Geen afbeelding
U bent niet ingelogd.
   Zoeken   
   FAQ   
   Laatste berichten   
21 mei 2012 23:46 h
Rackeback onder de 0.50/1 ook intressant?

Royal Flush
Royal Flush
11 augustus 2009 14:33 h
Dat is mijn vraag.

Omdat het merendeel van nl10 tot nl25 speelt.
Don't argue with this idiot, I will drag you to my level and beat you on experience
Straight Flush
Straight Flush
11 augustus 2009 18:41 h
Ja zeker wel, loopt zo op tot $100+ als je wat multi tabled. Ik heb er niet heel veel verstand van maar daar zou je meastro voor moeten hebben.
Als anderen mij niet kunnen vertrouwen kan ik dan mezelf nog wel vertrouwen?
Straight Flush
Straight Flush
11 augustus 2009 19:21 h
check HEM voor je rakebedrag dat je betaalt of hebt betaald. Do the math vervolgens imo.
AA fold ik eigenlijk bijna altijd. Er zijn er al twee uit, dus de kans is klein dat ik er eentje bij krijg...
Royal Flush
Royal Flush
11 augustus 2009 20:21 h
ja in mijn optiek wel, alles wat je aan rake terug krijgt ben vind ik wel best. Vorige maand had ik niet eens zo heel veel gespeeld, en had toch nog wel 2 BI rakeback terug gekregen. Zelfde geld eigenlijk ook voor de NL10, het lijkt misschien niet veel wat je krijgt, maar ten opzichte van de stakes die je speelt is het toch wel mooi meegenomen. In ieder geval beter dan helemaal geen rake terug krijgen.

Let wel op dat op sommige sites zoals op full tilt de bonussen worden afgetrokken van je rakeback.
Poker Pro
Poker Pro
12 augustus 2009 02:16 h
Dr staat een calculator op onze rakebacksite, kun je een schatting mee maken

Tot en met NL25 kun je denk ik beter gaan bonushoeren, vanaf NL50 is rakeback beter, maar dit hangt wel af van het aantal handjes dat je per maand speelt.
Flush
Flush
21 augustus 2009 21:10 h
Je moet ook nagaan hoe de rakeback wordt uitgekeerd.
Je hebt 3 methodes:
dealt, contributed en weighted contributed.

Dealt is beter voor de TAG en de weighted contributed wat meer voor de LAG. Contributed verschilt niet veel van de andere 2.
"You can't lead a horse to water, but a donkey will follow you all the way to the river"
Straight Flush
Straight Flush
23 december 2009 23:12 h
Meestal betaal je op de micro stakes toch zeer hoge rake?
Hey, I know a fun game! It's called 'Don't keep doubling the f*cking shortstack, idiot!'

Grinding short handed sng's

888poker bonus