Zoeken   
   FAQ   
   Laatste berichten   
23 mei 2012 14:01 h
Demonic gaat voor volume met SNG's!

Royal Flush
Royal Flush
27 november 2011 21:11 h
sick. ga zo door, hengst!
Interview met MetalEd
(before I took an arrow to the knee)
Flush
Flush
28 november 2011 14:05 h
Well done! Keep it up.
"Once you start thinking you have nothing left to learn, you have everything to learn"
Straight Flush
Straight Flush
28 november 2011 16:31 h
Enjoy holiday
Als anderen mij niet kunnen vertrouwen kan ik dan mezelf nog wel vertrouwen?
Straight Flush
Straight Flush
2 januari 2012 11:37 h
Ook maar weer eens een update van mij, heb het heel erg druk gehad met grinden deze maand dus vandaar dat het alweer even geleden is.

Ik wilde in December eerst $7500 in rake binnen halen om GrandMaster (het hoogste VIP niveau) op Betfair te worden omdat ik dacht dat ik m'n status volgend jaar zou verliezen (zoals op stars). Echter kwam ik er tegen het einde van de maand opeens achter dat de status over de laatste 12 gespeelde maanden ging. Aangezien ik ergens in September geregistreerd ben heb ik dus nog een aantal maanden

Uiteindelijk heb ik $6500 in rake binnen gehaald door 22s en 33s te spelen. December is een maand met twee kanten geweest; ongeveer vijf dagen voor het eind had ik een enorme upswing, maar daar kwam een enorme downer achteraan, ik ben dan ook niet heel erg tevreden over m'n resultaten pre-RB. Aan de andere kant heb ik wel m'n tweede beste maand ooit gehad na RB wat natuurlijk wel lekker is.

Het doel voor Januari is dan ook om weer flink m'n game te gaan verbeteren, aan het einde van de vorige maand heb ik een aantal aandachtspunten rond de bubble gevonden waar ik zeker aan moet werken dus ik heb wat te doen in de komende maand

Wat statistieken van deze maand:

$22 5max: 2331 games ROI -1.3%, -2.3%, profit -$662
$33 5max: 612 games ROI -3.2%, -3.4%, profit -$660

Total Profit: -$1322 + $1520 LB Betfair + $1750 VIP Betfair + $1400* PS Rakerace = $3338

Hours: 139.2
$/hr = $23.97
Rake = $6502
Rb = 72.1%

Graph:

Nog een gelukkig nieuwjaar toegewenst allemaal!
Royal Flush
Royal Flush
2 januari 2012 12:19 h
wederom erg plezierig om te lezen en leuk dat je het weer met ons deelt
goed gewerkt en als je nog aandachtspunten vind op de bubble is dat helemaal mooi natuurlijk. toptop! gazodoor!
Interview met MetalEd
(before I took an arrow to the knee)
Straight Flush
Straight Flush
2 januari 2012 12:20 h
steady rakeback pro zo te zien
Hey, I know a fun game! It's called 'Don't keep doubling the f*cking shortstack, idiot!'

Grinding short handed sng's

Straight Flush
Straight Flush
2 januari 2012 12:50 h
MetalEd posted
wederom erg plezierig om te lezen en leuk dat je het weer met ons deelt
goed gewerkt en als je nog aandachtspunten vind op de bubble is dat helemaal mooi natuurlijk. toptop! gazodoor!

Thnx.

Broodjkaas posted
steady rakeback pro zo te zien

Ja dat is redelijk frustrerend.
Royal Flush
Royal Flush
2 januari 2012 13:03 h
Wel ziek dat je zoveel bonussen+RB binnen harkt. Je volume wordt iig goed beloond zo.
If you are looking to make money from poker, you need to play for the long term and accept the short-term risks.
Flush
Flush
2 januari 2012 14:12 h
Thnx 4 sharing, blijft goed om te lezen hoe onze pro het doet.

Ook wel goed om te zien dat je - ondanks een mindere maand - toch nog "gewoon" je centen binnen harkt met RB e/o (LB) bonussen. Harde werken beloond!

Keep up the profits!
"Once you start thinking you have nothing left to learn, you have everything to learn"

888poker bonus