allemaal tot betere inzichten waar we allemaal van kunnen profiteren. Dus af en toe ergens tegenaan schoppen (mits redelijk verwoord+onderbouwd) lijkt me van toegevoegde waarde.
If you are looking to make money from poker, you need to play for the long term and accept the short-term risks.
Straight Flush
Straight Flush
24 oktober 2011 17:09 h
Foldzilla posted
Well done +1!
Kan me voorstellen dat het een positieve vibe geeft.

Ben benieuwd: ondanks dat je niet altijd je A-game hebt kunnen spelen, geef je aan dat je "weet waar je limieten liggen". Bedoel je daarmee qua intensiteit/hoeveelheid grinden of limieten qua beatable niveau? Heb je ook meer ondekt in je spel (makkelijker spots herkennen / hoe speel je bepaalde handen)?

Ik doel daar over de intensiteit/hoeveelheid grinden. Ik heb zeker een hoop spots ontdekt, maar dat komt ook omdat 5max relatief nieuw voor mij is. Dan is het natuurlijk een valide vraag waarom dan 5max voor een challenge als deze? Dat heeft ermee te maken dat ik denk dat ondanks mijn gebrek in ervaring op 5max, er daar meer winst valt te behalen op dit moment als op de 10max (aantal regs, blindstructure etc).

Frenk-E posted
uiteraard een knappe prestatie om zoveel games te spelen maar is het niet frustrerend om te zien dat je BE speelt over een aardig aantal games (terwijl je ze normaal zou beaten)? Je hebt eigenlijk alleen door de promoties+rakeback winst gemaakt.

Ik vraag me af of je met een ietswat kleiner volume (en dus een betere focus) niet meer winst had kunnen bereiken Je uurloon is nu (1792/67,8) 26,43$/uur wat ik niet echt heel impressive vind in vergelijking met het aantal uren dat je hebt gespeeld.

Dit is zeker geen kritiek of persoonlijke aanval maar je hebt nogal lang en veel moeten spelen voor een relatief laag uurloon. Ik heb het idee dat als je minder lang achter elkaar door had gespeeld je uiteindelijk meer winst had kunnen pakken.

Zeker een valide en goede vraag Frenk. Tuurlijk is het frustrerend om BE te spelen over een dergelijk sample, maar dat komt ook zeker door m'n badrun in de laatste dagen vd challenge waarbij ik de $22s speelde, dus op de $22s is m'n sample niet heel groot, en ook het totale sample van 1.4k games is redelijk maar zeker niet groot genoeg dus alhoewel je natuurlijk een stukje ROI opgeeft door zo diep te gaan denk ik dat ik ook makkelijk redelijk in de plus had kunnen eindigen met een betere ROI als ik better gerund had.

Wat betreft m'n uurloon, dat is een hele goeie, en zeker wel interessant om even wat berekeningen op los te laten. Dit zal ik dan later zeker nog even doen, maar daarvoor moet ik dus eerst een redelijk sample hebben van 5max in normale grindmode. Ik zou ook even een berekening kunnen doen aan de hand van wat regs, dus misschien een beter idee voor de korte termijn. Dus hier kom ik zeker nog op terug!

Wat trouwens ook iets is, als ik tweede zou zijn geeindigd met een minimaal vershil dan loop ik en $250 mis en ik kan mezelf natuurlijk wel voor m'n kop slaan dat ik wel veel maar net niet genoeg gegrind zou hebben in dat geval, dat is ook de reden waarom ik de laatste dag zo idioot veel games gespeeld heb.

Een laatste ding is, dat ik in nog een rakerace meedoe op een andere trainingsite, wat dus ook nog de nodige $$ toevoegd en bovendien is er nog een "Natural Born Grinders" promotie waar ik dus ook nog wat extra $$ mee kan verdienen.

