Straight Flush
|
Geregistreerd op 2009-09-17
|
|
Royal Flush
|
Geregistreerd op 2008-01-24
|
Hahaha, heerlijk!  Succes daar, neem je nog ff een filmpie op tzt? ^O^
The way I see it; those are my chips. You're just holding them for me.
|
Royal Flush
|
Geregistreerd op 2009-01-03
|
LOL ik speel net mijn eerste sessie op ongame even alles testen en HUD opzetten wat nog best lastig is daar, maar hier alvast 2 handjes die kenmerkend zijn voor het niveau daar.
Hand #1
Ongame Network $50.00 No Limit Hold'em - 5 players - View hand 392646
The Official DeucesCracked.com Hand History Converter
SB: $22.46
BB: $43.87
UTG: $48.47
Hero (CO): $51.25
BTN: $49.75
Pre Flop: ($0.75) Hero is CO with 9  K
1 fold, Hero raises to $1.50, 2 folds, BB calls $1
Flop: ($3.25) J  4  6 (2 players)
BB checks, Hero bets $2.00, BB calls $2
Turn: ($7.25) A (2 players)
BB checks, Hero bets $5.00, BB calls $5
River: ($17.25) 7 (2 players)
BB checks, Hero checks
Final Pot: $17.25
BB shows 2  3
Hero shows 9  K
(Rake: $0.86)
iedereen kent de continuation bet, maar slechts een paar mensen kennen de continuation check
Hand #2
Ongame Network $50.00 No Limit Hold'em - 5 players - View hand 392647
BTN: $12.33
SB: $47.85
BB: $46.72
Hero (UTG): $59.98
CO: $50.00
Pre Flop: ($0.75) Hero is UTG with J  J
Hero raises to $2.25, 1 fold, BTN calls $2.25, 2 folds
Flop: ($5.25) 4  4  Q (2 players)
Hero checks, BTN folds
Final Pot: $5.25
Hero wins $4.99
(Rake: $0.26)
View all 2 hands
|
Royal Flush
|
|
gister in het begin van de avond een regulars game gespeeld op NL10 stars met een paar andere mensen die allemaal 50-200NL speelden, was wel leuk, ik had positie op de 2 200NL spelers en runde echt ultra lag 36/31/ ag% van 45,9 en een 3bet van 14 xD, was wel leuk uiteindelijk net iets minder dan een BI up.
|
Royal Flush
|
|
bleh breakeven, zelfde verhaal ~2BI onder EV, niks aan te doen helaas..., gister ook al hele maand eigenlijk al :[
|
Royal Flush
|
|
1,5 BI down.. 1 Hand beetje matig gespeeld, standaard overpair set situatie dat wel maar ik had hem sowieso op de turn moeten wegleggen  , maar de rest was toch echt variance, meestal in 3bet pots, dat ik tptk hit ofzo en villain een set, of ik gooi preflop all in met QQ zit tegen A7 en villain flopt trips  , standaard KK vs AA ook setjes vs straat, en AK < 97s, uiteindelijk stack ik hem later nog met een setje azen maar jammer genoeg kon dat niet bij iedereen want die rennen dan natuurlijk gelijk weg  .
Maar ja het begint bijna standaard te worden dat ik de hand op een of andere manier verlies ofzo, maar helaas is hier helemaal niets aan te doen. Of ik moet zoveel winnen zonder showdown dat het mijn showdown verliezen op heft.
|
Moderator
|
Geregistreerd op 2009-03-17
|
Klopt inderdaad met wat ik tot nu toe heb gezien. Andere spelers die zelf een tafel 'maken' zijn óf goed in HU óf gewoon ook vissen die geen zin hebben in een waitlist.
|
Royal Flush
|
|
dizzleFR postedA-LX posted En is weer bevestigd dat zelf tafels maken toch de beste manier is van tafel selectie.
