Geen afbeelding
U bent niet ingelogd.
   Zoeken   
   FAQ   
   Laatste berichten   
21 mei 2012 23:47 h
Info met betrekking onduidelijkheden

High card
High card
1 september 2009 16:11 h
Kan Pokertips niet vermelden wat te doen met de veel gestelde vragen met betrekking op de rakeback. Heb nog nergens een duidelijke oplossing gezien voor mensen die al een bestaande account hebben op bijvoorbeeld Full Tilt. En kunnen de soorten rake uitgelegd worden, en aangeven welke site welke soort rakeback heeft?

Ik speel zelf 50 NL op Stars maar ik speel wel erg veel handen. Dus de sneller ik kan overstappen, de beter, scheelt veel geld per week/ maand.

Ik hoor graag van jullie. Alvast bedankt.

Groet,

Parkietapie
Flush
Flush
1 september 2009 16:50 h
Op www.raketherake.com zie je wat voor rakeback er door een room aangeboden wordt. En er zijn 3 soorten rake:
- dealt
- contributed
- weighted contributed

Ben je een meer tighte speler dan kun je beter voor een room gaan met dealt. Ben je meer loose dan is het beter om voor 1 van de andere 2 te gaan. De verschillen zijn niet erg groot. Staat veel info over op internet.
"You can't lead a horse to water, but a donkey will follow you all the way to the river"
Poker Pro
Poker Pro
1 september 2009 21:14 h
Meeste info staat er inderdaad gewoon op, maar misschien is het een goed idee om dat hier ook nog te vermelden?

Pokerstars is alleen handig als je heeeeeeel veel handen speelt. Je moet dus direct overstappen. Hoeveel handen speel je ongeveer per maand?
High card
High card
2 september 2009 16:11 h
Ik speel ongeveer 25000 handjes op 50 NL per maand, ik werk ook nog full time dus in mijn ogen lijkt dat veel.

Maar ik ga overstappen naar full tilt. Ideaal, scheelt toch weer zo'n 100/200 euro per maand.

Wat is een goeie sample om te weten of je een bepaalde limiet beat?

Groet,

Parkietapie
Straight Flush
Straight Flush
2 september 2009 16:28 h
parkietapie posted

Je gemiddelde winrate in bb/100 is een heel onbetrouwbaar gegeven. Je hebt er verschrikkelijk veel handen voor nodig. Na bijvoorbeeld 100k handen kan je wel een redelijk idee hebben hoe je het op een limiet doet, maar je bb/100 is nog steeds niet erg betrouwbaar. Als je voor je gevoel de limiet goed beat en je bankroll het aankan kan je prima overstappen.
Poker ... Bier ... maar waarom gaat dat samen nou steeds fout?

NLH 6max coaching aangeboden!

Mijn filmpjes:
Rene op de NL400 deel 1
Rene op de NL400 deel 2
Rene op de NL200
Poker Pro
Poker Pro
2 september 2009 17:05 h
parkietapie posted
Ik speel ongeveer 25000 handjes op 50 NL per maand, ik werk ook nog full time dus in mijn ogen lijkt dat veel.

Maar ik ga overstappen naar full tilt. Ideaal, scheelt toch weer zo'n 100/200 euro per maand.

Groet,

Parkietapie

full tilt is een aanrader vind ik
High card
High card
3 september 2009 10:18 h
Thnx allemaal.

888poker bonus