Geen afbeelding
U bent niet ingelogd.
Check ons op:
   Zoeken   
   FAQ   
   Laatste berichten   
9 februari 2012 22:28 h
Demonic gaat voor volume met SNG's!

Straight Flush
Straight Flush
9 juni 2010 01:39 h
Collin B. posted
2%? wow. weinig vis? Over hoeveel games?

Over ongeveer 1.6k games. Er zitten nog wel vissen maar een stuk minder dan op de $12. Het stikt er van de passive nits die wachten tot hun stack niks meer waard is. Dat is opzich niet erg maar daardoor komt t regelmatig voor dat je met blinds van 200/400 nog niet eens op de bubble zit. Dat in combinatie met het feit dat ik niet echt lekker run op de $24 maakt het dat je op -2% kan staan. Echter heb ik er wel vertrouwen in dat ik het recht kan gaan trekken.

Dus ik ben momenteel bezig om mijn spel een beetje om te gooien door in sommige spots nog veel aggresiever te zijn vs nits.

Vandaag weer herstel aan de horizon, +5BI.
Royal Flush
Royal Flush
9 juni 2010 09:17 h
Demonic posted
Dus ik ben momenteel bezig om mijn spel een beetje om te gooien door in sommige spots nog veel aggresiever te zijn vs nits.

Precies! Je moet looser worden. Meer stelen.

2% moet eerst wat omhoog inderdaad. Maar goed: je volume zorgt voor een aardig inkomen.
De wekelijkse greep uit Boukmans platenkast!!

Week 5:
http://www.youtube.com/watch?v=aiSa7THgxrI
Straight Flush
Straight Flush
9 juni 2010 17:45 h
Altijd lache een arrogante amerikaanse reg die denkt dat hij t mannetje is. Ik had nog flink wat tafels open staan toen onderstaande hand kwam, dus ik ging automatisch in timebank omdat ik eerst de andere tafels aan het afhandelen was. Begint ie vervolgens te miepen dat ik hem aan het slowrollen was. Hij snapt me maar lekker off, dat zal hem gaan kosten.

Full Tilt No-Limit Hold'em, 12 Tournament, 150/300 Blinds (5 handed) - Full-Tilt Converter Tool from FlopTurnRiver.com

Hero (BB) (t2640)
UTG (t860)
MP (t3880)
Button (t1830)
SB (t4290)

[b]Hero's M[/b]: 5.87

Preflop: Hero is BB with J, J
[i]1 fold[/i], MP bets t3880 (All-In), [i]2 folds[/i], Hero calls t2340 (All-In)

Flop: (t5430) 4, 8, 8 (2 players, 2 all-in)

Turn: (t5430) Q (2 players, 2 all-in)

River: (t5430) 5 (2 players, 2 all-in)

Total pot: t5430

Villain: the slowroll was my favorite part
Villain: and the reason I'm going to snap you off light every single SNG we play together in the future
Hero: are u talking to me?
Villain: yes
Villain: you're acting like a pr ick, I'm going to punish you for it
Hero: lol ive got more to do than watching this table mate
Villain (Observer): every single set we play together
Villain (Observer): I am going to snap you off light
Straight Flush
Straight Flush
10 juni 2010 01:46 h
+10BI op de $12 en -2,5BI op de $24. Op t laatst zat het niet echt mee op de $24 maja shit happens.
Straight Flush
Straight Flush
5 juli 2010 15:24 h
Maar weer eens een update, niet dat er veel te melden valt maar goed. Afgelopen dagen vrijwel niet gespeeld maar daar gaat verandering in komen. Deze maand ga ik proberen om minimaal 550 in RB binnen te slepen en 350 a 400 aan bonussen binnen te halen. Daarvoor zal ik grofweg 1.3 a 1.4k SNG's moeten spelen deze maand. Begin september ga ik voor 2 jaar naar Denemarken om mijn master te halen dus dat is een goede motivatie.
Royal Flush
Royal Flush
5 juli 2010 15:28 h
Welke opleiding als ik vragen mag Demonic? Vriend van me gaat namelijk ook naar Denemarken begin september (weliswaar voor een minor).

Succes met je goals deze maand!
The way I see it; those are my chips. You're just holding them for me.
Straight Flush
Straight Flush
5 juli 2010 17:32 h
qoNtrol posted
Welke opleiding als ik vragen mag Demonic? Vriend van me gaat namelijk ook naar Denemarken begin september (weliswaar voor een minor).

Succes met je goals deze maand!

