Geen afbeelding
U bent niet ingelogd.
   Zoeken   
   FAQ   
   Laatste berichten   
21 mei 2012 23:48 h
rakeback 2NL ? Pokerstars

Straight
Straight
29 december 2009 10:42 h
hallo,

Een tijd terug ben ik begonnen met online pokeren voor geld. Omdat een vriend me, me een bepaalde actie had aanbevolen op ipoker (poker770) waar je een account moest aanmaken en je kreeg er 7,70dollar. Zo gezegt zo gedaan. Ik heb er 11k handjes op gespeelt met
13.07 BB/100 op 2NL nu heb ik via diezelfde vriend
5 dollar kunnen lenen op Pokerstars waar ik mee kon spelen. Wanneer ik 15dollar had gaf ik zijn 5dollar terug.
gisteren bereikte ik 15dollar dus meteen 5dollar terug gegeven.
nog niet veel handen gespeelt op pokerstars (maar 1250 ong) maar het is natuurlijk wel de bedoeling meer te spelen. Momenteel nog op 2NL want met zo een kleine bankroll dat ik nu heb (10dollar) is het niet verstandig om op 5NL te spelen( vind ik persoonlijk!). Als ik een wat grotere bankroll heb zou ik natuurlijke wel hoger willen gaan spelen.(als dat winstgevend is tenminste)

ik heb een beetje opgezocht over rakeback enzo, maar op de site via pokertips.nl start het pas van 0.25/0.50 ?

Weet er iemand of het ook kan op 0.01/0.02 ?
Want als je 15k handjes speelt op 2NL is het toch ook wel veel rake dat je betaald vind ik eigenlijk.
tov mensen die 1/2dollar spelen is het natuurlijk niets maarja...je moet ergens beginnen :P

Kan er mij iemand vertellen of het bestaat rakeback op PS op 2NL ? en of het voordelig is (wat me wel lijkt,alles wat je terugkrijgt is beter als niets)?

groetjes
Four of a Kind
Four of a Kind
29 december 2009 11:06 h
Je kan wel van rakeback gebruik maken op de laagste limieten, maar vaak is het dan voordeliger om voor bonussen te gaan spelen (partypoker heeft bijvoorbeeld heel veel en interessante bonussen).

Pokerstars heeft geen/weinig bonussen en ook geen rakeback. Pokerstars maakt gebruik van een VIP systeem en dat wordt eigenlijk pas interessant als je echt heeeeeeeeeeeeeeeeeel veel speelt. Het is onmogelijk om om de microlimieten daar iets uit te halen.
Straight Flush
Straight Flush
29 december 2009 12:09 h
Precies. Er zijn ook zat site's waar je voor veel bonussen kan spelen en waar je rakeback hebt. Op cake poker bijvoorbeeld, krijg je 33% rakeback en heb je een aantal bonussen. De rake op de microlimieten is naar verhouding wel absurt hoog, dus lijkt me rakeback wel handig.
Hey, I know a fun game! It's called 'Don't keep doubling the f*cking shortstack, idiot!'

Grinding short handed sng's

Straight
Straight
29 december 2009 13:05 h
oei, dus op pokerstars is het eigenlijk helemaal niet aan te raden om te spelen als je microlimieten speelt ?
Four of a Kind
Four of a Kind
29 december 2009 14:02 h
Persoonlijk vind ik pokerstars voor microlimit cashgames niet aan te raden nee. Niet alleen vanwege de bonussen en rakeback, maar ik denk ook dat er meer slechte spelers zijn op andere sites (hoewel dat op de NL2 nog wel te verwaarlozen is).

888poker bonus