Ja, ik heb dat ook al vaak gemerkt. Hoe zou dat komen denk je? Kiezen vissen standaard een tafel die nog niet vol is, terwijl regs in de waitlist gaan zitten van een tafel waar al een aantal vissen spelen (op basis van bijvoorbeeld de plr/flop statistiek, namen herkennen of mbv tabletracker)??
Waarschijnlijk wel, vissen maakt het niet uit tegen wie ze spelen, als ze maar kunnen spelen. Als je uitzit zullen de meeste regs je ontwijken, omdat het vrij zeker is dat je een van hen bent en daarnaast zijn de meeste 6max regs ook niet zo heel goed HU wat dus een andere reden is van hen om niet aan tafel te zitten.
|
Moderator
|
|
A-LX posted En is weer bevestigd dat zelf tafels maken toch de beste manier is van tafel selectie.
Ja, ik heb dat ook al vaak gemerkt. Hoe zou dat komen denk je? Kiezen vissen standaard een tafel die nog niet vol is, terwijl regs in de waitlist gaan zitten van een tafel waar al een aantal vissen spelen (op basis van bijvoorbeeld de plr/flop statistiek, namen herkennen of mbv tabletracker)??
|
Royal Flush
|
|
3.3 BI up en nog 1 BI onder EV, lol, was wel lekkere sessie.
En is weer bevestigd dat zelf tafels maken toch de beste manier is van tafel selectie, dus ga er in de toekomst weer vaker aan doen, enige reden dat ik het voorheen niet zo vaak deed was, omdat het soms best lang duurt voordat je actie krijgt.
|
Moderator
|
|
A-LX posted Maar ja ik blijf gewoon door grinden en dan hopen dat het vandaag weer beter gaat.
Tuurlijk man, komt vanzelf goed!! Het kan niet tegen blijven zitten!
|
Royal Flush
|
|
bah ik run echt niet lekker, gister weer bijna 3BI down, echt elke keer hit iedereen zijn draw tegen mij op de turn of river als ik net ook een sterke hand heb. Had me eerst nog omhoog gevochten, maar dan kreeg ik op het laatst weer een cooler voor bijna 200bb ik had top 2 hij had een set.. en na nog een medium potje te verliezen was ik weer terug bij af.
Maar ja ik blijf gewoon door grinden en dan hopen dat het vandaag weer beter gaat.
|
Royal Flush
|
Geregistreerd op 2008-01-24
|
Hoop het ook voor je, altijd zuur als je onder EV runt... Ik sta over de laatste 60K iets van 10BI onder EV, maar dat is haast niks als ik de verhalen hier en daar af en toe lees  GL!
The way I see it; those are my chips. You're just holding them for me.
|
Royal Flush
|
|
lalalla iets meer dan 1,5 BI down gister, ik run echt zo slecht aantal dollars onder EV maar daar ga ik jullie niet mee vervelen. Die EV verklaart niet alles trouwens, elke suckout die je op de river krijgt wordt namelijk niet meegerekend. Maar ja hoort er nou eenmaal bij was al blij dat ik niet meer op -5BI stond aan het einde van de sessie, en gelukkig niet getilt ofzo en gewoon rustig door gespeeld. Nu maar hopen dat ik binnenkort een enorme heater krijg
|
Royal Flush
|
|
StackForSale posted Ik vind dat je bij die laatste hand erg weinig represent. Een set had je namelijk op de flop al geraised en een 2 zal jou ook niet erg veel helpen lijkt me? Daarnaast bet villian stevig in een multiway pot en barrelt de turn ook nog. Denk niet dat villian op complete air zit eigenlijk.
ja klopt, alleen is het nog maar de vraag of villain wel over mijn range denkt, voor zo ver ik weet speelde hij vrij standaard en tight, en stel dat hij inzag dat ik niets repte dan leek hij me niet het type dat mij zou rebluffen met air. Daarnaast zat er al vrij veel deadmoney in de pot en omdat ik mijn raise zo klein maakte heb ik minder fold equity nodig om mijn semibluff winstgevend te maken.
