Moderator
|
Geregistreerd op 2007-07-08
|
Hoi Tippers,
We hebben er weer een nieuw subforum bij:
Poker & ik!
Maak hier je eigen topic aan en knal je progressie, verlies etc...etc.. verhalen in jouw eigen topic ^O^
Op deze manier kan je overzichtelijk zien welke member vandaag nou een zware beat te verduren heeft gehad of welke member ontzettend heeft lopen shippen aan de tafels
Dit subforum is opgericht met dank aan members Machello_ en Runernick.
groetjes,
Team Pokertips
www.pokertips.nl
|
Royal Flush
|
Geregistreerd op 2007-11-28
|
^O^ Leuk, ga gelijk een topic aanmaken.
|
Straight Flush
|
Geregistreerd op 2009-04-23
|
Dank  mijn topic is er al ^O^
|
Four of a Kind
|
Geregistreerd op 2007-05-28
|
Leuk initiatief en eenvoudiger dan een blog
Zal ook vandaag denk wel even een topic maken.
|
Full House
|
Geregistreerd op 2009-03-22
|
Die van mij komt er uiterlijk dit weekend op ^O^ .
Zou leuk zijn als meerdere tippers aan dit initiatief meedoen  . Ben zelf erg benieuwd hoe iedereen het doet en wat zijn/haar voortgang is !!
Freerolls ^O^... Vraag niet hoe het kan, maar profiteer ervan  )
|
Straight Flush
|
Geregistreerd op 2008-04-24
|
Dit is een leuk initiatief inderdaad ^O^! Het lijkt me wat makkelijker bij te houden en te volgen dan een blog. Zal binnenkort zelf ook ff een stukje posten.
|
Royal Flush
|
Geregistreerd op 2009-01-03
|
hoe doe je dat dan, moeten we elke keer onze eerste post editen, of mag je gewoon bij elke update een nieuwe maken? of maakt dat niet uit?
|
Full House
|
|
A-LX posted hoe doe je dat dan, moeten we elke keer onze eerste post editen, of mag je gewoon bij elke update een nieuwe maken? of maakt dat niet uit?
Kijk naar de post van Runernick. Die heeft bijvoorbeeld doelstellingen die hij in zijn eerste post bijhoudt. Dagelijkse/wekelijkse dingen, beats dingen die je wilt melden maar niet goed genoeg zijn voor de eerste post enzo kun je gewoon als nieuwe post eronder toevoegen waar mensen op kunnen reageren.
Is natuurlijk maar een voorbeeld. Heb je zelf een idee hierover, deel deze alsjeblieft ^O^ .
|
Straight Flush
|
Geregistreerd op 2008-04-08
|
Op deze site is ook nog ergens zoon voorgang topic van diamond10 (dacht dat dit zijn nickname was), het is misschien wel leuk om daar eens op te kijken. Vooral gewoon doorposten, beats van alles.
Als anderen mij niet kunnen vertrouwen kan ik dan mezelf nog wel vertrouwen?
|
Flush
|
Geregistreerd op 2009-03-18
|
Dit is een leuke initiatief! ^O^
Het is nu makkelijker om na te gaan hoe het de medepokertippers vergaat.
"You can't lead a horse to water, but a donkey will follow you all the way to the river"
|
Royal Flush
|
Geregistreerd op 2009-01-03
|
Machello_ postedA-LX posted hoe doe je dat dan, moeten we elke keer onze eerste post editen, of mag je gewoon bij elke update een nieuwe maken? of maakt dat niet uit?
Kijk naar de post van Runernick. Die heeft bijvoorbeeld doelstellingen die hij in zijn eerste post bijhoudt. Dagelijkse/wekelijkse dingen, beats dingen die je wilt melden maar niet goed genoeg zijn voor de eerste post enzo kun je gewoon als nieuwe post eronder toevoegen waar mensen op kunnen reageren.
Is natuurlijk maar een voorbeeld. Heb je zelf een idee hierover, deel deze alsjeblieft ^O^ .
Ah ok ja zoiets dacht ik al, ik ben denk ik van plan om gewoon iets te schirjven met een aantal doelen en dan als update waarschijnlijk elke keer een nieuwe post. En dan gewoon editen in de eerste als je bijvoorbeeld je doel gehaald hebt
|
Full House
|
|
Iceman posted Dit is een leuke initiatief! ^O^
Ja lachen toch. Je kunt elkaar ook bijvoorbeeld aanspreken op waarom heb je je doelstelling nog niet gehaald  . Hou je elkaar beetje scherp en gemotiveerd  .
Ga je ook een thread starten Iceman?
|
Flush
|
Geregistreerd op 2009-03-18
|
Machello_ postedIceman posted Dit is een leuke initiatief! ^O^
Ja lachen toch. Je kunt elkaar ook bijvoorbeeld aanspreken op waarom heb je je doelstelling nog niet gehaald  . Hou je elkaar beetje scherp en gemotiveerd  .
Ga je ook een thread starten Iceman?
Dat ben ik wel van plan ja
"You can't lead a horse to water, but a donkey will follow you all the way to the river"
|
Straight Flush
|
|
Woehoe leuk leuk, ben benieuwd hoe het er bij iedereen uit gaat zien en hoe we hun pokercarriere kunnen gaan railen
|
Royal Flush
|
Geregistreerd op 2009-04-24
|
Leuk idee! Ik had een tijdje al gevraagd om een personal blog, maar dit is wel wat handiger ja!
Goed idee guys!
Interview met MetalEd
(before I took an arrow to the knee)
|
Moderator
|
Geregistreerd op 2006-06-12
|
erg leuk idee! Hulde aan de bedenkers! En aan Robbedebobbert voor de snelle implementatie! ^O^
|
Straight Flush
|
|
Robbedibob posted Dit subforum is opgericht met dank aan members Machello_ en Runerick.
Runer nick?
|
Moderator
|
|
Runernick postedRobbedibob posted Dit subforum is opgericht met dank aan members Machello_ en Runerick.
Runer nick? 
 aangepast!
www.pokertips.nl
|
Straight Flush
|
|
Robbedibob posted  aangepast!
^O^
Poker jij zelf veel Rob? Buiten de pokertips freerolls... zo ja... maak ff 'n topic aan
|
Moderator
|
|
Als ik er tijd voor heb zal ik dat idd maar eens gaan doen
www.pokertips.nl
|