Software Development and Technology aan de IT University van Kopenhagen. Is een vervolg van bedrijfskundige informatica in NL.
Straight Flush
Straight Flush
6 juli 2010 01:43 h
Een goed begin is het halve werk zullen we maar zeggen, +19BI op de $24.
Straight Flush
Straight Flush
13 juli 2010 01:48 h
Even een update weer:

Het gaat prima op de $24's deze maand, zit op 12% ROI en EV adjusted zelfs 14%. Volume moet nog wel omhoog, want ik heb pas iets van 350 games gespeeld deze maand door al die voetbal perikelen enzo.
Royal Flush
Royal Flush
13 juli 2010 13:02 h
Nette resultaten man! Zie PM btw
Straight
Straight
18 juli 2010 20:57 h
Mooie resultaten!

Hoe heb je je spel nu aangepast? Wijder gaan shoven of echt LAG gaan spelen?

Btw: sta jij ingeschreven bij een SNG training site? Zo ja, welke? Is die ook aan te bevelen voor een lowstakes SNG speler zoals ik momenteel nog ben? Of is dat pas interessant vanaf BI>$10?

Vanwaar de keuze voor Denemarken trouwens?
Straight Flush
Straight Flush
19 juli 2010 01:01 h
Gamma2 posted
Mooie resultaten!

Hoe heb je je spel nu aangepast? Wijder gaan shoven of echt LAG gaan spelen?

Btw: sta jij ingeschreven bij een SNG training site? Zo ja, welke? Is die ook aan te bevelen voor een lowstakes SNG speler zoals ik momenteel nog ben? Of is dat pas interessant vanaf BI>$10?

Vanwaar de keuze voor Denemarken trouwens?

Oa wider shoven vanaf de button in sommige situaties. LAG spelen is niet echt profitable in SNG's.

Ik sta ingeschreven bij Cardrunners, als je via Full Tilt speelt kan je, mits je genoeg speelt, free acces verdienen. Mocht je daar in geïnteresseerd zijn dan hoor ik het wel. Ik denk dat het altijd interessant is om bij een trainingsite ingeschreven te staan, ongeacht de stakes die je speelt.

Dat ik voor Denemarken gekozen heb is een combinatie van dingen, oa omdat in Kopenhagen een goede IT universiteit zit en Kopenhagen lijkt me ook gewoon een leuke stad om te wonen.

Royal Flush
Royal Flush
19 juli 2010 15:27 h
Thnx mate! Succes met de studie, maar ik denk dat ik je voor die tijd nog wel eens om advies kom vragen
Straight
Straight
20 juli 2010 18:27 h
Ik ben zeker geinteresseerd in Cardrunners. Miss een idee om het abbo te delen ofzo? Hoeveel zijn de kosten ervan?

Kopenhagen is zeker een mooie stad. Ben er een paar keer geweest, kan me voorstellen dat je daar wilt wonen. Dat er dan nog een goede IT uni zit maakt het nog mooier natuurlijk.
Straight Flush
Straight Flush
20 juli 2010 18:51 h
Gamma2 posted
Ik ben zeker geinteresseerd in Cardrunners. Miss een idee om het abbo te delen ofzo? Hoeveel zijn de kosten ervan?

Zie pm, weet niet of het gewaardeerd wordt om hier een soort van reclame te maken.
Straight Flush
Straight Flush
21 juli 2010 02:06 h
Even een update weer, zo goed als het aan het begin vd maand ging zo tegen zit het nu. Normaal gesproken loop ik er niet snel over te zeiken maar dit moet ik toch ff kwijt. Vandaag was weer een typisch voorbeeld:

Deze maand 8% adjusted en 0% real over 500 games. Maar goed niet zeiken en verder gaan dan maar

Royal Flush
Royal Flush
21 juli 2010 10:47 h
Beetje jammer ja Zolang je maar goed gespeeld hebt dan (of nieuwe dingen hebt geleerd).
If you are looking to make money from poker, you need to play for the long term and accept the short-term risks.
Straight Flush
Straight Flush
21 juli 2010 11:20 h
Ja ik heb voor mijn gevoel wel goed gespeeld, foutjes maak je altijd natuurlijk maar we zien wel weer hoe het vandaag gaat. Zometeen ff reviewen en dan weer lekker aan de slag.
Straight
Straight
21 juli 2010 22:02 h
Thanks voor de link!

Kut dat je niet zo lekker gaat. Maar goed niet zeiken idd, het keert vanzelf weer. De vissen moeten ook het idee hebben dat ze iets winnen.
Straight Flush
Straight Flush
27 juli 2010 01:38 h
Na dagen van kwalitatief uitermate teleurstellend runnen en tegen coolers aanlopen vandaag eindelijk weer een lekker dagje met +20BI.

888poker bonus