Ik hoop dat dit antwoord geeft op je vraag, anders hoor ik het wel

Shinz posted
Kan aan mij liggen, maar sinds wanneer is 26 dollar/19euro per uur een laag uurloon? Ik weet niet wat jij verdient, maar Demonic is een student voor zover ik weet en dan is dat toch een goed uurloon.

Kan het ook niet gewoon variance zijn? Zo groot is die sample nu ook weer niet. En wellicht had hij een hogere winrate kunnen halen door minder tafels/uren te spelen, maar dan zou hij het leaderboard voor 1000 dollar nooit gewonnen hebben. Je moet wel een enorme winrate halen om dat te beaten denk ik.

Respect iig Demonic, leuk topic om te lezen!

Ja $26 per uur is zeker niet slecht, maar de vraag van Frenk is zeker ook een belangrijke.

En dat klopt idd, wat je zegt over variance en sample, wat ik hier boven ook idd heb uitgelegd.

Thnx all, vind het erg leuk om een discussie te hebben en dat er ook wat nieuwe gezichten in m'n topic posten!

Royal Flush
Royal Flush
24 oktober 2011 17:00 h
Shinz posted
Kan aan mij liggen, maar sinds wanneer is 26 dollar/19euro per uur een laag uurloon? Ik weet niet wat jij verdient, maar Demonic is een student voor zover ik weet en dan is dat toch een goed uurloon.

Ik ben ook student en haal met 7$ hypers (batches van 6 games dus 24 games per uur) 15$/uur. Hierbij heb ik enkel silverstar (~10% RB?) waardoor ik op 15,50$ per uur uit kom. Demonic is een betere pokerspeler, speelt op een hogere stake, kan meer tafels tegelijk spelen, heeft meer rakeback en haalt ook nog klassementsbonussen. Dan vind ik ~2x zoveel per uur niet heel erg veel.

Straight Flush
Straight Flush
24 oktober 2011 15:43 h

Kan het ook niet gewoon variance zijn? Zo groot is die sample nu ook weer niet. En wellicht had hij een hogere winrate kunnen halen door minder tafels/uren te spelen, maar dan zou hij het leaderboard voor 1000 dollar nooit gewonnen hebben. Je moet wel een enorme winrate halen om dat te beaten denk ik.

Respect iig Demonic, leuk topic om te lezen!
Royal Flush
Royal Flush
24 oktober 2011 15:24 h
uiteraard een knappe prestatie om zoveel games te spelen maar is het niet frustrerend om te zien dat je BE speelt over een aardig aantal games (terwijl je ze normaal zou beaten)? Je hebt eigenlijk alleen door de promoties+rakeback winst gemaakt.

Ik vraag me af of je met een ietswat kleiner volume (en dus een betere focus) niet meer winst had kunnen bereiken Je uurloon is nu (1792/67,8) 26,43$/uur wat ik niet echt heel impressive vind in vergelijking met het aantal uren dat je hebt gespeeld.

Dit is zeker geen kritiek of persoonlijke aanval maar je hebt nogal lang en veel moeten spelen voor een relatief laag uurloon. Ik heb het idee dat als je minder lang achter elkaar door had gespeeld je uiteindelijk meer winst had kunnen pakken.
Flush
Flush
24 oktober 2011 15:04 h
Well done +1!
Kan me voorstellen dat het een positieve vibe geeft.

Ben benieuwd: ondanks dat je niet altijd je A-game hebt kunnen spelen, geef je aan dat je "weet waar je limieten liggen". Bedoel je daarmee qua intensiteit/hoeveelheid grinden of limieten qua beatable niveau? Heb je ook meer ondekt in je spel (makkelijker spots herkennen / hoe speel je bepaalde handen)?

Royal Flush
Royal Flush
23 oktober 2011 12:44 h
Supervet hoor, mooi leesvoer en fantastische prestatie! 68 uur p/w grinden wow!!
The way I see it; those are my chips. You're just holding them for me.

888poker bonus