Royal Flush
|
Geregistreerd op 2009-09-20
|
is die 84 echt een push? Ik snap de gedachte enzo erachter wel maar gaan ze echt hun tophanden hier wegleggen? (TT+ en AQ+) Zie je daarna zelf wel KK folden (geen tijd voor berekening maar aangezien je fold ben ik ervan overtuigd dat het een ICM fold is) maar doen je tegenstanders dat ook?
I guess dat je dan 84o maar moet pushen (iig een eyeopener voor mij).
If you are looking to make money from poker, you need to play for the long term and accept the short-term risks.
|
Four of a Kind
|
Geregistreerd op 2007-05-28
|
84o is een std shove in die spot
KK zou ik persoonlijk callen, omdat ik als ik de hand win verwacht een grote kans te maken om de sng te winnen. Als villain erg tight is wil ik KK nog wel wegleggen, maar tegen een reg niet. Het is overigens ICM wise een call als villain 30%+ shoved.
|
Straight Flush
|
Geregistreerd op 2007-04-13
|
Frenk-E posted is die 84 echt een push? Ik snap de gedachte enzo erachter wel maar gaan ze echt hun tophanden hier wegleggen? (TT+ en AQ+) Zie je daarna zelf wel KK folden (geen tijd voor berekening maar aangezien je fold ben ik ervan overtuigd dat het een ICM fold is) maar doen je tegenstanders dat ook?
I guess dat je dan 84o maar moet pushen (iig een eyeopener voor mij).
Het maakt niet uit of ze hun tophanden wegleggen of niet, dit is een unexploitable shove no matter what. Ik raad je aan eens naar deze site te gaan: http://www.holdemresources.net/hr/sngs/icmcalculator.html. Dit is een een calculator die gebaseerd is op de Nash pushing en calling range. Het is vooral bedoelt om te gebruiken tegen regulars die goed weten waar ze mee bezig zijn. Je kan het ook gebruiken tegen niet regs maar dan exploit je je tegenstanders vaak niet genoeg. RonnieRouger posted 84o is een std shove in die spot
KK zou ik persoonlijk callen, omdat ik als ik de hand win verwacht een grote kans te maken om de sng te winnen. Als villain erg tight is wil ik KK nog wel wegleggen, maar tegen een reg niet. Het is overigens ICM wise een call als villain 30%+ shoved.
Heb je gelijk in, maar deze reg was kinda breakeven en hij pushte lang niet zoveel als ik zou verwachten in zijn situatie en daarom koos ik ervoor om te folden. Dit is namelijk een spot dat als je er naast zit qua zijn pushing range het heel snel flink -EV wordt (Als hij bijvoorbeeld maar 20% zou pushen). Mocht je overigens nog steeds geinteresseerd zijn in discussie/sweaten/whatever dan moet je maar even PM'en wanneer je denkt dat het voor jou het beste uit gaat komen (Ook al is dat erg lastig te zeggen voor jou). Anders denk ik dat het er niet van gaat komen en dat zou zonde zijn imo.
|
Straight Flush
|
|
Vandaag weer hersteld, +8BI.
|
Straight
|
Geregistreerd op 2010-05-25
|
Demonic posted Vandaag weer hersteld, +8BI.
Goedzo!
|
Straight Flush
|
|
Vandaag de grote winstdag ooit gehad denk ik, +28BI. Zal me de komende dagen wel weer gaan achtervolgen vrees ik. Ook wat aantal SNG's betreft de meeste op een dag ooit denk ik, 86 SNG's vandaag.
|
Straight Flush
|
Geregistreerd op 2009-09-17
|
|
Moderator
|
Geregistreerd op 2009-03-17
|
Lekker bezig, Demonic.
|
Straight Flush
|
|
Goed, mei is afgelopen dus het is tijd voor juni! Uiteindelijk 1.2k SNG's gespeeld in mei, voornamelijk de $12's maar in juni ga ik weer vol voor de $24's en kijken of ik nou eens in de top 20 van het leaderboard kan eindigen. Bovendien is er een rakerace op m'n RB site dus dat is extra incentive. Enig nadeel is hoe ik het aankomende WK moet combineren met veel spelen
|
Royal Flush
|
|
spelen op 2 schermen en een 3e scherm erbij halen voor livestream / live voetbal op tv?
If you are looking to make money from poker, you need to play for the long term and accept the short-term risks.
|
Straight Flush
|
|
Frenk-E posted spelen op 2 schermen en een 3e scherm erbij halen voor livestream / live voetbal op tv?
Nah dan kan ik net zo goed niet gaan pokeren want dat vind ik niks.
Na gister een slechte herstart te hebben gemaakt op de $24's(-4BI) ging het vandaag een stuk beter, +6BI op de $24 en +13BI op de $12. Ik blijf de $12 overdag nog wel spelen voorlopig want overdag is er volgens mij geen droog brood te verdienen op de $24.
|
Straight Flush
|
|
Dit handje speelde ik gister. Preflop en de flop is std. Ik word echter geflat op de flop door een speler die vrij tight is en wellicht een BE reg/small winning reg is. Zijn stats zijn 13/8 en 3bet 2% filtered 9 handed.