Dus hoopte ik eigenlijk dat ik tegen de onderkant van zijn range zat en hij dus zijn kleine overpairs en misschien betere air zou folden.
Maar ja ik ben het wel met je eens, tegen een betere speler zou dit waarschijnlijk niet werken.
|
Straight Flush
|
Geregistreerd op 2009-03-21
|
Ik vind dat je bij die laatste hand erg weinig represent. Een set had je namelijk op de flop al geraised en een 2 zal jou ook niet erg veel helpen lijkt me? Daarnaast bet villian stevig in een multiway pot en barrelt de turn ook nog. Denk niet dat villian op complete air zit eigenlijk.
pokerjoe98rp: sorry but i dont speak eng
Moderator93 [Moderator]: you just did
|
Royal Flush
|
|
Goed begin van de maand 2 BI down  , was eerst -5 maar 3 terug gegrind
paar interessante handjes, eerst heb ik hier trips maar dan komt een vrij vervelelende turn kaart en villain maakt een enorme raise, villain speelde vrij tight 16/13/ AGfq van 32 ofzo over 170, hij zal mij zien als iets van 24/20 en vrij actief
Full Tilt Poker $50.00 No Limit Hold'em - 5 players - View hand 352210
UTG: $57.65
Hero (CO): $61.05
BTN: $55.75
SB: $89.55
BB: $46.50
Pre Flop: ($0.75) Hero is CO with T  A
1 fold, Hero raises to $1.50, BTN calls $1.50, 2 folds
Flop: ($3.75) T  Q  T (2 players)
Hero bets $2.50, BTN calls $2.50
Turn: ($8.75) J (2 players)
Hero bets $6.00, BTN raises to $20, Hero folds
Denk niet dat hij vaak met slechter zou raisen vooral iemand die zo tight is dus aangezien ik niet voor stacks wilde spelen, foldde ik, maar ben niet 100% zeker
maar dan later pak ik hem terug op een andere tafel
Full Tilt Poker $50.00 No Limit Hold'em - 5 players - View hand 352222
SB: $18.00
BB: $50.00
UTG: $50.00
CO: $38.05
Hero (BTN): $52.80
Pre Flop: ($0.75) Hero is BTN with 9  J
UTG raises to $2, CO calls $2, Hero calls $2, 2 folds
Flop: ($6.75) 7  5  4 (3 players)
UTG bets $5.00, CO folds, Hero calls $5
Turn: ($16.75) 2 (2 players)
UTG bets $10.00, Hero raises to $25, UTG folds
Final Pot: $36.75
Hero wins $34.95
(Rake: $1.80)
|
Royal Flush
|
|
ronaldnld postedNiveau op ongame is echt dramatisch, lay-out vind ik wel onspeelbaar  Maar ik ben dan ook erg kieskeurig.
hmm ja we zullen zien hoe lang ik het volhoud, als ik me er aan begin te ergeren zal ik waarschijnlijk weer naar full tilt gaan. Ik blijf sowieso nog een tijdje op FTP spelen totdat ik mijn rakeback krijg voor deze maand daarna zal ik waarschijnlijk overstappen.
|
Straight Flush
|
Geregistreerd op 2008-04-08
|
Niveau op ongame is echt dramatisch, lay-out vind ik wel onspeelbaar  Maar ik ben dan ook erg kieskeurig.
Als anderen mij niet kunnen vertrouwen kan ik dan mezelf nog wel vertrouwen?
|
Royal Flush
|
|
iets minder dan 2BI down vooral variance, niks aan te doen vind het wel goed van mezelf dat het me bijna niet beïnvloedde tijdens het spelen, want er zaten best een paar vieze tussen.
Voor de rest zit ik er aan te denken om over te stappen naar ongame, kan daar een redelijke deal krijgen via iemand anders en van wat ik heb gezien is het niveau daar echt dramatisch. Enige minpuntje is dat de software iets minder is, maar ook weer niet zo erg dat het onspeelbaar wordt.
|