Zoeken   
   FAQ   
   Laatste berichten   
23 mei 2012 14:01 h
Demonic gaat voor volume met SNG's!

Straight
Straight
12 maart 2010 22:31 h
wauw, netjes!
en eindelijk ook een topic van de sng-ster
mooie doelen heb je gesteld ook.

ik volg je! (hopelijk ook in $$ )
Straight Flush
Straight Flush
18 maart 2010 15:08 h
Het gaat de laatste dagen echt vreselijk bagger dus was niet echt gemotiveerd om hier wat te posten. Gister kwam ik weer een interessant handje tegen waarbij goed duidelijk wordt wat voor macht je als bigstack hebt op de bubble.

De SB raist mij hier, en heeft dit vaker gedaan vanuit SB. Echter zit er in de CO een 2x BB shortie waardoor je als bigstack enorme druk kan uitoefenen op de andere stacks. Ik heb hier K2o maar al had ik 72o dan nog is het +EV om hier te restealen.

Full Tilt No-Limit Hold'em, 12 Tournament, 200/400 Blinds (4 handed) - Full-Tilt Converter Tool from FlopTurnRiver.com

SB (t3610)
Hero (BB) (t7850)
UTG (t760)
Button (t1280)

[b]Hero's M[/b]: 13.08

Preflop: Hero is BB with K, 2
[i]2 folds[/i], SB bets t800, Hero raises to t7850 (All-In), [i]SB folds[/i]

Total pot: t1600
Straight Flush
Straight Flush
19 maart 2010 01:38 h
De laatste slechte dagen zijn in 1 klap weggevaagd vandaag. Resultaat: +4BI op de $12 en +16BI op de $24.

Qua doelstellingen zal ik de top 20 leaderboard uit mijn hoofd moeten zetten denk ik. Ik heb teveel achterstand opgelopen in het weekend dat ik bijna niet gespeeld heb. 1500 SNG's moet wel gaan lukken alleen moet ik er nog wel ff flink aan trekken.
Straight Flush
Straight Flush
20 maart 2010 01:20 h
Vandaag BE gespeeld helaas. Runde niet echt lekker.
Straight Flush
Straight Flush
23 maart 2010 16:04 h
Gister +11BI op de 12's maar helaas -6BI op de 24's. Wat betreft het doel om 1.5k SNG's te spelen, ik zit nu op 900 dus moet er nog wel ff flink spelen. Ik ga daarom de komende dagen 11 tafels tegelijk spelen ipv 9.

Ik wilde daar eigenlijk mee wachten totdat m'n nieuwe 23" binnen zou komen, maar ik heb hem besteld via de Full Tilt store en dat duurt allemaal redelijk lang.
Royal Flush
Royal Flush
23 maart 2010 16:34 h
Speel je exclusief op FTP? Ik neem aan dat je de 27% rakeback hebt?
De wekelijkse greep uit Boukmans platenkast!!

Week 5:
http://www.youtube.com/watch?v=aiSa7THgxrI
Straight Flush
Straight Flush
23 maart 2010 16:51 h
Ja ik speel exclusief op FTP met RB.
Straight Flush
Straight Flush
24 maart 2010 01:35 h
Vandaag zowel qua volume als qua resultaat een lekker dagje. 78 SNG's gespeeld met als resultaat +7BI op de $12's en +9BI op de $24's.
Royal Flush
Royal Flush
24 maart 2010 09:00 h
Waarom speel je een mix van $ 12 en $ 24??

Week 5:
Straight Flush
Straight Flush
24 maart 2010 10:53 h
Omdat de $24's overdag bijna niet profitable zijn en het een groot nitfest is.
Straight Flush
Straight Flush
24 maart 2010 16:55 h
Dit was een beetje een wtf spot.

SB is een regular en ik denk dan ook niet dat hij z'n flush gehit heeft op de turn. Het enige wat ik me kan bedenken is dat hij of 2P of een set op de flop gehit heeft.

Helaas timede ik out maar ik denk dat ik het er op de turn gewoon in had moeten gooien, thoughts?

Grabbed by Holdem Manager
NL Holdem $50(BB) Full Tilt
SB ($1,445)
BB ($1,761)
Hero ($1,455)
UTG+1 ($1,440)
UTG+2 ($1,570)
MP1 ($1,500)
MP2 ($1,224)
CO ($1,665)
BTN ($1,440)

Dealt to Hero 6 6

Hero calls $50, fold, fold, fold, fold, fold, fold, SB calls $25, BB checks

FLOP ($150) 6 3 8

SB checks, BB checks, Hero bets $125, SB calls $125, BB folds

TURN ($400) 6 3 8 2

SB checks, Hero bets $275, SB raises to $1,270 (AI), Hero folds

SB wins $950
Royal Flush
Royal Flush
24 maart 2010 17:31 h
Lijkt me een standaard geslaagde drawchase. Ik had de turn gecheckt en bij een kleine trapbet gecalled in de hoop mijn fullhouse te hitten.