Mijn eerste gedachte op de turn was, wat een vervelende turn. Echter bedacht me toen waar zijn range uit zou kunnen bestaan, waar hij ook nog eens de flop mee zou flatten, en volgens mij is zijn range zowat beperkt tot small tot medium PP's. QQ acht ik niet waarschijnlijk omdat ik al een Q in mijn handen heb en KK+ zou hij wel 3betten preflop. Dan blijft misschien nog AQ over, AK zie ik hem hier niet zo snel de flop mee flatten hoewel het heel goed zou kunnen.
Dus ik besluit de turn te checken omdat ik bij het uitbetten vd turn sowieso een ackward stacksize situatie krijg als hij besluit te reraisen. Dan bet hij een halve pot op de turn wat bij mij erg zwak overkomt met het board zoals het er nu ligt, wat mij sterkt in de gedachte dat hij een low tot mid PP heeft. Ik besluit dus te checkraisen en het pakt goed uit.
Graag comments op mijn gedachteproces en ik hoor het ook graag als dit geen ideale lijn zou zijn.
Full Tilt No-Limit Hold'em, 24 Tournament, 15/30 Blinds (9 handed) - Full-Tilt Converter Tool from FlopTurnRiver.com
SB (t1500)
BB (t1500)
UTG (t1500)
UTG+1 (t1500)
MP1 (t1500)
Hero (MP2) (t1500)
MP3 (t1500)
CO (t1500)
Button (t1500)
[b]Hero's M[/b]: 33.33
Preflop: Hero is MP2 with A  , Q
[i]3 folds[/i], Hero bets t90, [i]2 folds[/i], Button calls t90, [i]1 fold[/i], BB calls t60
Flop: (t285) 3  , Q  , 3 (3 players)
BB checks, Hero bets t225, Button calls t225, [i]1 fold[/i]
Turn: (t735) K (2 players)
Hero checks, Button bets t300, Hero raises to t1185 (All-In), [i]1 fold[/i]
Total pot: t1335
|
Royal Flush
|
|
button kan hier best QK(s) hebben toch? Zit tie lekker op de button, hit flopje en 2p op de turn. Bet halve pot wat mss wat aan de kleine kant is gezien de 3e klaver. Maar kan toch een redelijke lijn zijn? Met de rest van je gedachte ben ik het wel eens.
|
Straight Flush
|
|
Frenk-E posted button kan hier best QK(s) hebben toch? Zit tie lekker op de button, hit flopje en 2p op de turn. Bet halve pot wat mss wat aan de kleine kant is gezien de 3e klaver. Maar kan toch een redelijke lijn zijn? Met de rest van je gedachte ben ik het wel eens.
Er zijn geen callers voor hem dus ik zie niet echt value in het callen van QK(s) voor hem. Bovendien zou ik zelf QKs ook folden op een tight raiser in MP omdat je altijd in problemen komt. Hij is redelijk tight in de early levels dus zie hem hier niet echt QK hebben? Misschien zit ik er wel naast maar daarom post ik dit handje ook.
Bovendien denk ik dat mijn lijn wel vrij sterk op hem zal overkomen?
|
Royal Flush
|
Geregistreerd op 2007-11-28
|
Ja ziet er erg sterk uit en zijn lijn lijkt wel op een float (behalve dat hij hier natuurlijk nooit diep genoeg zit om lekker te kunnen floaten).
|
Straight Flush
|
|
Het loopt weer lekker +9BI op de $12 en +17BI op de $24. Ik heb het gevoel dat ik met m'n spel echt weer een enorme stap heb gezet maar eerst even afwachten en zien hoe het er aan het eind vd maand voorstaat.
|
Straight Flush
|
|
Goed, we zijn een aantal dagen verder en inmiddels al een paar verliesdagen achter de rug op de $24 en ik run erger als een natte krant ( copyright Boukman). Morgen maar weer eens grondig m'n spel analyseren.
|
Royal Flush
|
Geregistreerd op 2007-10-08
|
Dat is Leids. Mooie uitdrukking. Betekent een slap iemand, zonder ruggegraat.
He juh, natte krant.
Een downswing zat er wel een beetje aan te komen, maar het zuigt natuurlijk.
En ik wilde net gaan vragen of jij niet eens up moet, de $ 33 onveilig maken. Maar dit is niet het moment, blijkbaar. Wat is je ROI op de 24?
De wekelijkse greep uit Boukmans platenkast!!
Week 5:
http://www.youtube.com/watch?v=aiSa7THgxrI
|
Straight Flush
|
|
Boukman posted Dat is Leids. Mooie uitdrukking. Betekent een slap iemand, zonder ruggegraat.
He juh, natte krant.
Een downswing zat er wel een beetje aan te komen, maar het zuigt natuurlijk.
En ik wilde net gaan vragen of jij niet eens up moet, de $ 33 onveilig maken. Maar dit is niet het moment, blijkbaar. Wat is je ROI op de 24?
Nah de $33 ga ik nog niet aan beginnen, op t moment is m'n ROI op de $24 al niet zo best, -2% ongeveer.
|
Royal Flush
|
Geregistreerd op 2009-11-12
|
2%? wow. weinig vis? Over hoeveel games?
  There are no cookies in poker.
Interview Time2Cash
|