Ik dacht laat ik ook maar eens een topic openen. Ik wil met dit topic er vooral voor zorgen dat ik mijn volume doelstellingen haal en om wat interessante handjes te bespreken.
Eerst iets over mijzelf:
Ik ben al ongeveer 3 jaar lid van pokertips, maar post niet enorm veel en ik ben daarom waarschijnlijk ook niet zo bekend onder een groot deel van de wat nieuwere leden hier.
Ik ben rond die zelfde tijd begonnen met pokeren nadat, zoals velen, ik poker had gezien op TV. Eigenlijk meteen begon ik daar SNG's te spelen en heb ook nooit serieus overwogen om cash te gaan spelen.
De eerste site waar ik op gespeeld heb was Partypoker, daar heb ik een aantal keer gestort maar het was allemaal erg swingy, aangezien ik ook nog geen bal van poker af wist. Toen was ik het een beetje zat om steeds maar die low limit SNG's te spelen en ik wou dus een soort springplank hebben om sneller omhoog te kunnen gaan.
Hierdoor kwam ik uit bij de prachtige actie van pokertips waarbij je op Titan Poker gratis 25 dollar in je account gestort kreeg, dit in combinatie met de first deposit bonus van Titan zelf had ik een lekkere bankroll om verder op te gaan bouwen. Vanaf dat punt heb ik mijn bankroll opgebouwd naar een BR boven de 1000 dollar en begon ik 22 dollar SNG's te spelen. Ondertussen had ik ook het multitablen ontdekt en ging steeds meer tafels tegelijk spelen. Tegelijkertijd ontdekte ik ICM en ben ik daar mee aan de slag gegaan. Dit verliep echter niet zoals gewenst omdat ik gewoon nog veel kennis miste en waarschijnlijk een aantal concepten niet goed toepaste.
Na ongeveer een jaar op Titan gespeeld te hebben begon het me een beetje dwars te zitten dat ik soms erg lang moest wachten voordat de SNG's vol liepen en was het dus onmogelijk om een redelijk volume te draaien. Na wat rond gekeken te hebben had ik besloten om weer van pokersite te switchen. Dit keer werd het Full Tilt, een deel van mijn BR heb ik naar Full Tilt verhuist zodat ik meteen voor de volle 100% de first deposit bonus van 600 dollar kon benutten. Het andere deel van mijn BR had ik uitgecashed.
Bijkomend voordeel op Full Tilt was de rakeback die ik daar kon krijgen. Tot dan toe speelde ik regular speed 9 man SNG's, omdat ik altijd dacht dat turbo's pure crapshoots waren waarbij niet veel skill kwam kijken. Totdat ik op aandringen van een Amerikaanse poker speler waar ik contact mee had de turbo's toch maar eens ging proberen. Dit beviel mij zo goed dat ik nooit meer terug gegaan ben naar de regular speed SNG's.
Dit was het wel een beetje qua pokerhistorie denk ik, dus terug naar het heden!
Met dit topic wil ik er vooral voor zorgen dat ik mijn doelen qua aantal SNG's per maand haal.
Mijn doelen voor de maand maart zijn als volgt:
- Minstens 1.5k SNG's spelen
- In de top 20 van het Full Tilt low limit leaderboard eindigen
- Mijn Iron man status van Gold naar Iron brengen en dit zo houden
- Minstens 3 uur per week aan mijn game werken en handjes analyseren.
Lange termijn doelen zijn (voor de maand July bereikt):
- Consistent in de top 10 van het leaderboard eindigen.
- Iron man status behouden
- Maandelijks volume van 2.5k tot 3k SNG's te behalen door meer tafels te gaan spelen
Wish me luck!
| Demonic gaat voor volume met SNG's! |
Aflopende volgorde
|
|---|
Straight Flush
|
|
Geregistreerd op 2007-04-13 Berichten: 1051 |
|
Royal Flush
|