Week 5:
Royal Flush
Royal Flush
24 maart 2010 20:10 h
Ik had em er ook ingegooid denk ik. Ik neem aan dat hij met de stacks die je nog behind had na je turnbet gecalled had ipv AI geraised. Kan me ook wel voorstellen dat hij een lage flush heeft en geen 4e schoppen wil zien op de river.
Andere vraag: ik limp 66 zelden of niet UTG. Tighte tafel of minder spelers raise ik en vaak fold ik, zeker UTG en in de beginfase. Vind je dit te tight?
Royal Flush
Royal Flush
24 maart 2010 20:10 h
Ik had em er ook ingegooid denk ik. Ik neem aan dat hij met de stacks die je nog behind had na je turnbet gecalled had ipv AI geraised. Kan me ook wel voorstellen dat hij een lage flush heeft en geen 4e schoppen wil zien op de river.
Andere vraag: ik limp 66 zelden of niet UTG. Tighte tafel of minder spelers raise ik en vaak fold ik, zeker UTG en in de beginfase. Vind je dit te tight?
Straight Flush
Straight Flush
24 maart 2010 21:02 h
Uh ja, waarom zou je niet limpen met lage tot medium PP's? Alleen als de tafel heel erg aggro is dan fold ik, maar dat is zelden. Raisen met 66 UTG aan een tafel met 6-9 man doe ik nooit in deze blind levels.
Royal Flush
Royal Flush
24 maart 2010 22:40 h
Demonic posted
Uh ja, waarom zou je niet limpen met lage tot medium PP's?

Omdat ik vind dat je in dit blind level al niet diep genoeg meer zit om een eventuele raise te callen voor set value. Als iemand zeg raist naar 200, dan moet je 1/7e van de stack investeren voor een kans op een set van 1/8e. Één blind level lager had het makkelijker gekund (en dan afhankelijk van de hoogte van de evt raise folden of callen). Alhoewel, zit ik nu te denken, de keren dat je wel kunt limpen zonder geraised te worden maken et misschien wel +EV.
Straight Flush
Straight Flush
24 maart 2010 22:53 h
omdat je raises toch heel vaak gecalled gaan worden, en je dan pre al te investeert met deze hand in deze positie. Je zult ook vaak zien dat als jij limpt, er nog 'n hoop limpers na je komen en na een raise kun je dit makkelijk wegleggen.

lage pp's enzo kun je dus limpen voor setvalue, anders folden bij lage blinds.
Straight Flush
Straight Flush
24 maart 2010 23:35 h
kooijtje posted
Demonic posted
Uh ja, waarom zou je niet limpen met lage tot medium PP's?

Omdat ik vind dat je in dit blind level al niet diep genoeg meer zit om een eventuele raise te callen voor set value. Als iemand zeg raist naar 200, dan moet je 1/7e van de stack investeren voor een kans op een set van 1/8e. Één blind level lager had het makkelijker gekund (en dan afhankelijk van de hoogte van de evt raise folden of callen). Alhoewel, zit ik nu te denken, de keren dat je wel kunt limpen zonder geraised te worden maken et misschien wel +EV.

Ja als je geraist wordt dan leg je weg natuurlijk, maar je wordt lang niet vaak genoeg geraist om dit -EV te maken, zoals je zelf al aangeeft.

Ik hou als vuistregel altijd aan dat je voor setvalue max 10% van je stack pre kan investeren. Dit betekent dus ook dat je bij blinds van 15/30 bij een 3x BB raise met een caller kan callen voor setvalue. Vooral tegen een tighte raiser geeft dit je erg goede implied odds omdat hij vaak een hoog PP zal hebben waarmee die afstackt.
Straight Flush
Straight Flush
25 maart 2010 01:46 h
Vandaag -8BI op de $12's en +5BI op de $24's, iets boven BE dus. Qua volume weer een goede dag, 85 SNG's dit keer. Zit nu op iets meer dan een 1k SNG's deze maand dus zit aardig op schema. Bijkomend voordeel is dat ik nog ff lekker klim in het leaderboard, sta nu in de top 40.
Royal Flush
Royal Flush
25 maart 2010 09:24 h
Gaat lang niet vervelend!

Wat doe je met je Iron Man status eigelijk? Freerollen of medals?

Week 5:

888poker bonus