Geen afbeelding
U bent niet ingelogd.
   Zoeken   
   FAQ   
   Laatste berichten   
22 mei 2012 00:28 h
Beginnersklasje

Flush
Flush
2 april 2010 19:09 h
Zondagmiddag zou ik denk ook wel even kunnen (not sure), maar zondagavond gaat m niet worden voor mij..
Flush
Flush
12 april 2010 16:03 h
Beetje aan het stilvallen dit of...?
Peter al een tijdje niet meer gesignaleerd dacht ik
Royal Flush
Royal Flush
12 april 2010 16:52 h
Banana_1 posted

op msn wel Ik zie jou net amper meer!
Ik ga niet elke keer wat opdrachten verzinnen jullie moeten ook wat met onderwerpen/handjes komen. Bring it on.
If you are looking to make money from poker, you need to play for the long term and accept the short-term risks.
Flush
Flush
13 april 2010 23:09 h
Frenk-E posted
Banana_1 posted

op msn wel Ik zie jou net amper meer!
Ik ga niet elke keer wat opdrachten verzinnen jullie moeten ook wat met onderwerpen/handjes komen. Bring it on.

Ben meer op het forum dan op msn te vinden.. maar je hebt wel gelijk. Zal ns kijken of ik iets moois kan vinden ^O^
Flush
Flush
19 april 2010 13:02 h
Heb wel een onderwerpje gevonden waar ik moeite mee heb.. heb ook het idee dat ik daar ofwel veel value laat liggen, of gewoon m'n chips weggooi. Ik heb het hier over de zogenaamde pocket pairs en dan met name de midpairs van zo ongeveer 55-99.

Ik heb moeite met:
- wanneer limp ik mee en welke verschillen breng ik aan afhankelijk van positie?

- hoe speel ik overpairs? (ik merk vaak dat ik tegen een set aanzit, maar daar kom ik dan wel te laat achter en dan ligt het er al in..)

- wanneer raise ik PP's preflop? (JJ+ is in principe standaard, maar verder wordt het lastig..)
Royal Flush
Royal Flush
19 april 2010 17:06 h
Goed onderwerp! Zal vanavond wat verder uitwerken. Opzich is het redelijk simpel. Het doel van pockets spelen is om sets te hitten Bij hogere blinds kun je ermee stelen en overpairs zijn over het algemeen redelijk nutsy (beuken met die handel in SnG's want je wil geen (hogere) kaarten weggeven aan de concurrentie.
If you are looking to make money from poker, you need to play for the long term and accept the short-term risks.
Flush
Flush
22 april 2010 23:16 h
Frenk-E posted
Goed onderwerp! Zal vanavond wat verder uitwerken. Opzich is het redelijk simpel. Het doel van pockets spelen is om sets te hitten Bij hogere blinds kun je ermee stelen en overpairs zijn over het algemeen redelijk nutsy (beuken met die handel in SnG's want je wil geen (hogere) kaarten weggeven aan de concurrentie.

Beetje laat dat ik dit lees, excuus. Maar ik ben benieuwd, bij PP's speel ik altijd een beetje scared lol

Nog iets van Peter gehoord de laatste tijd trouwens? Ik ben de laatste tijd vrij druk met school (tentamens, rapporten enz.) dus vandaar dat ik wat minder actief post enz.. ik speel nog wel m'n potjes zo af en toe, maar even wat minder fanatiek als in het begin :Z
Royal Flush
Royal Flush
26 mei 2010 09:54 h
banana is het klasje wel ontstegen en van de rest hoor ik heel weinig (niks) meer op pokergebied. Klasje gesloten maar iig 1 leerling die is doorgestoten ^^

Topic mag gesloten worden.
Royal Flush
Royal Flush
26 mei 2010 23:49 h
Toch respect voor je Frank, dat je banana zo geholpen hebt
What are you going to do about it?
Interview Time2Cash
Flush
Flush
26 mei 2010 23:57 h
Waarvoor dank!
High card
High card
7 april 2011 20:04 h
Hmmm... een beginnersklasje zou ik me ook wel voor willen aanmelden.
Royal Flush
Royal Flush
7 april 2011 20:46 h
MajorTom_NL posted

SPAM!
Royal Flush
Royal Flush
7 april 2011 20:58 h
Is geen spam veiligheid.

MajorTom_NL posted

MajorTom, denk dat je wat laat bent, topic is van mei 2010...
"poker is a terrible, awful, cheating girlfriend who will mess with your heart over and over and over again. And although in the end we keep dating her and maybe it's worth it, she's gonna hurt you, and hurt you a lot."
Straight Flush
Straight Flush
7 april 2011 21:13 h
t is geen spam, het is een ninjabump!
Hey, I know a fun game! It's called 'Don't keep doubling the f*cking shortstack, idiot!'

Grinding short handed sng's

Royal Flush
Royal Flush
8 april 2011 08:39 h
haha xD spamnicht dus.
What are you going to do about it?
Interview Time2Cash
Royal Flush
Royal Flush
8 april 2011 09:47 h
Kheb ook al een mailtje gehad van iemand anders die in het beginnersklasje wilde.
Het kost me echter veel tijd en als het net als vorige keer is (dat slechts 1 van de 5 het een maand of 2 volhoud) is de leut er voor mij natuurlijk ook snel af. Mochten jullie met een man of 5 zijn wil ik wel overwegen om 2-3 gratis lesjes te geven.

Ik wil ook wel heel goedkoop coaching aanbieden (~5$ per uur) voor de low stakes sng. Maar ik snap dat beginners graag gratis coaching willen Buiten dat kunnen ze net zo goed informatie op deze (of andere) sites lezen om <5$ sng's te beaten.
Flush
Flush
8 april 2011 10:31 h
Ik kan ook mensen wat leren! Hoe ze het niet moeten doen iig! :P
Ooit, komt het allemaal goed.
Royal Flush
Royal Flush
8 april 2011 10:47 h
stiphond posted
Ik kan ook mensen wat leren! Hoe ze het niet moeten doen iig! :P

Betaal jij de mensen daarvoor?
Flush