Royal Flush
|
Geregistreerd op 2009-04-24
|
prrrrttt! Had deze avond na een paar biertjes toch weer zin om te spelen. SNG's wel te verstaan. Het niveau op PL is TRIEST. Maar o zo lekker. Dit heb ik gespeeld met resultaat: 2x 2,50bi 6max SuperTurbo (3min blind levels ongeveer) 1x 2e, 1x1ste 1x 2,50bi fullring Superturbo 1x 1ste. Goed voor ongeveer 20euro up. (*) fuck the cashgames!  edit: (*) MIN de buyin natuurlijk
Interview met MetalEd
(before I took an arrow to the knee)
|
Royal Flush
|
Geregistreerd op 2009-11-12
|
 What are you going to do about it?
Interview Time2Cash
|
Royal Flush
|
|
Vandaag heeft Collin nog een uurtje of wat meegekeken en ik kan nu toch wel zeggen dat ik het helemaal niet meer leuk vind, het cashgamen
Stel je voor dat je dit voor je beroep zou moeten doen. pfff
Ik ga als ik zin heb weer wat sng's spelen. kusje
Interview met MetalEd
|
Royal Flush
|
|
klopt, maar heb uit ervaring nu gemerkt dat 2 tafels best te doen is en helemaal iet zo saai is, als ik geen handen had zat ik vorige handen terug te denken en/of notes te maken.
Interview Time2Cash
|
Royal Flush
|
|
Collin B. posted ... je zou ook een film kunnen kijken en die op pauze zetten als er ook maar iets gebeurt.
fout! dat werkt in de praktijk niet
en nu opbokken uit mijn topic!
Interview met MetalEd
|
Royal Flush
|
|
ja klopt, maar je kan als je niet in de hand zit anderen op ranges zetten. is misschien een beetje saai omdat je niet vaak een showdown zal krijgen, maar je leert er gewoon enorm veel van. en muziekje erbij op de achtergrond, wil het wel. je zou ook een film kunnen kijken en die op pauze zetten als er ook maar iets gebeurt.
Interview Time2Cash
|
Royal Flush
|
Geregistreerd op 2008-11-04
|
Collin B. posted ik ben ook op een laag pitje gegaan, 2 tafeltjes spelen enzo alleen om leuke spots te vinden en goed je spel te spelen. dus puur focussen op het verbeteren van je spel.
dan moet je gvd geduld hebben hoor. Want soms krijg je echt wel een sessie str*ntkaarten.
In elk geval, succes.
"poker is a terrible, awful, cheating girlfriend who will mess with your heart over and over and over again. And although in the end we keep dating her and maybe it's worth it, she's gonna hurt you, and hurt you a lot."
|
Royal Flush
|
|
ik ben ook op een laag pitje gegaan, 2 tafeltjes spelen enzo alleen om leuke spots te vinden en goed je spel te spelen. dus puur focussen op het verbeteren van je spel.
Interview Time2Cash
|
Straight
|
Geregistreerd op 2010-07-29
|
Misschien wil je vriendin/vrouw je coachen  ....
|
Royal Flush
|
Geregistreerd op 2008-11-04
|
MetalEd posted vandaag en gisteren een buyin down ofzo. Zit as we speak aan de final table van een 20man sng. want misschien is cashgamen wel helemaal niets voor mij. Kijk mijn AQ handje in het cashforum. Misschien maar weer eens een pokerstop inlassen. Ik speel als een natte krant ([c] boukman).
Ik zit op het zelfde niveau momenteel ED. Ben ook weeral zwaar gezakt met pokeren, maar ik ga een nieuwe start nemen, en meer bezig houden met mijn spel dan met handjes te spelen en proberen veel winst te maken.
Ik ga focussen op goed te spelen, videos kijken, lezen ed.
Hopelijk komt het goed voor je.
"poker is a terrible, awful, cheating girlfriend who will mess with your heart over and over and over again. And although in the end we keep dating her and maybe it's worth it, she's gonna hurt you, and hurt you a lot."
|
Royal Flush
|
|
dankje. standby for further comment!
Interview met MetalEd
|
Royal Flush
|
|
das een hele goede. stop een tijdje met spelen. ga filmpjes kijken. mischien zelfs overwegen de SNG/MTT/OMAHAkant op te gaan. denk niet dta MTTs het word aangezien je daar wss net als ik te weinig volume in kan draaien. Je moet gewoon je pokerbrein resetten en opnieuw beginnen, niet van "zoon riverpotbet betekend dat hij mij hier uit de pot wilt drukken, zoals laatst in onze sessie  "Nou ik hoor wel van je, succes!
Interview Time2Cash
|
Royal Flush
|
|
vandaag en gisteren een buyin down ofzo. Zit as we speak aan de final table van een 20man sng. want misschien is cashgamen wel helemaal niets voor mij. Kijk mijn AQ handje in het cashforum. Misschien maar weer eens een pokerstop inlassen. Ik speel als een natte krant ([c] boukman).
Interview met MetalEd
|
Royal Flush
|
|
doen we CallinB
vandaag een bijna bi up
Interview met MetalEd
|
Royal Flush
|
|
haha xD ik bedoelde niet als brag  had ik niet eens door xD maar dankje iev  ik kan aandagavond of dinsdagochtend/middag/avond. geef maar ene il op skype, gr. oh wacht ben er zlefs vanmiddag denk ik  nouja kijk wel f, ik hoor je wel
Interview Time2Cash
|
Royal Flush
|
|
Collin lijkt naast z'n schoenen te lopen. Maar hij is best wel goed dus het ik geef hem credits voor z'n brag
Wat betreft je aanbod: graag!
Interview met MetalEd
|
Royal Flush
|
|
haha rvdijk en goed spelen? (grapje gellemunniger  ) ed, ik speel vanaaf denkik wle een sessietje met je als je er bent.
Interview Time2Cash
|
Royal Flush
|
|
 Collin.
Vandaag -2,5 BI en Rvdijk was getuige dat we goed gespeeld hadden. Ik ga Dizzle achterna. Nee niet naar de camping, wel naar de beats
Interview met MetalEd
|
Royal Flush
|
|
wat?? nee niet weeer oftopci gaan bij ed
Interview Time2Cash
|
Moderator